Siemens WM16Y791NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 84 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM16Y791NL op Kieskeurig.nl.

9,1

chrisqq 26-01-2018

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

De wasmachine heeft veel mogelijkheden echter vergis je niet in de 9 kg. aanduiding deze geldt slechts voor bepaalde programma's.
Zuinig A+++ !!
Qua geluid ok en de was komt er schoon uit.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Kaj Snippe 14-11-2015

eenvoudig en uitgebreide bedienen zelfs een man kan de was doen, soort wasgoed staat aangegeven,% gewicht wordt aangegeven bij het vullen, dus de eenvoud slaat alles.

Niels 08-11-2015

Sinds een kleine week in bezit. Al vele programma's uitgeprobeerd en zeer tevreden. kernwoorden; grote capaciteit, stil, zuinig, design en veel mogelijkheden.

Top investering. over de duurzaamheid kan inkt natuurlijk nog weinig zeggen maar ik twijfel er niet aan dat dat wel goed zal zijn!

zeer blij met mn aanschaf!

Chris 31-10-2015

Het is een mooie wasmachine die tot nu toe erg goed bevalt. Vooral het lampje in de trommel vinden wij helemaal top!!

Cindy 14-10-2015

Super mooie machine heel gebruiksvriendelijk en veel mogelijkheden. Grote trommel, geeft doseerhoeveelheid aan. Mooie verlichting.

Sanne en Erik 29-09-2015

Prachtig apparaat met voor zich zelf sprekende menu's. We hebben deze wasmachine gekozen omdat hij precies past bij de wasdroger die we 2 weken geleden moesten vervangen. Ook beide Siemens en hopelijk heeft deze wasmachine (nu zonder koolborstels in de motor) geen motorproblemen. Maar et 10 jaar garantie daarop maken we ons geen zorgen daarover. Duurzaamheid moet dus nog blijken maar zal wel goed zitten.

PascalV 29-09-2015

Na levering meteen een weekend goed doorgewassen: fijn de 9kg trommel, duidelijk display om keuzes en voortgang te bepalen, stil, normale snelheid kortom eerste indruk top!

InHercules 27-09-2015

Wat een verschil met onze tien jaar oude wasmachine die het begaf. Zeldzaam schone was en extreem veel mogelijkheden. 9 kg capaciteit maar kan ook heel goed met kleine wasjes overweg dus super veelzijdig

Ellen 29-08-2015

Mooie machine die goed was en veel programma mogelijkheden heeft. Ziet er mooi uit en is stabiel. Daarnaast is hij erg stil in het gebruik.

JB 18-08-2015

Een wasmachine die helemaal naar onze verwachtingen elke dag onze was prima schoon wast, de laadbalk in het scherm is super fijn! De verlichting in de trommel helemaal top!

Mandy 13-08-2015

Super wasmachine, goede prijs/kwaliteit verhouding.Eenvoudig te bedienen, veel wasprogrammas. Een mooi design.

judith1965 13-07-2015

grote wasmachine die zelf aangeeft of er nog meer was in kan en wat de wasmiddel dosering moet zijn. Erg veel opties en gemakkelijk te bedienen. Stil en tevens een erg mooie wasmachine.

Petrus10 13-06-2015
  • Product half jaar in bezit

Nu circa een half jaar in mijn bezit en wasmachine bevalt uitstekend. Veel mogelijkheden en goed wasresultaat. Wasmachine geeft ook aan hoeveel wasmiddel te gebruiken, wat tot enorme besparingen heeft geleid. Van deze aankoop krijg je geen spijt.

roelofm 16-05-2015

Enorm goed wasresultaat. Tevreden in alle opzichten. Ook een zuinige machine. Vormgeving is een kwestie van smaak, is in elk geval niet lelijk. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, heb hem net 2 maanden. Maar wordt nog een leuke, immers dit is mijn 3e machine. De vorige 2 gingen 18 en 20 jaar mee. Dus de lat ligt hoog. Dit kan mijn laatste machine zijn/worden :))

vimo1965 28-03-2015

fijn apparaat met (te)veel mogelijkheden.
jammer dat bij donkere was de toeren bij centrifugeren begrensd is. ik zou graag dan ook op 1600 toeren willen centrifugeren

Cornelis_T 18-03-2015
  • Product maand in bezit

Sinds een maand in bezit van deze mooie wasmachine en tot nu toe helemaal blij met dit apparaat. Positieve punten: stil, grote trommel, trommelverlichting, gemakkelijke bediening, intelligente hulp van dosering van wasmiddel. Deze wasmachine doet wat ie moet doen, blij dat de oude siemens het na een trouwe periode (zo'n 13 jaar) het heeft begeven.

Carina78 15-03-2015

9,4
Deze wasmachine een paar dagen in bezit. Bewust gekozen voor een model met een 9kg capaciteit, met een gezin met 3 kleine kinderen een zeer goede keuze gebleken. In combinatie met de tegelijkertijd gekochte Siemens wasdroger een stijlvolle en duurzame aanschaf, waar we zeer tevreden over zijn.

BoC 14-03-2015
  • Product maand in bezit

Hij werkt perfect en is echt ongeloofelijk stil.g

de capaciteit is ook meer dan genoe

Geen negatieve ervaring mee

Ans Jacobs 11-03-2015

Ben blij met de Siemens wasmachine omdat ik er tot 9 kg in kan wassen.
Bediening is heel gemakkelijk. Het zoemertje dat aangeeft dat de was gereed is, is heel bescheiden maar toch duidelijk hoorbaar.
De grote deur met glas is super.
Het is ook erg handig om de machine op pauze te zetten als je even weg wilt, of als je wasgoed wilt toevoegen, dat je vergeten was.

Fam. Vrolijk 06-03-2015

Een fijn apparaat met veel mogelijkheden en bovendien zuiniger dan ons vorige wasautomaat.
De wastijden zijn wel langer dan ik gewend ben, maar met de timer heb ik hier weinig last van.
Kortom een goede koop!