Siemens WM14Q442NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 164 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14Q442NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Kees123123 24-12-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Een paar keer nu gebruikt en was resultaat is top, extra spoelen is top, en de duur (kort) van de programma's is top. heel blij met de aankoop.
Kees

wasmachinekeuringsnaamgeving 18-12-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Het apparaat is mooi en heel stil, het programma is heel makkelijk in te stellen en ik ben blij met de energiezuinige optie

joad 17-12-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Prima prijs kwaliteit verhouding. Je hebt totaal geen last van het geluid (zoals andere soms aangeven, maar onze oude maakte dan ook erg veel geluid.

Monique - Den Haag 12-12-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

De machine wast goed schoon. De keuze in wasprogramma's is groot en er is een vrije keuze in het aantal toeren. Tijdens het centrifugeren maakt de machine weinig lawaai. Daarnaast is de machine eenvoudig te bedienen. De machine is heel goed betaalbaar. Wij zijn erg blij met de nieuwe wasmachine. Al met al een erg goede keuze!

Koosje77 23-08-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Fijne wasmachine, met verschillende (ook zeer korte) programma's. Mooi vorm gegeven, voelt betrouwbaar en duurzaam aan, moet natuurlijk nog wel blijken (net paar dagen in bezit)

Laurann1995 31-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

top bediening mooie afwering waterdichte toetsen
logisch progamma,s vario speed,cq eco was met tijds aanduiding prima wasresultaaten

edwinvh44 30-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Een prettige machine, goede prijs kwaliteitsverhouding en hoog gebruikersgemak. Een kind kan de was doen ;-)
Mooi qua uitstraling, een bedieningspaneel wat overzichtelijk is, ook echt vies wasgoed komt er als nieuw uit.
Een aanrader voor een ieder. Lekker grote trommel ook.

van den Berg 60 30-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Prima machine Doet het goed veel mogelijkheden erg tevreden eenvoudige bediening Wast zacht en geruisloos

pietertje1972 21-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

super wasmachine, stil en heel schoon en hij is heel makkelijk te bedienen. Hij ziet er ook erg luxe uit!

Huismannetjes 08-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Zeer tevreden, makkelijk in gebruik.
Veel opties en het wasresultaat is reuze.
Ik kan helaas nog niets zeggen over de duurzaamheid omdat ik hem pas een paar dagen in gebruik heb.
Groot voordeel is dat hij netjes aangeeft als je teveel wasmiddel gebruikt. Hij is dus ook daarin super zuinig.

Michel er is geen betere 07-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Fijne machine. Veel mogelijkheden die makkelijk te selecteren zijn waarbij je meteen de resterende programmatijd te zien krijgt. Zo kun je kiezen voor snelheid of voor besparing of een combinatie daarvan. Wel opletten dat je de temperatuur ook wijzigt als je het katoenprogramma selecteert, omdat dat dit standaard op 60 graden gedraaid wordt.

fred.flaman 06-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Onze oude Siemens wasautomaat heeft het begeven na 16 jaar trouwe dienst.
Al die jaren geen problemen mee gehad, dus het was al vanzelfsprekend dat de volgende ook een Siemens moest worden.
Nu ook met een leuke actie erbij was de keus snel gemaakt.
Ook bij de Consumentenbond kwam deze automaat goed uit de bus ( Toen hadden wij hem al aangeschaft ) alleen het geluid zou hard zijn, maar dit is totale onzin.
Hij heeft een prima aanvaardbaar geluid.

e brefeld 05-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Heel tevreden over de wasmachine een prima wasmachine gemakkelijke bediening en een goed was resultaat grote trommel en weinig geluid

Hienekamp 04-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Wat een fijne wasmachine. Erg makkelijk in gebruik en de keuze in wasprogramma's is enorm. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

remco34 27-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Machine ziet er mooi uit, en de was komt er superschoon uit. Alles ziet er degelijk uit dus met de duurzaamheid zal het wel goed zitten.
Ondanks dat volgens de consumentenbond het apparaat veel geluid produceert vinden wij hem zeer stil, en zeker stiller dan mijn oude (9 jaar) AEG wasmachine.
Tot nu toe dus zeer tevreden.

M_Steen 20-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Super aankoop! Snel, zuinig en ook nog eens schone was! Hoe blij kan iemand zijn met een wasmachine...

Buurvrouwke 20-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Super gemakkelijk fijn apparaat.
We zijn er erg blij mee.
Het wassen duurt nu langer dan het vorige wasmachine, maar komt er super schoon en goed gecentrifugeerd uit.

Safiyyah 18-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Wasmachine een paar dagen in huis. Hij heeft meer mogelijkheden dan mijn oude wasmachine. Tot nu toe zeer tevreden.

Guido234 18-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Apparaat is lekker stil en doet wat de specificaties beloven. Meerder wasprogramma's.
Goed prijskwaliteit. Alleen t standaardprogramma doet er wat lang over ( 3 uur)

Rietje65 17-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

zoals verwacht van Siemens, een mooi apparaat, makkelijk in gebruik, heel veel mogelijkheden en het belangrijkste het wasresultaat is goed!

RisjeBrug 15-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

De eerste ervaring met deze wasmachine zijn erg positief, maar er zijn vast nog heel veel mogelijkheden die ik nog niet ontdekt heb.

Bloem1978 14-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Het is een mooi uitziende wasmachine met talrijke functies. En het belangrijkste; de was wordt goed schoon. De witte broek van mijn zoontje was door het spelen goed vies geworden, maar is nu praktisch weer helemaal wit! Top!

PetraF 09-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

Het is een fantastische machine die aan al mijn verwachtingen voldoet.
Ik ben er heel blij mee, Hij is lekker stil en kan hele snelle wasjes draaien wat voor mij een pré is. Ik kan hem aan iedereen adviseren.

Pinkie01 06-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

De machine wast nagenoeg geruisloos en is mooi van vormgeving. Het is een aanwinst in de badkamer. Omdat de maximale inhoud van de trommel 8 kilo is, bij de voorgaande was dat 5 kilo, was ik minder vaak waardoor ik minder energie verbruik. De garantie op de trommel is 10 jaar. De bediening van de machine is zeer overzichtelijk.

Ad en Ann 04-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14Q442NL

De machine is er nog geen week en het lijkt alsof hij er jaren staat. Zonder echt te moeten puzzelen en lezen in de handleiding was de bediening moeiteloos door de eenvoud van de bedieining en prima woordkeuze voor de wasstanden. Als deze net zo lang meegaat als onze vorige, overleeft hij ons misschien wel!!!!