Bosch WNAS324471

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 124 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WNAS324471 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Vriesr 22-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Een wasmachine met alle mogelijkheden die prima past in de lijn van de witgoed apparatuur en waar rekening wordt gehouden met duurzaamheid door eco programma's maar ook de koolborstel loze moter.

Kirsten73 22-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Uitstekende machine voor een zeer aantrekkelijke prijs. Het wasresultaat is zeer goed en de machine doet geruisloos zijn werk!
Door de duidelijke bediening in het Nederlands, kunnen wij exact het juiste programma kiezen.
Gezien het A+++ label dragen wij ook nog een steentje bij aan zuinig energieverbruik.
Kortom een fijne wasmachine, waarbij we er van uit gaan dat deze machine weer net zo lang mee gaat als onze vorige Bosch Wasmachine.

Bart2014 21-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Is eenvoudig in te stellen en wast goed schoon. Qua vormgeving past deze goed bij onze - al wat oudere -Bosch wasdroger. Als de wasmachine net zo duurzaam is als de andere Bosch apparatuur zit dat wel goed.

Suuzjong 20-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Heel blij met deze machine. Je hoort hem bijna niet en alle kleding wordt perfect schoon! Bevat voldoende programma's. Ik gebruik het ecoprogramma.

vleugelman295 20-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

In 27 jaar (2)Bosch wasmachines gehad. Zorgvuldige afweging gemaakt: AEG of Bosch. Toch voor degelijkheid gekozen én in Duitsland gefabriceerd, want dat is ook wel eens anders ook al staat er 'Bosch' op!
Geweldige machine, goed wasresultaat, geruisloos en zuinig. Kortom zéér tevreden met aankoop!

P 1967 20-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Een prima apparaat dat veel stiller is en prima schoon wast. We gaan hier veel plezier aan beleven. En geld mee besparen. De Bosch is veel zuiniger qua water- en en energieverbruik. Voordeel is nu ook dat de capaciteit van de wasmachine en Bosch warmtepomp droger gelijk is zodat we de droger nu ook beter kunnen vullen.

buurenm 20-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

De eerste wasresultaten zijn goed, uitgebreide mogelijkheden, waaronder een allergie+ programma, wat zeker in ons geval (dochter heeft last van allergie op de huid) een uitkomst kan bieden.
Wasprogramma's wijzen zichzelf, hierbij is geen uitleg nodig. Derhalve zeer eenvoudig in gebruik.
Over duurzaamheid kan ik niet oordelen, machine is vandaag pas geleverd, maar heeft inmiddels al 3x gedraaid.
In tegenstelling tot mijn vorige machine is deze erg stil, zelfs bij 1600 toeren.

reneka 19-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

stille wasmachine tijdens wassen en ook bij het centrifugeren met veel instel mogelijkheden eenvoudige bediening en perfect wasresultaat.

Hendriet1975 19-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Vergeleken met mijn oude AEG (die het na 5 jaar begeven heeft) is deze machine beduidend uitgebreider qua mogelijkheden en met de juiste programma-instelling is het resultaat absoluut beter. Bovendien is de machine veel stiller. De vormgeving vind ik eigenlijk niet van belang.

Trijnie Leggedoor 18-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Na vorige Bosch weer nieuwe aangeschaft, bevalt prima.
Jammer dat de deur in tegengestelde richting open gaat.

Truus 1962 18-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

hij is heel makkelijk te bedienen grote opening en trommel was bijna geruisloos en op alle programma's komt de was er goed en schoon uit

bossie131 14-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Voorheen een Miele, nu deze Bosch en ik ben super tevreden!
Zuinig, Stil, de was is lekker fris en schoon.....
ik heb lol met het wassen, top!

Frisky2014 13-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Dit is een droom vergeleken met mijn vorige indesit wasmachine. Still (ook tijdens centrifugeren), was lekker schoon & lekker energie zuinig.

Hobbith 13-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

De wasmachine geeft in duidelijke digitale cijfers aan hoe lang het programma nog duurt. Daarnaast is hij echt superstil.

Tot nu toe een goede prijs-prestatieverhouding.

RB265 11-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Fijne wasmachine. Heel degelijk en stil. Duidelijk display en super fijn dat je kunt zien hoe lang hij er nog over doet. Ook fijn dat je er nog was bij kunt stoppen als hij al begonnen is (bijvullen). Ik heb voor Bosch gekozen omdat het degelijke machines zijn die jaren mee moeten gaan en heel zuinig zijn. Prijs/Kwaliteit verhouding is in mijn optiek goed. Hopelijk nog jaren mee dus

Jan Groenewoud 11-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Een heel gebruiksvriendelijke machine.

Kind kan de was doen.
Eindelijk een machine die aangeeft waar hij mee bezig is.
Zo kom je niet voor verrassingen te staan
En het is een Bosch. We zijn al jaren lang gebruiker van Bosch en de vorige was zo goed dat we weer voor Bosch gekozen hebben. Bosch is de aankoopprijs meer dan waard.

Thea 20 11-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Met heel weinig wasmiddel wordt de was toch goed schoon.
Zelfs vieze witte sokken hoeven maar 1x gewassen te worden, geweldig!

Gerben1959 09-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Machine pas paar dagen in bezit, maar al wel een aantal wassen en wasjes gedraaid. machine oogt mooi, is makkelijk bedienbaar, alle benodigde wasprogramma's zitten er op en het was resultaat is zichtbaar beter dan met onze oude wasmachine.

Angelo2206 07-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Eenvoudig in gebruik, laag energie verbruik.
Mooi van vormgeving.
Prima was resultaat.
Stil tijdens gebruik (ook bij centrifugeren).

helder mientje 06-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Wast heel stil en schoon. Mogelijkheden perfect. Je moet alles rustig doornemen dan gaat het prima. Vormgeving prachtig. Ik hoop dat hij net zo lang mee gaat als mijn vorige Bosch (20jaar) Nooit iets aan gehad!!

hans3241 06-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

perfect apperaat, was is in lange tijd niet zo schoon geweest. wel duurt het eco-programma erg lang.

anneke van eijken 05-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Het apparaat voldoet in alle opzichten, mogelijkheden en gebruiksgemak, aan dat wat we zochten. De eerste wasresultaten zijn ook perfect. De vormgeving en het bedieningspaneel zijn mooi. De duurzaamheid zal prima zijn gezien onze eerdere ervaringen. Wij geven niet snel een 10 maar vonden een aantal hier wel op zijn plaats

mary nagtzaam-vos 05-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

even als onze andere bosch wasmachine's is onze nieuwe een goed stuk werk geluid en waskracht heel goed en dat voor deze prijs, zal deze wasmachine's aan onze familie vrienden aanprijzen als een hele goede koop'ga door met dit goed stuk werk.

Gerjannie1951 05-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

Mijn eerste was gedaan en ik stond verbaasd dat het er op een lage temperatuur zo schoon en droog uit kwam. Geweldig. Hieraan kon ik zien dat ik aan een nieuwe machine toe was. De vorige waste echt niet schoon meer.

B.v.d.Kerkhof 04-06-2014
Geschreven voor: Bosch WNAS324471

T.o.v. onze vorige wasmachine van Bosch is duidelijk de voortgang in de techniek merkbaar. Maakt nauwelijks geluid, centrifugeerd uitstekend en is gemakelijk te bedienen. Ook een groot voordeel is de koolborstelloze motor. Nauwelijks onderhoud dus, alleen van binnen en van buiten zuiver houden.