De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WNG24430NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Super Wash And Dry 05-10-2021

Super Wash And Dry Wasdroogcombinatie van Bosch

Geschreven voor: Bosch WNG24430NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de wasdroogcombinatie van Bosch nu een aantal weken in gebruik en deze bevalt ons meer dan prima. We waren inmiddels wel toe aan een nieuwe wasmachine, maar stelden dat steeds uit. Toch uiteindelijk voor deze van Bosch gegaan en we hebben daar geen spijt van. Sinds de komst van onze baby is een grotere wastrommel toch wel noodzakelijk. We gingen door deze aankoop van 6kg naar 9kg ruimte als het gaat om wassen. En een droger hadden we überhaupt al niet, dus dat was sowieso een wereld die voor ons openging. De functies die wij het meest gebruiken zijn de wash&dry 60 minuten, de 40 graden katoenwas en het intensief drogen. Ook de IronAssist functie is heel handig als je je kleding zo netjes mogelijk uit wasmachine wilt halen, zo goed als kreukvrij. Al moeten wij zeggen dat onze kleding nu sowieso veel minder gekreukt uit de wasmachine komt, zeker als je de 'intensief drogen' functie gebruikt. Dit viel ons na de eerste keer drogen al meteen op. Daarbij kun je aangeven dat je je kleding kastdroog+ wilt hebben en dan is je kleding ook echt droger dan droog, kan zo hup, de kast in. Naast dit alles vinden wij het voornamelijk heel fijn dat dit product zo ontzettend stil is. Bosch geeft ook aan bij deze wasmachine dat deze silent is, maar ja, eerst horen dan geloven. Maar echt waar, deze wasmachine is zo ontzettend stil, ideaal als je een slapende baby in huis hebt. Tot slot vinden wij het design erg mooi, een strakke en moderne wasmachine die je niet hoeft weg te stoppen op zolder. Al met al een hele goede koop geweest, we gaan nog veel plezier hebben van onze nieuwe Bosch wasdroogcombinatie!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Irene 06-05-2021

Mooi Apparaat, goede wasprogramma's

Geschreven voor: Bosch WNG24430NL

Na lang en gedegen online onderzoek is dit de wasdroog-combinatie van mijn keuze geworden. Zeer tevreden over het apparaat. Veel keuze aan programma's en het touchscreen is eenvoudig te bedienen.
Mooi lichtje dat in de trommel schijnt bij openen. Ook fijn, alleen een subtiel piepje aan het eind van het programma.

Pluspunten

• Mooi apparaat, gedegen merk, oogt kwaliteit
  • 3 dubbele beveiliging
  • Goed assortiment wasprogramma's

Minpunten

• schudt behoorlijk centrifugeren op lagere toeren
  • Nog te kort in gebruik voor andere minpunten

Laura 19-04-2021

Gebruiksvriendelijk bedieningspaneel en redelijk stil.

Geschreven voor: Bosch WNG24430NL

We hebben voor dit product gekozen, omdat we een combinatie wilde die genoeg kilo's kan drogen en een relatief snel was/droog programma heeft in vergelijking met andere wasdroogcombinaties. Het is makkelijk te gebruiken, de wasprogramma's zijn duidelijk aangegeven op het scherm.

Pluspunten

• Relatief snel was/droogprogramma
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

Fabienne 16-04-2021

Gewoon goed.

Geschreven voor: Bosch WNG24430NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat hij moet doen.
Een nadeel is, dat je na het wassen, niet meteen een andere was kunt draaien als de droger in gebruik is. En als er iets kapot gaat, heb je geen wasmachine en geen droger meer. Daarom 4 in plaats van 5 sterren.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

A Konings 10-04-2021

Geweldige wasdroogcombinatie

Geschreven voor: Bosch WNG24430NL

Het is een veelzijdig apparaat, diverse programma's te combineren. Apparaat nog maar net in het bezit maar het is een erg stil apparaat, zelfs tijdens het centrifugeren

Pluspunten

• stil
  • licht in trommel
  • hele korte programma's voor amper vervuilde was