Bosch WAS32445NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 53 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAS32445NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Buuffie 13-01-2015
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Nadat we meerdere apparaten van Bosch hadden aangeschaft en er zeer tevreden over waren, besloten we nu, na een miskoop van een ander merk, de Bosch wasmachines te gaan bekijken.

We hebben voor deze machine gekozen omdat er een legio aan mogelijkheden opzit. Voor ons was het belangrijk dat er korte, snelle programma`s op zouden zitten omdat onze kleding niet echt vies word. Aan de andere kant moest er ook een intensief programma opzitten wat juist kleding goed kon reinigen in verband met het werk van onze dochter. De machine heeft het allemaal en het wasgoed komt er stralend schoon en superfris uit!

Het is een machine die het wasgoed wast zoals hij het moet doen; schoon is schoon. Daarbij berekend hij het water en de wastijd!
Hij is dus ook nog eens zeer zuinig en stil! De machine is heel erg makkelijk in het gebruik; in principe heb je geen gebruiksaanwijzing nodig om de machine goed te kunnen bedienen.

Aan het eind van een programma word je gewaarschuwd door geluidssignalen, maar deze kan je ook simpel uitschakelen! Handiger voor als je snachts wilt wassen, wat ook erg makkelijk gaat door het uitstellen van het programma!

Wat de duurzaamheid betreft...daar kan ik nog geen uitspraak over doen omdat ik hem pas een paar weken in mijn bezit heb.

Volgens mij is het overbodig om te zeggen dat ik heel erg blij ben met mijn Bosch wasmachine!

Stefanie13 04-01-2015
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Wast stukken beter dan hetgeen we voorheen hadden. daarnaast zuiniger, handig in het gebruik en meer dan voldoende program keuzes.

Kivitje 18-12-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

sinds 2 dagen mijn wasmachine in bezit.
** is zeer stil
** was resultaat erg goed
** er kan lekker veel in.

Naam anne 18-12-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Sinds een maand in het bezit van deze wasmachine. Tot nu toe bevalt hij me echt prima. Makkelijk in het gebruik. Je kan ook de kortere programma's instellen, ideaal ! Ik heb nogal eens grote stukken wasgoed (hondenbedden) wat weleens een probleem kan zijn maar hier past het allemaal prima in. En het komt er weer helemaal schoon en fris uit.

Vikanamacy 17-12-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Zeer bekwame medewerkers/telefonisten van Bosch Huishoud die je goed helpen de juiste keuze te maken. Na de beste keus van de Consumentenbond toch gekozen voor beste wasmachine in zijn klasse. Ik heb hem nu ruim 2 weken in huis en is super stil, wast super, mooie grote vul opening en energie zuinig met water en stroom.
Kan deze wasmachine zeker aanbevelen.

Henrie Claassen 16-12-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Een paar dagen in bezit en geen spijt van de aankoop. Deze machine is zeer stil en wast perfect. Over de duurzaamheid kan ik nu niks zeggen maar mijn vorige wasmachine was ook van Bosch en daar heb ik 12 jaar zonder problemen mee gewassen. Die machine werkt nog steeds maar ik wilde een zuiniger apparaat en daar ben ik met deze machine wel in geslaagd.

Merve34 14-12-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Hele fijne ruime stille wasmachine, ik ben erg tevreden
Heb hiervoor ook BOSCH gebruikt 21 jaar lang.

Lurdge 11-12-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Ziet er erg mooi uit. Is erg stil en geeft geen trillingen door. Wast verder prima schoon. Wordt intensief gebruikt, dus ik hoop dat hij zijn duurzaamheid zal gaan bewijzen.

hooftom 10-12-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Super wasmachine! Grote trommel, lege opties, stil en zuinig in gebruik.Zeer tevreden met deze aankoop.

Jolanda van D 09-12-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Ik heb de wasmachine sinds een paar dagen in gebruik en hij is heel erg stil. Ook ben ik verbaasd in hoeveel was erin past.
Waar ik normaal twee wassen moest draaien kan het nu in een was en de deuropening is ook heel erg groot!

Nikiklei1972 09-12-2014

- zeer stil
- grote deur
- kan veel was in
- veel programma mogelijkheden
- handig bedieningssysteem
- deur gaat heel soepel open

MJA METTLER 06-12-2014

ZIET ER MOOI UIT
WEINIG GELUID
HELEMAAL SUPER
BEN ER BLIJ MEE
IEDEREEN HEEFT ME DIT WAS MACHINE AAN GERADEN

C49 26-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Sinds een paar dagen was ik met Bosch Was 32445NL, tot nu toe goede ervaringen, was is schoon en goed gecentrifugeerd en droogt sneller aan de lijn, veel mogelijkheden met de diverse programma's, eco en speed toets werken goed, uitleg in het boekje is ook duidelijk.

Jppdejong 25-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Geruisloze machine . Erg prettig in de omgang. Bijzonder tevreden met de grote wastrommel. Makkelijke bediening . Goed display

MartijnB28 21-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Het apparaat werkt zeer gebruiksvriendelijk.
de was word erg schoon afgeleverd, alle mogelijkheden die je voor je dagelijkse was behoeften nodig hebt zitten erop.

fridov 21-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Aanvulling op mijn eerdere review:

Conclusie koop nooit deze machine het lijkt allemaal geweldig maar de mogelijkheden zijn ver te zoeken. Voldoet totaal niet aan de verwachtingen!!!!

Vandaag wederom een Bosch monteur gehad, machine liet constant natte was achter en water in machine staan.

Conclusie monteur, korte programma's en knop speed perfect niet meer gebruiken. machine raakt hierdoor van slag en zal het programma niet goed afmaken.

2e punt niet wassen met weinig was erin, machine raakt hierdoor in onbalans en zal in storing komen en niet of met zeer laag toerental centrifigureren.
Ook niet wassen met een te volle trommel hierdoor raakt ook de machine in onbalans.
Altijd dus precies goed beladen. heel irritant.

Niet meer op korte programma's wassen is ook waardeloos. je moet dus echt was gaan sparen.

Al met een al een slechte machine die totaal niet aan de verwachtingen en eisen voldoet.

Marloes1979 19-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Na een aantal andere merken geprobeerd te hebben, zijn we nu om naar Bosch.
Een hele verbetering qua geluid,zicht en gebruiksgemak. En nog eens 10jaar garantie op de motor
En wat ook mooi meegenomen is, is de actie van de gratis stoomstrijkijzer van bosch

Albert2014 19-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Het wasresultaat is zeer goed. Ook de economische en korte programma's hebben een zeer goed wasresultaat. De mogelijkheden van programma keuze is ruim voldoende en individueel goed aan te passen aan eigen wensen zoals bijvoorbeeld extra spoelen en keuze in centrifuge snelheden tot 1600 toeren. De trommel van 9 kg is ruim maar ook bij kleine wasjes heeft deze machine een zeer goed resultaat. Het gebruiksgemak is prima en zonder nadere uitleg direct te gebruiken. Vormgeving van de machine is strak en modern. Machine is zeer stil in want je hoort hem bijna niet.

Mette_86 18-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Fijne wasmachine met veel programma mogelijkheden. Ook aan de duurzaamheid van zowel de machine zelf als de wereld om ons heen zijn heeft deze wasmachine gedacht waarbij niet wordt ingeleverd aan de kwaliteit van het wassen zelf. Bijzonder stil en zeker een aanrader voor plaatsing in bijv. keuken of andere veel gebruikte ruimtes.

G1971 13-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Nu al zeer tevreden over de wasmachine en net een paar dagen in gebruik. Mooie vormgeving en makkelijk in gebruik. Veel programma's. Ben er zeer blij mee

m-77 12-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Werkt erg prettig, is stil en doet wat ie moet doen, verder genoeg keuze in menu's.

Machine laat zich verder gemakkelijk bedienen.

BoschFan 11-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

Deze nieuwe wasmachine kwam als geroepen!! Had een samsung sinds anderhalf jaar en nu al problemen, onderdelen nu al niet meer leverbaar!!! voorheen had ik een bosch en zelfs wel 14 jaar! Dus nu naar de winkel geweest en een bosch gekocht. Vandaag geleverd en inmiddels de vierde was gedraaid. Minder zeep gebruikt en toch fris en heel schoon...Zelfs het snelle programma. Hopelijk gaat deze machine wel lang mee, is namelijk wel fijn met ons gezin met vier kinderen.

Rosmal 11-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

De wasmachine ziet er goed uit, eenvoudig te bedienen (we hadden hiervoor ook een Bosch), flexibel in de mogelijkheden (timer heb ik nog niet gebruikt) en de was is mooi schoon.

Heel handig is het om de tijd te zien op het display hoe lang de wasbeurt nog duurt...

Gerry654321 10-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

eerste indruk is uitstekend, gemakkelijk in gebruik, logische bediening, zeer goede wasresultaten. ziet er zeker niet onaantrekkelijk uit en voelt solide aan.

Sanlotca 08-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAS32445NL

ik heb verschillende programma,s gedraaid en het bevalt me uitstekend. veel mogelijkheden, makkelijk te bedienen,erg duidelijk, en zeer, zeer weinig geluid