De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 317 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F148T op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Bas 23-12-2018

Erg goede machine die.. 4 jaar mee gaat

Geschreven voor: LG F148T

Uitstekende machine, stil, zuinig en handige programma's.
Lage score is simpel, na 4 jaar kon ik een nieuwe kopen. Zo goedkoop was deze toch ook weer niet op moment van kopen.

Pluspunten

• stil
  • zuinig met water
  • zuinig met energie
  • Zeer eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Duurzaamheid onvoldoende

kentrop 22-08-2015
Geschreven voor: LG F148T

erg blij met onze nieuwe wasmachine.
het wasresultaat is prima, het apparaat is bovendien erg stil.
Resttijdindicatie is super.

JeskevP 16-08-2015
Geschreven voor: LG F148T

Net aangeschaft en enthousiast over het gebruik van deze wasmachine. Het aansluiten verliep erg gemakkelijk. Ook die geluidjes als de wasmachine klaar is vind ik niet storen, ik word er wel vrolijk van. Mooie vormgeving en veel mogelijkheden.
Wasmachine is erg stil verder.

Audi2511 09-07-2015
Geschreven voor: LG F148T

Een super wasmachine, lekker stil en eenvoudige was programma's.
Kwaliteit / prijsverhouding top.
Voor het wassen wordt de was gewogen en wordt daar het programma op aangepast.

SJBier 05-06-2015
Geschreven voor: LG F148T

Makkelijk aan te sluiten met duidelijke handleiding.
Wasprogramma's meestal kort.
Veel stiller dan onze vorige machine.

nanouska 05-05-2015
Geschreven voor: LG F148T

Sinds 2 weken in mijn bezit en tot op heden er blij mee, het is een fijne wasmachine die ook goed wast en fijne programma's heeft.
Je kan op verschillende manier zo je was instellen. Het muziektoontje vindt ik niet hinderlijk maar mischien komt dat omdat de machine boven staat dus het bijna niet mee krijgt.
Heb ook mijn dekbed erin gewassen van 240x220, het is wel een 4 seizoenen dekbed dus wel apart mijn winter en zomer dekbed gewassen en het ging allemaal goed.
Na 4 en half jaar een Bosch te hebben gehad, waarvan de trommel gescheurd was, en de kosten werden daarvan te hoog mochten we van Wehkamp een andere machine uitkiezen de waarde van de prijs waar we toen de bosch voor hadden gekocht. Heel netjes opgelost allemaal.

nanouska 20-08-2018

In okt 2017 ging mijn machine raar doen, monteur laten komen en de pomp was kapot dat is gemaakt. Helaas vorige week gaf de machine een heel raar geluid monteur telefonisch laten horen en gaf aan lager kapot en de trommel moet vervangen worden. Monteur die langs kwam ging luisteren en hoorde niks maar kwam erachter dat de schokbrekers uitgelubberd waren en weer de pomp kapot. Dit is vervangen test gedaan en alles afgehandeld. Gelukkig neem ik altijd extra verzekering erbij. Maar 2 dagen later weer een raar geluid uit de wasmachine. Weer contact opgenomen en als het goed is komt er van de week weer een monteur. Wordt vervolgd.

Bvandesand 11-04-2015
Geschreven voor: LG F148T

Heelijke machine, eenvoudig in de bediening en wat goed schoon. Ik ben het met een aantal andere eens dat er meer waterslag is dan bij de vorige, maar met een waterslagstop er tussen is het over.
Erg handig dat hij als hij klaar is helemaal uit gaat en niet stand-by blijft. Ondanks dat er allemaal leuke geluidjes in zitten hebben wij die al vrij snel uit gezet.

ron1963 16-02-2015
Geschreven voor: LG F148T

prestaties van de machine zijn prima, echter deze machine veroorzaakt waterslag. In het begin genegeerd, maar het bonken van de leidingen leek na verloop van tijd erger te worden. Op aanraden een waterslagdemper geplaatst die wel iets helpt, maar het vele aanslaan van de ventiel/pomp bleef hinderlijk. Monteur 3x langs geweest, maar probleem is niet te verhelpen. Momenteel een verzoek aan LG gedaan om de machine terug te nemen en de aanschafwaarde min de afschrijving terug te betalen.

michelmeijer 06-08-2014
Geschreven voor: LG F148T

deze wasmachine bevalt ons heel erg goed gebruikersgemak is optimaal. vergeleken met onze oude wasmachine een walhalla
machine is ook zeer stil als hij wast en de muziekjes bij aan / uit en programma klaar is fantastisch.

gekocht bij mediamarkt dat was de enige fout ik zie hem nu op het internet voor bijna 175 euro goedkoper staan

marian becker 04-07-2014
Geschreven voor: LG F148T

Het is een top machine .echt super de vormgeving is goed en het bedienings- gemak ideaal.hoop er nog jaren plezier van te hebben.

Sandra T 11-06-2014
Geschreven voor: LG F148T

Twee zaken vallen mij tegen.
1 : bij aanvang van het programma hoor je harde klappen van de waterafsluiters in de machine.
Die klappen hoor je zelf door het hele huis (is groot) via de waterleidingen.
Dat stopt pas als er echt gevuld gaat worden.
2 : Je hebt alleen de keuze uit 20 of 40 graden was. 30 graden komt niet in de programma's voor terwijl die temperatuur wel op sommige labels staat.

Verder moet ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met deze machine.

rowwen 21-05-2014

2 pers DEKBEDDEN wast hij niet

Deze machine gekocht om ook dekbedden mee te wassen.

Reviews vertekenen ook een wat omdat incl ikzelf een review moest plaatsen om in aanmerking te komen voor de geld terug actie van LG.

Mijn oordeel nu een half jaar verder is dat de wasmachine super wast. ook de korte wasfuncties 30 en 60 werken uitstekend.instelmogelijkheden genoeg. de was komt er schoon en fris uit. ook de trommelreiniging optie ( met bleek ) werkt al vind ik dit de 1e keer wel heel akelig om te doen wamt wie gooit er nu bleek in zijn wasmachine. maar deze functie werkt echt top,water werd super heet en trommel is als nieuw.

Maar nu het hekelpunt. wij hebben extra een 8 kg wasmachine gekocht om dekbedden te kunnen wassen maar helaas doet hij dit dus niet. hij wast ze een soort van wel maar zodra hij wil gaan afpompen en centrifugeren stopt hij ermee en geeft hij foutcode ue uit balans aan. al van alles geprobeert om in balans te krijgen maar helaas.
dit is echt een domper want we hebben dus extra deze gekocht omdat ze ons een 8kg aangeraden hadden om dekbedden mee te wassen.
Bij wie werkt dit wel? Ben benieuwd of iemand het wel gelukt is.

jari 05-03-2017

Jup bij mij doet hij het met kreukvrij wel duurt soms wel lang voordat ie uiteindelijk echt gaat centrifugeren maar lukt wel het dekbed is van katoen en 240x200

martingorter 20-03-2014
Geschreven voor: LG F148T

Wij zijn heel blij met onze nieuwe wasmachine! Net zo groot als de vorige, alleen kan hier veel meer in. Veel mogelijkheden en toch heel makkelijk in gebruik. En vooral fijn dat hij energiezuinig is en voor een wasmachine heel stil. Kortom, absoluut een aanrader! Zeker in deze prijsklasse!

ffcheckuh 14-03-2014

Waarom gekocht:

-nieuwe techniek(geen koolstofborstels meer, geruisloos)
-ruime trommel
-eenvoudig in gebruik (veel opties)
-10 jaar garantie op de motor
-Strak uiterlijk

pattyenricardo 14-03-2014
Geschreven voor: LG F148T

Super wasmachine. Heel makkelijk te bedienen. Veel verschillende programmas met een korte draai.
Alleen de service van LG is heeeeel slecht.

Andrew 1979 14-03-2014
Geschreven voor: LG F148T

Een heel mooi vormgegeven wasmachine met een grote trommel 8kg en veel wasprogrammas ,lekker stil en 10 jaar garantie op de motor,ik ben er blij mee

Een LG gebruiker 13-03-2014
Geschreven voor: LG F148T

De wasmachine werd keurig geleverd een aangesloten. Bij het eerste draaien werd al meteen duidelijk dat de aandrijving veel minder geluid maakt dan van de oude machine. (fijn als de kids al liggen te slapen)Het instellen is gemakkelijk en wordt begeleid met een vrolijk muziekje!Machine loopt tot op heden als een zonnetje. De instelmogelijkheden zijn ruim voldoende en het verloop wordt prima aangegeven. Samen met mijn LG droger (waarvan de de waterbak helaas wel scheef zit) een prima combinatie!

augustus1953 12-03-2014
Geschreven voor: LG F148T

Ik ben nog maar pas aan het wassen met deze machine maar het valt me op dat hij op een rustige manier zijn werk doet. Het geluidsvolume valt echt mee. Ik krijg de was ook bij lage temperatuur er fris uit. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen maar ik heb over het merk LG in mijn omgeving veel positieve dingen gehoord. De wasmachine biedt voor mij voldoende mogelijkheden om voor mij en mijn moeder van 94 jaar de was schoon en helder te krijgen. Daarbij komt nog dat de machine eenvoudig in gebruik is. Ik ben op zich geen technisch wonder maar ik was direct vertrouwd met deze machine. De mogelijkheid om een hoeveelheid van 8 kilogram in een keer te wassen is voor mij af en toe wel erg handig ; mijn moeder zorgt soms onverwacht voor veel was. De vormgeving is eigenlijk als alle andere machines, toch heeft deze machine door het bedieningspaneel "eigenwijze" uitstraling. Door zijn prijs en directe aandrijving zeker een aanrader.

Amanda90 11-03-2014
Geschreven voor: LG F148T

Wasresultaat: Was is schoon en ruikt lekker.
Mogelijkheden: Voldoende keuze uit wasprogramma's.
Gebruiksgemak: Zelfs voor leken als ik prima te gebruiken.
Vormgeving: Ziet er gelikt uit.
Duurzaamheid: Zuinig

Mary Verhulst 11-03-2014
Geschreven voor: LG F148T

Omdat mijn oude machine kapot was,waste ik een paar weken bij mijn zoon die een LG wasmachine heeft.
Dat beviel zo goed dat ik besloot de LG F148 T aan te schaffen.
Het bedien gemak en het korte wasprogramma waren voor mij de belangrijkste reden.

mino79 11-03-2014
Geschreven voor: LG F148T

De wasmachine hoor je bijna niet.
En heeft makkelijke programma's.
Voor 8kg wasmachine is daardoor niet groter en heeft een grote deur wat erg praktisch is.

yvette1988 10-03-2014
Geschreven voor: LG F148T

De wasmachine hoor je bijna niet.
En heeft makkelijke programma's.

Dec1980 09-03-2014
Geschreven voor: LG F148T

Zeer tevreden.Eenvoudige bediening. Gebruiksvriendelijk en superstil.Het muziekje aan het einde is ook heel grappig.

Fam. Middendorp 07-03-2014
Geschreven voor: LG F148T

Na een paar dagen wennen aan alle nieuwe mogelijkheden, zijn we nu super tevreden over onze nieuwe wasmachine. Een groot scala aan programma's betekent even uitzoeken welk programma je voor welke was nodig hebt. Mooie vormgeving, zeker naast een droger van hetzelfde merk.

WK Malik 07-03-2014
Geschreven voor: LG F148T

sinds kort in het bezit van de LG wasmachine type F148T en zeer tevreden! Zoals verwacht! Geluidloos onze kleren super schoon! Een aanrader!