Siemens WM14VKH7NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14VKH7NL op Kieskeurig.nl.

Kevin 22-07-2021

Super modern

Geschreven voor: Siemens WM14VKH7NL

Geweldige wasmachine die zelf alles regelt en superzuinig is. Ik ben er blij mee

Pluspunten

• modern
  • doseert zelf

m**r@g**l.com 20-07-2021

Definitely recommend

Geschreven voor: Siemens WM14VKH7NL

Wonderfully quiet and good value for money. Wide range of programs for different washing loads/conditions. Nice feature to control the washing machine through mobile app.

Nathalie & Daniël 07-07-2021

Goed! Makkelijk! Stil! Precies wat ik zocht!

Geschreven voor: Siemens WM14VKH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Precies wat ik zocht! Makkelijk in gebruik. Uitgebreid keuzepakket aan wasprogramma's energie zuinig en heerlijk stil. Wij wonen 3 hoog in een klein appartement en kunnen nu elkaar gewoon normaal verstaan en rustig een filmpje kijken.. lol.
Wasmachine is echt bijzonder stil.
Wij zijn heel erg happy met de aankoop en raden deze dan ook zeker aan!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Kuivenhoven 06-07-2021

heerlijk stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VKH7NL

we hebben dit product gekozen omdat we bijna alle apparatuur van Siemens hebben. dit vanwege de kwaliteit/prijs verhouding.
deze wasmachine hebben we gekozen omdat hij zeer energie zuinig is en hij zelf doseert.

Pluspunten

• helder/duidelijke bediening
  • geluidsarm
  • zuinig
  • zelf doserend

Minpunten

• geen gevonden

Danielle 12-05-2021

Werkt goed!

Geschreven voor: Siemens WM14VKH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine is uitgerust met veel (overzichtelijke) functies. Met name de waterbeveiliging grote pre. Gemakkelijk in gebruik en maakt niet veel geluid. Plus grote trommel (9kg) wat fijn is bij grotere wasjes waarbij het systeem automatisch 'slim' omgaat met gewicht, programma en dosering. Heel prettig.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com