AEG L8FENS104 - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

Mmj 16-11-2022

Top wasmachiene

Geschreven voor: AEG L8FENS104

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn zeer tevreden over deze wasmachiene je hebt geen handleiding nodig kind kan de was doen en de was komt schoon en fris er uit top wasmachiene kan hem zeker aanraden

Stel79 04-11-2022

Super machine

Geschreven voor: AEG L8FENS104

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super stille machine, grote trommel, ruime opening. Super tevreden met deze wasmachine

Test-Persoon 07-10-2022

Stil en snel

Geschreven voor: AEG L8FENS104

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn eerste volledige tiptoets gestuurde wasmachine, dus moest wel even de gelukkig duidelijke handleiding lezen.
Wasmachine heeft een grote inhoud en heeft zeer veel en instelbare programma's.
Zo kan een licht vervuilde was met 58 minuten schoon zijn. Al met al al ben ik tot nu toe zeer tevreden over dit product.

Dyango 06-10-2022

Stille krachtpatser

Geschreven voor: AEG L8FENS104

Met 10kg in de trommel is deze wasmachine bijzonder stil. Was resultaat is erg goed, verder eigenlijk geen op of aanmerkingen.

Anoniem 01-05-2022

Topapparaat

Geschreven voor: AEG L8FENS104

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastisch apparaat, mooi design en ik vind het fijn dat er 10kg in kan. Gemakkelijk in gebruik en veel programma's voorhanden. Blij met de korte programma's van 59 en 20 minuten. De was is heel droog. in 1 woord een topapparaat, ik had veel eerder op een AEG over moeten stappen.

GB 23-04-2022

Wasgemak

Geschreven voor: AEG L8FENS104

Een apparaat dat doet wat hij moet doen; diverse soorten textiel schoon en fris maken via een gebruiksvriendelijk bedieningspaneel. Verdere pre 's zijn grote trommel, stoomfunctie, tijdsbespaarfunctie en automatische uitschakeling.
Toerental voor centrifugeren had iets hoger mogen zijn zodat was nog wat droger uit de trommel komt. Dat is tot nog toe enige minpuntje. Al met al goede prijs-kwaliteitverhouding.

Francisca 14-04-2022

Heel veel was in 1 keer wegwerken!

Geschreven voor: AEG L8FENS104

Wij zijn (of beter gezegd ík ben) heel blij met deze wasmachine! Je kunt er heel veel wasgoed in 1 keer mee wegwerken. Met een groot gezin en altijd maar die vieze was overal, is dit ideaal! Met het ecoprogramma wordt ook de was wat ik normaal op 60 graden was, heel schoon en fris! Ook het öko-power programma is superhandig als je even snel wat schoon wilt.

Linda 23-02-2022

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FENS104

Het is onze eerste AEG, wat fijn dat er zoveel was in kan, dat de deuropening wat groter is dan bij onze vorige apparaten en dat er zoveel wasmogelijkheden zijn zonder dat het heel verwarrend of ingewikkeld is. De werking spreekt nagenoeg voor zichzelf. Na centrifigeren is de was al goed droog. Dat de deur ver open kan vind ik heel fijn. Het enige dat ik tot nu toe heb ontdekt als minpuntje is dat er wat waspoeder achterblijft in de doseerlade. Volgens de verpakking van het wasmiddel doseer ik eerder te weinig dan teveel dus dat kan het niet zijn. Over het geheel zijn we erg tevreden met onze nieuwe machine en we hopen er lang plezier van te hebben.

fschade 09-01-2022

Degelijk, mooi en makkelijk

Geschreven voor: AEG L8FENS104

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt wat je er van kan verwachten. Alles werkt, zoals je zou verwachten. Een zeer ruime keuze uit menu's. Fijn ook de aandacht voor eco menu's. Ik vind het design mooi, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Als hij de komende 10 jaar door blijft gaan dan zijn we super blij met deze aankooop!

Manipame 06-01-2022

Geweldige familie wasmachine 10 kilo vulgewicht

Geschreven voor: AEG L8FENS104

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mega grote wasmachine met 10 kilo vulgewicht handig bij een groot gezin !
zo blij mee centrifugeren is veel stiller dan mijn oude wasmachine wast goed schoon en heeft veel wasprogramma’s zoals stoom functie echt een aanrader deze wasmachine

Joost 05-01-2022

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: AEG L8FENS104

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ten op zichtte van onze vorige wasmachine is deze heerlijk ruim (10kg). Echt een aanrader voor een gezin. Daarnaast heeft hij ook programma’s voor kleinere wasjes.
Geluid op volle toeren vind ik wel iets tegen vallen. Beetje fluitend geluid. Daarentegen is hij wel stil buiten zijn volle toeren.
Nu 1 maand in gebruik en ik ben ronduit tevreden.

DKE 31-12-2021

Grote wasmachine voor een groot gezin

Geschreven voor: AEG L8FENS104

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie machine, met een enorme capaciteit. Deze wasmachine draait moeiteloos grote hoeveelheden en krijgt de was goed schoon.
Voordat de was begint wordt door de machine bepaald of de belading past bij het gekozen programma, dus nooit twijfels over de grote van de lading!
Het apparaat voelt degelijk aan, behalve de lade voor de wasmiddel, deze is wat flexibeler dan je zou verwachten, door de Okomix optie wordt wel altijd de wasmiddel en toevoegingen goed opgepakt en is de lade na het wassen leeg en schoon.

Soulia 22-12-2021

Super blij

Geschreven voor: AEG L8FENS104

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben heel erg tevreden met mijn wasmachine. Werkt perfect.

Joshua 10-12-2021

De held van een gezin

Geschreven voor: AEG L8FENS104

Sinds kort eigenaar van onze 2de AEG wasmachine. Na 18 jaar trouwe dienst heeft onze held het begeven.
Nu weer een AEG want die heeft credits opgebouwd. Nu één met een 10kg trommel. Wat gaat daar een hoop in. Normaal bijna elke dag een was nu max 1 in drie dagen.

Gemak dient de mens en dat is bij deze machine ook het geval. Simpele menu structuur, duidelijke handleiding. Makkelijk instelbare programma's.
En zo stil, de eerste paar keer dat de machine draaide stond ik onder aan de trap om te luisteren of hij wel aanstond.

Echt een aanrader voor een gezin met kinderen.

Furkan 10-12-2021

Top product.

Geschreven voor: AEG L8FENS104

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor het eerst een AEG gekocht maar wat een kwaliteit. Zuinig makkelijk te bedienen en service is perfect.

Ingrid 08-12-2021

Erg tevreden

Geschreven voor: AEG L8FENS104

We hebben zojuist de nieuwe wasmachine in gebruik genomen. Wat een gebruiksvriendelijk apparaat! Zonder de handleiding te hoeven lezen is vrijwel meteen duidelijk hoe je de machine moet instellen. Fijne grote vulopening en de hele mand was kon er ineens in! Met drie pubers in huis is de capaciteit van 10 kg heel erg welkom! (Hadden voorheen 7 kilo) De tijdbesparingsfunctie is ideaal voor de was die niet perse vuil is, maar wel opgefrist moet worden. TOP! Nooit gedacht dat ik zo blij kon worden van een wasmachine. Echt een aanrader! Service van Coolblue was ook top...met een smile dus :)

Julia 07-12-2021

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: AEG L8FENS104

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine heb ik nu ongeveer een maand in gebruik. De machine is heel makkelijk te bedienen met de draaiknop. Verder is het mogelijk om temperatuur en duur van het programma aan te passen.
Hele goede keuze voor een stille en energiezuinige wasmachine, ik ben er heel blij mee!

Nienke 03-12-2021

Schone was

Geschreven voor: AEG L8FENS104

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We wassen nu een paar weken met de Aeg en ik moet zeggen dat dat super gaat. De grote trommel, het duidelijke bedieningspaneel zorgen voor prima ervaring. De was komt er schoon en warm uit ook op lagere temperaturen. Op dit moment dan ook geen negatief punt .

Mandy 01-12-2021

Topper

Geschreven voor: AEG L8FENS104

Na 6 uur zoeken en na alle reviews te hebben gelezen ben ik uitgekomen bij deze bijna alles zit erop en eraan ! 10 kilo !! Voor zover je happy kunt zijn met je nieuwe wasmachine ben ik heel happy ! Hij is ook lekker stil. Ik heb hem pas net dus veel meer kan ik er nog niet over zeggen

Sandra 01-12-2021

Prachtig product

Geschreven voor: AEG L8FENS104

Eindelijk een wasmachine ideaal voor 2 personen dekbed! Wasresultaat is ook top en alle functies. Alleen vind ik was een beetje te nat maar met een Aeg droger erbij is het meteen geen probleem meer.