Miele WKG 130 WPS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WKG 130 WPS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Van Ekeren 14-11-2017

Veel instel opties

Geschreven voor: Miele WKG 130 WPS

Een hele fijne machine waarmee het heel eenvoudig is een juist optie te kiezen, Kort en lang alles kan. Wil je er toch nog wat bijdoen .. dan kan het ook als de automaat al gaat.

Pluspunten

• Veel Opties

Maggie 19-04-2017

Eens een Miele altijd een Miele

Geschreven voor: Miele WKG 130 WPS

Een bijzonder fijne wasmachine met goede uitgebreide programmakeuze.
De Twin-Dos is geweldig, geen waspoeder meer kopen in de supermarkt, altijd de juiste dosering, wat mijns insziens uiteindelijk goedkoper is.
Heel wat verschillende wasmachines voorbij zien komen ten gevolge van wonen in het buitenland in huizen met wasmachine! Mijn merk blijft Miele!

Pluspunten

• Programmakeuze
  • Prijs kwaliteit verhouding
  • Twin-Dos systeem
  • Weinig/geen geluidsoverlast
  • Schone was

Minpunten

Jan Bro1 12-12-2015
Geschreven voor: Miele WKG 130 WPS

Enige dagen in gebruik. Wasresultaat prima, wasprogramma duurt wel lang, maar verbruikt weinig energie en dat is belangrijk. Gebruiksgemak is hoog, alhoewel je wel zal moeten wennen aan een nieuwe manier van je wasprogramma instellen. Maar stap voor stap gaat dat goed. Vormgeving is van deze tijd. de automatische wasmiddeldosering werkt prima. Over de duurzaamheid van deze machine valt nog niet veel te zeggen , maar hij vervangt een eerdere Miele die 26 jaar oud is geworden zonder enig bezoek van een servicemonteur.