Siemens WMN16S4471

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 167 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WMN16S4471 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

AWIT 02-05-2018

UITSTEKEND WASRESULTAAT

Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

WASMACHINE 1600 TOEREN VAN SIEMENS. EXCELLENTE PRIJS/KWALITEIT. OPTIMAAL WAS EN CENTRIFUGE RESULTATEN

Pluspunten

• STIL

janetarzan 13-06-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Zeer krachtige wasmachine, wast goed schoon en ben vooral blij met de goede centrifuge waardoor de was snel droogt. Maakt niet veel geluid, en er is een grote keuze in wasprogramma's.

marjon-79 05-07-2016

Ik vroeg me af hoe de deur van de machine is. Hij ziet er erg kunststof achtig uit. Maar hoe is die kan je me daar iets over vertellen.

gosselink00 01-04-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

prima wasmachine, stil draaiend. alleen gebruiksaanwijzing bij ingebruikname erg onduidelijk en het aanpassen/uitzetten van piepjes bijna onmogelijk

John1234567 31-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Prachtige machine, prima en vakkundig afgeleverd door BCC. Veel mogelijkheden en lekker geruisloos. Vervangt een Siemens 145XL.

komma 28-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Na 20 jaar trouwe dienst van mijn oude, onverwachts een nieuwe wasmachine moeten aanschaffen. Binnen 1 dag was de mooi uitziende wasmachine geinstalleerd en kon ik zonder eerst de gebruiksaanwijzing te lezen mijn eerste was draaien. Ik ben zeer tevreden over de diverse mogelijkheden en de enrgiebesparende programma,s, na het lezen van de gebruiksaanwijzing kwam ik tot de conclusie dat de mogelijkheden einddeloos zijn. Het speciale programma voor vitrages komt mij bijzonder goed van pas. Over het centrifugeren ben ik zeer tevreden, de was komt er behoorlijk droog uit. Bovendien is de wasmachine veel en veel stiller dan mijn vorige. Prettig is ook dat je direct kunt zien hoelang het nog duurt voor de was klaar is, dit is voor mij een heel fijne bijkomstigheid. Al met al ben ik zeer content met mijn nieuwe Siemens aanwinst.

JeffHedwig 24-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

De wasmachine is rustig en gemakkelijk in gebruik. In feite heb je geen beschrijving nodig en kan je het apparaat na plaatsing zo gebruiken.

De machine ziet er gelikt en stevig uit.

Heel fijn dat het apparaat zuinig is in het verbruik en dat je dit zelf kan instellen.

Wasvrouw1 22-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Wat een verschil. Tijdens het wassen stilte. Veel mogelijkheden om de was tijd te bepalen. Als de was niet vies is, een lekker kost programma. Dan zijn we snel klaar en de was is weer fris en schoon.

Dory-Hanne 22-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Deze machine bevat vele mogelijkheden. Zowel energiezuinige als korte programma's. Ook op de korte programma's wast hij uitstekend schoon.
De duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, want ik heb hem nog maar een week in mijn bezit.

stijen 21-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

een top wasmachine,weer veel beter als vorige siemens wasmachine,
Hij werkt zeer eenvoudig en is zeer stil

Rene Malherbe 21-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Ben blij met deze wasmachine. Wast goed en is geluidsarm. Mogelijkheden voldoende. Goed en eenvoudig in gebruik.

Yvonne & Albert 20-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Wij hebben 36 jaar lang gedaan met 2 x een AEG Turnamat wasmachine, nu zijn de kinderen de deur uit en we wilden gaan voor een volautomaat. Aangezien wij helemaal "gek" zijn van het merk Siemens, we hebben achtereenvolgens van Siemens een koel/vriescombinatie, vaatwasser, oven, combitron, waterkoker en koffiemachine, dachten wij bij de aankoop van een wasmachine direkt aan een Siemens ! Al deze genoemde apparaten in ons huishuiden voldoen al jaren (de meeste al meer dan 15 jaar) aan onze eisen en zien er ook nog eens modern en strak gelijnd uit. Daarom was de keus voor een I sensoric WMN16S4471 niet meer dan logisch ! Met ook nog eens 10 jaar garantie op de motor ! We hebben de wasmachine nu enkele dagen in gebruik en de steekwoorden die me nu te binnen schieten zijn; mooi stil, schoon wasgoed, lekker ruikend en voldoende wasmogelijkheden en dat voor een scherpe prijs. Prima wij willen alleen nog maar Siemens !!!

sam8 20-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Prima wasmachine wast goed schoon, is heel stil, regelt zelf of de was droog genoeg is,ik heb de machine nog te kort, want ik denk dat de machine ook regelt of de was schoon genoeg is, omdat de machine er dan ineens een paar minuten langer over doet.

Ruggenberg 18-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Als mama van 3 kleine kids heb je nooit was te weinig natuurlijk, maar het is dan ook extra fijn als alles meteen, na de eerste wasbeurt, ook écht schoon is!
De grote opening en de zeer ruime trommel vind ik absoluut een pluspunt.

Vanaf het moment dat je door hebt hoe je de temperatuurknop moet gebruiken (je moet vrij hard duwen om lager dan 40 graden te gaan!) is de machine ontzettend makkelijk te bedienen, alles wijst zichzelf uit. De "uitgestelde startknop" gebruik ik bijna dagelijks, het bespaart me veel geld en energie.(ik hoef 's nachts niet meer uit bed om de was uit de machine te halen en in de droger te stoppen) Maar ook de "pauze-knop" vind ik zeer handig: je zet je wasprogramma even 'on hold' wanneer je nog snel iets bij in de machine moet stoppen...

Last but not least, ben ik ook enorm tevreden over het lawaai dat deze machine maakt, of beter, het gebrek daaraan!;-) Zelfs bij het zwieren, blijft dit een stille wasmachine!

Irene Kleijngeld 17-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Gemakkelijk te bedienen wasmachine. Ruim voldoende keuzes in wasprogramma's in combinatie met temperartuur en toerental centrifuge. Vrijwel geluidloos, ook bij 1600 toeren centrifuge.

Elze8 16-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Ik merk meteen ten opzichte van mijn vorige wasmachine dat deze schoner wast. Ook komt mijn was er droger uit ondanks hetzelfde toerental als de vorige. Ik vind het fijn om een hele korte was te kunnen draaien en de mogelijkheid te hebben om temperatuur en toerental zelf in te stellen indien gewenst. De deuropening is ruim wat het vullen en legen makkelijker maakt.

Traffassi 15-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Fijne wasmachine, wast goed de garantie van 10 jaar op de motor is ook erg fijn.
Erg gemakkelijk in gebruik en je hebt de keuze uit veel handige programma's

Odeke 15-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Tot nu toe super wasmachine met veel mogelijkheden maar wel zeer makkelijk in gebruik.verder is de wasmachine erg stil,ook met centrifugeren.doet gewoon goed wat ie moet doen!

cvdslagt 15-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

een makkelijk bediending en instelbaar voor elke was zowel een grote of kleine was.
Het wasgoed word veilig en met zorg gewassen.
De programma's zijn op alle wasprogramma's nog steeds instelbaar.
Ideaal is de keuze voor een snel wasprogramma.
Machine is na het wassen gelijk te openen.
mooie moderne vormgeving met digitale bediening.
De machine is zuinig in gebruik.

laum 13-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Was prima schoon, stil apparaat, veel mogelijkheden, geeft aan wanneer je teveel wasmiddel gebruikt en stemt waterverbruik af op de was. Kortom: doet stilletjes wat die moet doen (en heeft veel extra mogelijkheden) en denkt aan het milieu!

Dave2171 13-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Na 10 jaar een AEG wasmachine te hebben gebruikt is deze stuk gegaan.
Wilde weer een degelijke wasmachine en na veel onderzoek uitgekomen op deze Siemens.
Een aantal keren al gewassen en erg tevreden tot op heden. Bediening is gemakkelijk en de mogelijkheden zijn legio. Duurzaamheid is na deze korte periode nog niet te benoemen, maar wij gaan ervan uit dat deze weer, minimaal, 10 jaar mee (moet..), mag gaan.

Doorvn 09-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Maakt weinig geluid. Wast goed schoon. 10 jaar garantie op de motor. Wat wil een mens nog meer ;-)! Kortom: zeer tevreden!

M.Dekker84 05-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Perfecte machine, schone was, makkelijke bediening met veel waskeuzes. De machine is lekker stil ook als deze centrifugeert.

Marciban 04-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Deze wasmachine heeft een goede prijs/kwaliteits verhouding.Schone was, genoeg wasmogelijkheden voor een goede prijs.

Familie Lady 03-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Uitstekende wasmachine; diverse wasprogramma's, duurzaam en uitstekende prijs- en kwaliteitverhouding.

hermab 03-03-2015
Geschreven voor: Siemens WMN16S4471

Dit onze tweede wasmachine van siemens en als deze net zolang als de andere (13 jaar)zullen wij wan deze nieuwe veel plezier hebben. Het apparaat is gebruik vriendelijk en wast fantastich schoon op alle programma's