Siemens WP12T445NL

Bekijk alle Wasmachines

KHooper 05-05-2015

7,6
In principe is dit een top apperaat. Was resultaat is helemaal perfect. Ik heb het nu in huis 2 dagen en de monteur moet nu al komen. In begin van cyklus komt er water uit van onder deksel. Veel water. Niet de bedoeling lijkt mij.

Griphuis 14-07-2015
  • Product maand in bezit

Moet zeggen dat we zeer tevreden zijn over de machine, twee puntjes bij het centrifugeren
maakt de machine een soort van fluit toon en de sluiting lijkt me kwetsbaar is van plastic.
Maar voor de rest een prima machine.

Rahmat 13-01-2015

Wasresultaat is heel goed en snel, maar droog resultaat is minder goed. Ik heb een klein ruimte voor wasmachine en deze bovenlader machine past heel goed in ruimte waar ik heb. Hij maakt minder geluid in vergelijking dan andere wasmachine die ik al eerder had.

Johan684 01-11-2014

Het wasresultaat is boven verwachting. Het Eco programma neemt wat tijd in beslag, maar daarvoor in de plaats heb ik een zeer zuinige wasmachine. De instelmogelijkheden zijn erg ruim.