AEG L6FBSPORT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L6FBSPORT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

m**************@h******** 26-05-2022

mooi maar wast niet goed

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Een zeer mooie en stille machine en van aeg, dat was de reden van koop. Echter het vloeibare wasmiddel loopt gelijk in de wasmachine, zelfs met het klepje omlaag. Omdat hij eerst een paar minuten draait om de was te wegen en dan tegelijkertijd pompt verdwijnt het meeste wasmiddel in de afvoer.(uitgestelde start werkt daarom ook niet met vloeibaar wasmiddel) Daarnaast is het zo dat de machine bij weinig was feitelijk te veel water neemt waardoor de was gaat drijven en niet word meegenomen met de schoepen.
Als de machine al zijn water heeft genomen na ong. 10 minuten en er zitten bijv 3 a 4 t-shirts in blijven ze gewoon op hun plaats liggen en zijn na het wassen wel nat maar niet schoon. We hebben deze nu 3 maanden en het liefst zouden we hem terug brengen of ruilen voor een andere. Helaas maar machine voldoet echt niet.

Pluspunten

• mooi
  • stil

Minpunten

• schoepen te klein
  • geen vloeibaar wasmiddel
  • hele lange programma's
  • was niet schoon

e**************@h********** 06-04-2022

Veel programma's weinig gemak ervan

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Goed uitziende wasmachine voor een goede prijs. De vele programma's zijn voor al voor kleine wasjes. Met een paar stukjes wasgoed ben je al aan het gewicht voor dat programma Dat is een nadeel! De machine weegt het wasgoed en stop als je ook maar één stukje wasgoed te veel in de trommel doet. Je moet er altijd bij blijven staan!! Want dit doet de machine pas na een paar minuten!! De standaard tijd van een wasprogramma is vrij lang. Dit kan je handmatig verkorten.

h*******@l****** 22-10-2021

goed

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

eens een AEG gekocht en blijft het merk trouw
super machine weinig geluid bij wassen en centrufigeren
goede aankoop

Pluspunten

• wassen
  • centrifugeren
  • bediening