Bosch WAS28445NL

AEG L7FE96EW

9,1

Mark4556 03-01-2015 Product maand in bezit

9,6
Fijne wasmachine. Grote opening. Duidelijk in gebruik. Je hoeft niet eerst de gebruiksinstructie te lezen alvorens de wasmachine te kunnen gebruiken (alles werkt heel makkelijk). Wederom een goede keus.

Posthuma2014 22-12-2014 Product paar weken in bezit

9,6
Wij kozen deze wasmachine vanwege de variatie in belading (1-9 kg), zuinigheid met stroom en water, en vooral ook stil gebruik. Het wasresultaat is prima. De programmakeuze ruim voldoende variabel, en de bediening is eenvoudig. De vorm is (ondanks de omvang) zeker niet lomp, eerder fraai. We hopen op een hoge duurzaamheid, mede vanwege de lange motor-garantie van 10 jaar.

AAKarimi 20-12-2014 Product maand in bezit

het is erg leuk, eenvoudig gebruik en stilte wasmachine.
we vier keer per week gebruik maken van reeds halverwege de nacht en het is zeer laag geluidsniveau en efficiënte apparaten.
Ik was altijd blij om te hebben en te werken met Bosch apparatuur!

reijersen17 20-12-2014 Product maand in bezit

9,6
De Bosch wasmachine is enorm stil, heeft veel mogelijkheden die makkelijk te bedienen zijn en wast lekker schoon. Ik kan al mijn verschillende soorten kleding wel op een programma wassen, dit vind ik erg prettig.

Caldem 16-12-2014 Product paar dagen in bezit

Top machine!
erg makkelijk te bedienen en geweldig grote trommel...
zeer stil, ook bij hogere toeren
zeker een aanrader

Matty Wijnen 15-12-2014 Product paar dagen in bezit

Wij hebben de wasmachine nog maar enkele dagen maar is een heel fijne wasmachine die zeer goed wast en die opvalt door zijn laag geluidsniveau. Hij is erg stil.

a adolfsen 11-12-2014 Product paar dagen in bezit

wij hebben deze wasmachine nu net drie dagen.wij zijn er supper tevreden over.hij was heel erg schoon en is heel handig ingebruik.is heel geruis loos.een beter machine kan je je niet wensen.zijn er supper te vreden over.

familie Blommert 10-12-2014 Product paar dagen in bezit

prima apparaat, grote trommel en energie zuining. De eerste wasresultaten zijn veel beter dan mijn vorige apparaat.

Rene_71 08-12-2014 Product paar weken in bezit

Ik vind de grote trommel een grote plus, makkelijk in gebruik en geeft een seintje als de machine klaar is.
Ook als je 's ochtends weg gaat kun je hem zo programmeren dat hij klaar is als je thuis komt.

MarcoPolo1982 06-12-2014 Product paar weken in bezit

Perfecte machine heerlijk stil, wast goed schoon.
En met 9 kg aan trommelinhoud draai je ook veel minder wassen waardoor je weer extra bespaart op energie kosten.
Een echte aanrader...

Wasmachine24 06-12-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie zuinige wasmachine met grote trommel. Apparaat is zeer stil daar verbaasde ik me over. Met de eco stand kan er nog zuiniger gewassen worden met zelfde wasresultaat ook is er een zelfde stand voor sneller wassen die ook geen wasresultaat verliest.

M.b.r 04-12-2014 Product paar dagen in bezit

Goede wasmachine, erg tevreden met het wasresultaat en de machine verbruikt ook niet veel water.

Arjan Salam 04-12-2014 Product paar dagen in bezit

Betrouwbaarheid, duurzaamheid en prestaties - met minimaal geluid. speciale trommel beschermt de kleding tijdens het wassen.verkort de wastijd met 65% of wast 50% zuiniger dankzij slimme programma-opties.

Naim Sabbon 02-12-2014 Product paar weken in bezit

echt fantastisch
makkelijk in gebruik, makkelijke bediening
verassend goed was resultaat
en de wasmachine zelf ziet er nog eens geweldig uit

nerissa26 01-12-2014 Product paar weken in bezit

9,6
Ik vind mijn wasmachine een top machine veel mogelijkheden voor grote en kleine wasjes. Kleren verkleuren niet en is zeer makkelijk in omgang. Ik heb ook direct een wasdroger van bosch erbij gekocht en ik ben superblij met beide machines

M. Penders 28-11-2014 Product paar dagen in bezit

Ook al hebben wij de machine pas kort. De wassen die nu al gedaan zijn op verschillende programma`s zijn meer dan prima.
Een scala aan keuzes die je kan gebruiken. Zelf ben ik zeer te spreken over het allergie programma ivm met een zoon met allergieën.

Jong en Moedig 27-11-2014 Product paar dagen in bezit

Nadat onze AEG wasmachine het heeft begeven de Bosch WAS28445NL aangeschaft. In de winkel besteld en volgende dag was deze keurig bezorgd. Na het aansluiten (slang met aquastop op de hoofdkraan en afvoerslang in de afvoerpijp) de machine meteen aan het werk gezet. Er was een aardige berg was weg te werken. De eerste keer dien je dit zonder was te doen zodat de machine schoon en blinkend aan de slag kan. De eerste was betrof een witte was. De knop draaien op start en klaar. Het wasresultaat was prima en mooi wit. Het enige minpuntje was dat de was nog iets te vochtig uit de wasmachine kwam. Deze stond op 1200 toeren maar nadat de tweede was op 1400 toeren kon draaien was de was bijna strijkdroog. De mogelijkheden op de machine zijn er meer dan voldoende om alle mogelijke soorten was te kunnen draaien. Zo heb je katoen, katoen met voorwas, kreukherstellend, snel + mix, fijn zijde, wol, kreukherstellend, sport en allergie. Deze laatste is prettig voor mensen met een allergie voor stof en huisstofmijt en ideaal voor hoeslakens en dekbedden. De voorgeprogrammeerde opties kunnen echter ook nog in wastijd worden versnelt door te kiezen voor Speed perfect of eco perfect. De machine is makkelijk in gebruik. Er zit een kleine handleiding bij maar deze beknopte informatie is meer dan genoeg om direct aan de slag te gaan. De vormgeving is strak, stevig en modern. De binnenzijde van de trommel is een soort van fijnmazige honingraad waardoor je kleding nauwelijks beschadigd of dat de vormen in de kleding blijven staan. De display is duidelijk met rode verlichting en de knoppen zijn tiptoetsen. De draaiknop is stevig en kan met weinig kracht worden gebruikt. Wat even wennen was is het handvat om de deur te openen. Deze zit in tegenstelling tot de meeste wasmachines aan de binnenzijde van de ring. Dit maakt het openen wel weer eenvoudiger. Omdat wij ook laat op de avond nog wassen was het voor ons erg belangrijk dat de machine stil is. Dit is bij deze Bosch dan ook het geval. Kortom wij zijn er erg blij mee. Schaf je de machine nu aan ontvang je er ook nog een stoomstrijkijzer bij cadeau dan wordt niet alleen het wassen een fluitje van een cent maar ook het strijken.

flippertje30 25-11-2014 Product paar dagen in bezit

Een paar dagen geleden een Bosch wasmachine gekocht. Maar liefst een 9 kg. De vorige niet Bosch maakte zo'n herrie dat we besloten hadden een nieuwe te kopen. Inmiddels een paar wascyclussen later en moet zeggen dat de was er super schoon uitkomt. Veel mogelijkheden voor diverse soorten wasgoed, maar erg gebruiksvriendelijk. Qua vormgeving ook er mooi en praktisch. mooie grote vulopening. De duurzaamheid, ik hoop heel lang, maar dat is nog afwachten.

Philip Wegers 19-11-2014 Product paar weken in bezit

rustige wasmachine, de programma's duren wel lang (zeker in de eco stand), bediening is eenvoudig en wijst zich zelf

nico 78 18-11-2014 Product paar dagen in bezit

Tot nu een toe fijne machine met prima was resultaat.
Met centrufigeren een erg stille machine.
En ik hoop dat hij lang meegaat