Miele WKH 270 WPS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WKH 270 WPS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

H van Rein 24-12-2017

zuinig in gebruik wasmiddelen

Geschreven voor: Miele WKH 270 WPS

weinig geluid en zeer zuinig wasmiddelen gebruik tevens is het energie verbruik heel laag duidelijk display en makkelijk met de tiptoetsen

teckel1 08-08-2014
Geschreven voor: Miele WKH 270 WPS

Het is een mooie wasmachine, maar met een hoop nadelen.
Het Quick power was programma doet met warm water spoelen, dus dit kost extra energie, daarbij is het een nadeel dat als je wasverzachter gebruikt de was er stinkend uitkomt. Dus moet je de was opnieuw spoelen en ben je dus extra tijd en geld kwijt.
WAT NU ENERGIE ZUINIG.

Tevens is het een nadeel met het weeg systeem wat er in zit, dat de wasmachine soms daardoor geen programma centrifugeren meegenomen. En moet je dit weer extra aangeven. Dus ook niet extra handig en makkelijk.

AL MET AL VEELSTE VEEL GELD VOOR WAT DE MACHINE KAN, NOOIT MEER EEN MIELE VOOR MIJ.

En als mensen denken ach bel je miele en die lossem het op, nee dat doen ze dus niet. Leer er maar mee leven.