Siemens WM16Y791NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 84 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM16Y791NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kaj Snippe 14-11-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

eenvoudig en uitgebreide bedienen zelfs een man kan de was doen, soort wasgoed staat aangegeven,% gewicht wordt aangegeven bij het vullen, dus de eenvoud slaat alles.

Niels 08-11-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Sinds een kleine week in bezit. Al vele programma's uitgeprobeerd en zeer tevreden. kernwoorden; grote capaciteit, stil, zuinig, design en veel mogelijkheden.

Top investering. over de duurzaamheid kan inkt natuurlijk nog weinig zeggen maar ik twijfel er niet aan dat dat wel goed zal zijn!

zeer blij met mn aanschaf!

Chris 31-10-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Het is een mooie wasmachine die tot nu toe erg goed bevalt. Vooral het lampje in de trommel vinden wij helemaal top!!

Cindy 14-10-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Super mooie machine heel gebruiksvriendelijk en veel mogelijkheden. Grote trommel, geeft doseerhoeveelheid aan. Mooie verlichting.

Sanne en Erik 29-09-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Prachtig apparaat met voor zich zelf sprekende menu's. We hebben deze wasmachine gekozen omdat hij precies past bij de wasdroger die we 2 weken geleden moesten vervangen. Ook beide Siemens en hopelijk heeft deze wasmachine (nu zonder koolborstels in de motor) geen motorproblemen. Maar et 10 jaar garantie daarop maken we ons geen zorgen daarover. Duurzaamheid moet dus nog blijken maar zal wel goed zitten.

PascalV 29-09-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Na levering meteen een weekend goed doorgewassen: fijn de 9kg trommel, duidelijk display om keuzes en voortgang te bepalen, stil, normale snelheid kortom eerste indruk top!

InHercules 27-09-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Wat een verschil met onze tien jaar oude wasmachine die het begaf. Zeldzaam schone was en extreem veel mogelijkheden. 9 kg capaciteit maar kan ook heel goed met kleine wasjes overweg dus super veelzijdig

Ellen 29-08-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Mooie machine die goed was en veel programma mogelijkheden heeft. Ziet er mooi uit en is stabiel. Daarnaast is hij erg stil in het gebruik.

JB 18-08-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Een wasmachine die helemaal naar onze verwachtingen elke dag onze was prima schoon wast, de laadbalk in het scherm is super fijn! De verlichting in de trommel helemaal top!

Mandy 13-08-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Super wasmachine, goede prijs/kwaliteit verhouding.Eenvoudig te bedienen, veel wasprogrammas. Een mooi design.

judith1965 13-07-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

grote wasmachine die zelf aangeeft of er nog meer was in kan en wat de wasmiddel dosering moet zijn. Erg veel opties en gemakkelijk te bedienen. Stil en tevens een erg mooie wasmachine.

Petrus10 13-06-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Nu circa een half jaar in mijn bezit en wasmachine bevalt uitstekend. Veel mogelijkheden en goed wasresultaat. Wasmachine geeft ook aan hoeveel wasmiddel te gebruiken, wat tot enorme besparingen heeft geleid. Van deze aankoop krijg je geen spijt.

roelofm 16-05-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Enorm goed wasresultaat. Tevreden in alle opzichten. Ook een zuinige machine. Vormgeving is een kwestie van smaak, is in elk geval niet lelijk. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, heb hem net 2 maanden. Maar wordt nog een leuke, immers dit is mijn 3e machine. De vorige 2 gingen 18 en 20 jaar mee. Dus de lat ligt hoog. Dit kan mijn laatste machine zijn/worden :))

vimo1965 28-03-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

fijn apparaat met (te)veel mogelijkheden.
jammer dat bij donkere was de toeren bij centrifugeren begrensd is. ik zou graag dan ook op 1600 toeren willen centrifugeren

Cornelis_T 18-03-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Sinds een maand in bezit van deze mooie wasmachine en tot nu toe helemaal blij met dit apparaat. Positieve punten: stil, grote trommel, trommelverlichting, gemakkelijke bediening, intelligente hulp van dosering van wasmiddel. Deze wasmachine doet wat ie moet doen, blij dat de oude siemens het na een trouwe periode (zo'n 13 jaar) het heeft begeven.

Carina78 15-03-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Deze wasmachine een paar dagen in bezit. Bewust gekozen voor een model met een 9kg capaciteit, met een gezin met 3 kleine kinderen een zeer goede keuze gebleken. In combinatie met de tegelijkertijd gekochte Siemens wasdroger een stijlvolle en duurzame aanschaf, waar we zeer tevreden over zijn.

BoC 14-03-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Hij werkt perfect en is echt ongeloofelijk stil.g

de capaciteit is ook meer dan genoe

Geen negatieve ervaring mee

Ans Jacobs 11-03-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Ben blij met de Siemens wasmachine omdat ik er tot 9 kg in kan wassen.
Bediening is heel gemakkelijk. Het zoemertje dat aangeeft dat de was gereed is, is heel bescheiden maar toch duidelijk hoorbaar.
De grote deur met glas is super.
Het is ook erg handig om de machine op pauze te zetten als je even weg wilt, of als je wasgoed wilt toevoegen, dat je vergeten was.

Fam. Vrolijk 06-03-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Een fijn apparaat met veel mogelijkheden en bovendien zuiniger dan ons vorige wasautomaat.
De wastijden zijn wel langer dan ik gewend ben, maar met de timer heb ik hier weinig last van.
Kortom een goede koop!

TBA81 04-03-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Geweldig apparaat! Had eigenlijk de WM16Y541NL besteld, maar kreeg een nieuwer model voor de zelfde prijs. Super!
Hiervoor een LG machine waar de was er niet lekker ruikend uit kwam, ondanks diverse schoonmaakbeurten. Deze machine laat het wasgoed heerlijk ruiken. Wast ook heel goed schoon.
De machine is erg stil; wat ik met name hoor is de watertoevoer/afvoer, maar de machine zelf maakt zeer weinig geluid. Ik kan er naast staan telefoneren als hij centrifugeert en aan de andere kant van de lijn hoor je niets (gisteren getest :-)).
Hij staat ook erg stil, beweegt niet met centrifugeren.
Heel veel opties! Echter niet ingewikkeld, heb geen gebruiksaanwijzing nodig gehad. Machine ziet er ook nog eens erg mooi uit.
Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, maar tot op heden echt een geweldig apparaat.

Femke Ooms 01-03-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Het is een heel fijne wasmachine. Hij maakt goed schoon en centrifugeert heel droog. Ook is het heel fijn dat je kan zien hoeveel procent van je trommel al is geladen. Er zijn wel vreselijk veel opties en mogelijkheden. In de praktijk gebruik je die niet allemaal. Maar een optie die ik echt heel fijn vind, is de vlekkenverwijderaar, waar je specifiek kan aangeven welke vlek er in de kleding zit.
Al met al een heel fijne machine

Radmin 24-02-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Uitstekend apparaat,een dag aan het draaien en volop gebruik van gemaakt. Heeft veel mogelijkheden, is stiller dan de vorige machine. Zonder gebruiksaanwijzig te lezen gestart, het display helpt je door de programmering heen, helemaal tevreden.

Petrus10 23-02-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Prima wasmachine met enorm veel gebruiksmogelijkheden. De was wordt goed schoon en centrifugeert goed droog. De machine geeft de status van het wasprogramma helder en duidelijk weer.

Manon1977 21-02-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Een paar dagen in mijn bezit. Zeer gebruiksvriendelijk. Veel programma-mogelijkheden. Wast uitstekend. De was komt er al lekker droog uit, dus de droger heeft minder werk.

ruud 1951 16-02-2015
Geschreven voor: Siemens WM16Y791NL

Mooie goede wasmachine met veel mogelijkheden. Deze machine doet wat hij moet doen , goed wassen. Grote toegankelijke deur. Makkelijk bedienbaar met veel instellingsmogelijkheden wanneer je deze wilt gebruiken.