De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14VEH7NL op Kieskeurig.nl.

Siemens IQ800 23-12-2021

Siemens IQ800 wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne machine. We hadden de warmtepompdroger van deze reeks al in bezit. Onze oude wasmachine begon steeds meer als een straaljager te klinken en omdat wij zo tevreden waren met de warmtepompdroger ook voor de wasmachine gegaan. De wasmachine bevalt prima! Veel programma's en een allerlei nieuwe snufjes zoals I-Dos. Makkelijk te gebruiken en lekker stil.

Philip 21-11-2021

Eenvoud door techniek

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldige machine die goed wast en je helpt het juiste programma te kiezen. De techniek zorgt voor gemak en eenvoud.

Eline 20-10-2021

Top machine!

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een ander merk weer terug bij Siemens. Geen moment spijt, wat een fijn apparaat. Veel opties die vantevoren niet echt nodig lijken, maar toch heel handig zijn in het gebruik. Niet meer elke wasbeurt je wasmiddel toevoegen maar alleen op basis van het signaal. Tevens wordt het onderhoud van de trommel door het apparaat doorgegeven waardoor ook dit niet meer vergeten wordt en je dus automatisch werkt aan een langere levensduur.

Matthijs 09-08-2021

Stille, zuinige en ‘slimme’ wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na het defect gaan van onze vorige wasmachine, is deze Siemens wasmachine snel uitgezocht.
Het is een stevig maar toch mooi ontwerp.
Een die heel stil is en ook te bedienen met een app.
De wasmachine staat op zolder waardoor het niet altijd duidelijk was wanneer deze klaar was.
Maar nu met een bericht via de app weet ik meteen dat deze klaar is.
En met bijpassende droger is het helemaal handig, die weet welke was er gedraaid is, en past het droogprogramma hierop aan.
Ook het Idos systeem is handig. Nu hoef ik maar eens in de zoveel tijd het wasmiddel en de wasverzachter bij te vullen.
Dat spaart ook weer wasmiddel.

Rick 20-07-2021

Top apparaat!

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudige installatie en een logisch menu om mee te werken. Zeer stille machine met super wasresultaat. Door de krachtige centrifigu komt de was met weinig restwater uit de trommel wat de droog tijd aanzienlijk verkort.
Zeer te spreken over smart verbinding via Wifi, handige opties op de telefoon!
Aanrader voor iedereen die een kwalitatief hoogstaande machine zoekt met top was resultaat.

Zeer tevreden klant 04-07-2021

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruiksvriendelijk apparaat en super stil. Ideaal om op afstand het apparaat imet de app te bedienen.

Janita 03-07-2021

Geweldig luxe wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een oude wasmachine die het plotseling begaf, overgestapt op Siemens omdat we graag via de app, Home Connect deze willen bedienen. Geweldig wat een mooie en handige wasmachine! Het I-dos systeem werkt top en wanneer deze gevuld moet worden, krijg ik een melding in de app. Het kortste programma is 15 minuten, ideaal om even iets op te frissen.
Wat mij betreft; Siemens, er is geen betere!!

Bert van Baalen 22-06-2021

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een geweldige wasmachine.
Hij denk na over hoeveel water er nodig is en hoeveel wasmiddel er toegevoegd moet worden wat hij dan zelf toevoegd.
Deze wasmachine hoor je bijna niet als hij aan het wassen is.
De ruime 9 kg wastrommel is geweldig.

Anoniem 06-06-2021

Super stil

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi strak design, heel erg stil en wast netjes

zonnige piekjes 18-05-2021

Positieve ervaring WM14VEH7NL

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu een paar keer diverse programma's gebruikt. Zoveel opties maar het gemak waarmee je temp, centrifuge snelheid etc kan aanpassen is echt top. Was komt er schoon en droog uit. De combinatie met de mobiele app vind ik een goede extra toevoeging om de wasmachine aan te sturen en te volgen. Kortom een eenvoudig te bedienen en goede wasmachine