AEG L61260TL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L61260TL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

wee.tee 13-03-2019

Versleten lagers na 3 jaar

Geschreven voor: AEG L61260TL

Jarenlang heb ik tot volle tevredenheid gewerkt met een AEG bovenlader. Nu ca 3 jaar geleden kocht ik dit model bovenlader. Sinds een aantal weken maakt de machine bij het centrifugeren en onbeschrijvelijk lawaai. Alsof er een trein door het huis rijdt! Geen garantie meer en een reparateur die ik belde wilde niet tot reparatie overgaan. Te duur!
Ik ben zeer teleurgesteld door deze machine.

Pluspunten

• Wast goed
  • Voldoende programma's

Minpunten

• lagers te snel kapot
  • Veel slijtage van wasgoed ervaren

hacroo 23-02-2020

Zelfde ervaring!
Na 2 en half jaar: lagers kapot.
(En dat terwijl ik altijd zo laag mogelijk centrifugeer)
Geen garantie meer.

Alie 26-01-2018

goede machine

Geschreven voor: AEG L61260TL

Ik heb voor een bovenlader gekozen omdat die weinig ruimte inneemt. Hij is makkelijk te bedienen en het wasmiddel bakje is er makkelijk uit te nemen en schoon te maken. Het wasresultaat kan ik nog niet zo heel veel over zeggen daarvoor heb ik hem te kort hij heeft nog maar 1 keer gedraaid en het resultaat was goed. Ik ben er blij mee, goede machine voor die prijs.

Pluspunten

• klein met dezelfde inhoud als een voorlader
  • goede prijs/kwaliteit

Culke 21-02-2017

AEG L61260TL, fijne machine

Geschreven voor: AEG L61260TL

Ik heb deze wasmachine nog niet zolang in mijn bezit, maar hij voldoet aan al mijn verwachtingen, Ik heb een bovenlader aangeschaft ivm plaatsing in de badkamer. Het is een stabiele machine, genoeg programma's en geruisloos. gemakkelijk in gebruik voor een schone en al redelijk droge was.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • wasresultaat

Monique 08-06-2016

Mooi wasmachine

Geschreven voor: AEG L61260TL

Deze machine voldoet aan onze verwachtingen en bezit vele mogelijkheden . En is makkelijk te bedienen

Admnelson 25-06-2015
Geschreven voor: AEG L61260TL

Na mijn eerste bovenlader gekocht te hebben in 1980 (een Whirlpool), vanwege het gemak en de ruimte,kocht ik in 1995 mijn eerste AEG bovenlader deze was zijn tijd ver vooruit, hij heeft mij altijd trouw gediend en was heel goed en duurzaam. Nu 20 jaar later heb ik mijn 2e AEG bovenlader gekocht de L61260TL. ofschoon ik hem nog niet zo lang heb ben ik heel tevreden ermee,mijn verwachtingen zijn erg hoog. Het gebruiksgemak ,mogelijkheden en wasresultaat zijn duidelijk verbeterd en voor mij een duidelijke meerwaarde voor een goede schone wasresultaat!
Mevr.A. Rijst.

DickGoemans 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L61260TL

Wij zochten een bovenlader die in onze douche kan staan.
na diverse voorladers werd ons een bovenlader aangeraden omdat die beter tegen vocht kunnen.
We hebben voor deze gekozen omdat de machine een waterdichte bedieningspaneel heeft.
Na een aantal keren gebruiken bevalt de machine prima.
De was komt er erg schoon en droog uit.

tilow 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L61260TL

Onze oude machine 'brand' bovenlader heeft het 15 jaar 3 tot 5 keer draaien per week volgehouden en als deze net zo lang meegaat ben dik tevreden. Mijn opmerking is dat hij wel wat moeilijk waterpas is te stellen ,ik vind stelpootjes wel een beetje kort waardoor ze er snel helemaal uitdraaien. Als de vloer erg ongelijk is gebeurt dat nogal eens. Krijg hem daardoor niet aan alle zijden waterpas gesteld waardoor hij nogal beweerd. Verder is mijn echtgenoot wel tevreden.

Paulsomdee 17-05-2014
Geschreven voor: AEG L61260TL

Ik heb 27 jaar een Bosch bovenlader gehad, werkte altijd perfect, deed dat nog steeds en kwam bij centrifugeren geen mm van zijn plaats. Deze wasmachine stond echter met een niet al te volle trommel na centrifugeren midden in de bergruimte , heb er meteen genoeg van :-(