Frilec KOBLENZ0806WD-030 - Wasdroogcombinatie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Frilec KOBLENZ0806WD-030 - Wasdroogcombinatie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

6*******@h******** 08-04-2022

14 maanden oud condens droger droogt niet meer
Al 3weken op monteur aan het wachten
Is niet komen opdagen

Dick84 26-02-2021

Veel waar voor je geld

De prijs heeft meegewogen bij de keuze voor deze was-droogcombinatie. Momenteel is het namelijk de goedkoopste die bol.com aanbiedt. Uniek is dat deze machine maar 47cm diep is terwijl hij een vulgewicht van 8kg heeft. Zoek je een
ruimtebesparend model dat de was van een gezin kan wassen dan is dit een goede keuze. Ook kan deze was-droogcombinatie
6kg was drogen waar andere modellen met een vulgewicht van 8 kilo maar 4- of 5kg kunnen drogen.

De was komt volledig schoon een droog uit de machine. Bij cintrifugeren trilt of bonkt de machine niet. Wel duurt een
volledig was&droogprogramma gemiddeld 9 uur als je voor de optie extra-droog kiest, bij mijn vorige Beko duurde dit
gemiddeld 5 uur. Ook de pomp van deze Frilec is niet bepaald stil maar stoort mij niet omdat de machine achter een
gesloten deur staat. Ik vind het een erg goede machine als het aankomt op prijs-kwaliteitverhouding, vandaar ondanks
bovenstaande kleine minpuntjes de volledige score.

Pluspunten

• was goed schoon en droog
  • geen trillingen bij centrifugeren

Minpunten

• droog programma erg lang
  • pomp niet erg stil