ETNA EWM247DWIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA EWM247DWIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

VeerleKop 23-12-2014
Geschreven voor: ETNA EWM247DWIT

Dit is een prima wasmachine die duidelijk te gebruiken is. Voldoende watertoevoer om waspoeder goed op te lossen en wast schoon. Daarbij is hij fijn met een grote deuropening en best stil.

Sylvia79 01-09-2014
Geschreven voor: ETNA EWM247DWIT

De ETNA EWM247DWIT is een mooie en stille machine. Staat ook stabiel bij het centrifugeren op 1400 toeren! Het maximale vulgewicht van 7 kg is handig om veel te wassen in één keer, maar ook zijn er programma's voor kleinere hoeveelheden. Dat spaart stroom, water en wasmiddel!

Erg makkelijk is de grote laaddeur. Bij het laden van grote stukken zoals een dekbed scheelt dit een hoop geprop. Ook is het handig dat de bediening plaatsvindt door middel van één grote draaiknop. Dit is erg overzichtelijk.

De machine wast heel schoon. In vergelijking met mijn oude machine is dat een wereld van verschil. Als proef heb ik een oud en heel vies dekbed (lag als afdekking in de schuur) gewassen en dat kwam er brandschoon uit. Op de display is o.a. goed te volgen hoe lang het wasprogramma nog duurt.

Heel handig is ook het aparte reinigingsprogramma om de machine zelf schoon te maken. Het is ook mogelijk om de machine van tevoren al te programmeren om bijvoorbeeld 's-nachts het programma te laten starten.

Al met al ben ik erg tevreden met deze wasmachine.

Esje111 11-08-2014
Geschreven voor: ETNA EWM247DWIT

De machine heeft heel veel mogelijkheden qua programma's. Standaard zijn er erg veel mogelijkheden die met de knop kort nog eens uitgebreid kunnen worden. Dit maakt dat er altijd een programma is wat bij de soort was past. Machine oogt degelijk, de deur lijkt een zwak punt, slluit soms wat moeizaam. Produceert weinig geluid tijdens het programma. Prima machine!

Yvets 30-07-2014
Geschreven voor: ETNA EWM247DWIT

Hiervoor 2 jaar een Electrolux gehad.
Deze Etna is echt vele malen stiller, is echt een heel groot verschil. Wast ook schoner. Display is erg handig.

japke33 22-07-2014
Geschreven voor: ETNA EWM247DWIT

Als eerste was, heb ik een paar erg vieze overalls gewassen. Dat leek me een goede test. Doordat dit een wasmachine is van 7kg, kan ik er nu 3 in kwijt.(In mijn oude pasten maar 2). En, zoals gehoopt, kwamen ze er schoon weer uit.
De wasmachine is makkelijk te bedienen, en wat ook makkelijk is, dat je de was er in kan doen, en pas later laten draaien. Handig, als je 's nachts wilt wassen, ivm hoog-laag tarief van stroom.
Er zitten verschillende programma's op, zodat je bijna alles wel kunt wassen.
Kortom ben erg tevreden over deze wasmachine.

linda159 22-07-2014
Geschreven voor: ETNA EWM247DWIT

ik vindt de wasmachine van etna helemaal geweldig.
ik had wat kleding waarvan de vlekken er niet uitkwamen met mijn oude machine. maar de etna kreeg ze eruit met het progamma waarbij hij extra water gebruikt(natuurlijk wel voorbehandeld) omdat er maar 1 grote draaiknop opzit waarmee je de progamma's selecteerd is het enorm gemakkelijk om hem te gebruiken. je ziet ook direct hoe lang een progamma duurt wat ik persoonlijk erg handig vindt. de grote vulopening is erg handig om dekens e.d. erin te krijgen. door de grote trommel kan je gewoon een dekbed hierin wassen en deze komt er ook stralend uit. ik ben dus zeer tevreden met deze etna wasmachine.