De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GC3V708S2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Tiha 24-10-2021

Mooie stille wasmachine

Geschreven voor: LG GC3V708S2

Ik heb de wasmachine nu ongeveer een maand in gebruik. En tot op heden ben ik tevreden. Er zitten veel functies op. Zoals het draaien van een korte was van 40 min, stoomfunctie voor minder kreukels en je kunt tijdens het wassen nog een kledingstuk toevoegen. De wasmachine maakt weinig geluid. Dat is voor mij heel belangrijk. Alleen het watertoevoer maakt opvallend geluid.
Dat valt nu op, aangezien de rest heel stil werkt. Ik vind het design mooi van de wasmachine. Het ziet er straks uit. Met niet teveel knoppen. Het andere gedeelte werkt met touchscreen. Zo kun je bijvoorbeeld het aantal toeren aanpassen of stoomfunctie toevoegen aan je programma. Je kunt ook de app downloaden om de wasmachine op afstand te bedienen.

Er blijft wel wat water achter in de trommel. Ik houd daarom altijd de wasmachine deur open. Om geurtjes te voorkomen. Ook in de wasmiddelbakjes blijft water achter. Dat vind ik niet fijn. Omdat het dan kan gaan schimmelen. Ik laat het bakje ook open staan, om te drogen.

Kortom op kleine puntjes na, een mooi afgewerkte wasmachine met veel wasopties, dat weinig geluid maakt!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • 40 min wasje
  • Stoomfunctie
  • Stil

Minpunten

• Water blijft achter in trommel/wasbakje

Andre van Leuven 08-09-2021

Wasmachine 2 maanden oud met kapotte lagers in de aanbieding

Geschreven voor: LG GC3V708S2

Na 2 maanden zijn bij deze machine de lagers stuk gegaan bij ons exemplaar. Dit kan op zich gebeuren, er kan altijd een slecht lager tussen zitten, maar wat ik heel slecht vind is dat LG vervolgens niet bereid is om de machine om te ruilen. Ze blijven vasthouden aan repareren. In dit geval betekend repareren dat de hele machine uit elkaar moet om de achterkuip en de trommel te vervangen. De monteur gaf daarvan aan dat zo'n machine daar in 9 van de 10 gevallen niet beter van wordt. Maar LG blijft vasthouden aan repareren. Ik denk dat ieder weldenkend mens wel kan bedenken dat dit een fabrieksfout is, en als zich dat al na 2 maanden voordoet dan vind ik dat je zo coulant moet zijn om de machine gewoon te laten vervangen of het geld terug te geven. Ons leven is op dit moment helaas dus niet zo good LG. Schandalig.

Minpunten

• Zeer slechte kwaliteit
  • Zeer slechte service
  • Zeer starre fabrikant

Idsel 23-03-2021

Prima wasmachine voor een goede prijs

Geschreven voor: LG GC3V708S2

Prima wasmachine met makkelijke bediening.

We zijn van een 7kg naar deze 8kg wasmachine overgestapt vanwege gezinsuitbreiding en hij bevalt goed! De wasmachine is stil, heeft voldoende programma's en geeft dankzij de wifi optie een seintje op mijn telefoon als de was klaar is. Dat scheelt me weer een wandeling naar zolder om te kijken of de was al klaar is. Het is me ook niet meer gebeurt dat ik ben vergeten om een was er uit te halen omdat ik de notificatie laat staan tot ik de was heb opgehangen.

Ik ben heel blij met de slimme programma's waarbij de wasmachine kijkt hoe lang een was moet duren. Soms duren eco wassen of wassen op 60 graden wel erg lang (meer dan 3 uur). Dit hangt er ook vanaf hoeveel was je er in 1 keer in doet. Maar dit hoeft geen probleem te zijn. Als het niet uit komt draai ik een gewone was.

Automatische dosering van je wasmiddel zou een perfecte aanvulling zijn voor deze wasmachine, maar dat zit er helaas niet bij.

We hebben nog niet alle programma's geprobeerd maar tot nu toe zijn we dik tevreden!

Pluspunten

• Lg thinq
  • Grote trommel

Minpunten

• Lengte van sommige programma's

SB90 20-02-2021

Erg prettig en eenvoudig in gebruik!

Geschreven voor: LG GC3V708S2

We hebben de wasmachine nu ongeveer twee weken in gebruik. Met een gezin met twee jonge kinderen, zijn dit dus al heel wat wasjes. De wasmachine is prettig en eenvoudig in gebruik. Vooral de TurboWash optie is heel fijn. Binnen 39 minuten hebben we een mooi schone was. Er zitten verschillende programma´s op, welke door middel van een draaiknop makkelijk in te stellen zijn. Het display is makkelijk af te lezen.
Door de koppeling met de app, krijgen we een signaal als de was klaar is, hierdoor wordt de was minder snel vergeten. Het verbruik is hierin ook af te lezen.
De wasmachine is stil in gebruik. Dit is absoluut een pluspunt. Ook is het design van deze machine mooi en een strakke vormgeving.
We hebben zelfs het idee dat de was er zachter uitkomt, dan bij onze vorige wasmachine, ondanks het zelfde wasmiddel en -verzachter gebruikt.
We hebben eigenlijk nog geen minpunten kunnen ontdekken aan deze machine.

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • TurboWash optie

Backero02 18-02-2021

mooi apparaat zeker aan te raden

Geschreven voor: LG GC3V708S2

dit apparaat is zeker aan te raden, hij heeft verschillende standen en je hebt weinig geluidsoverlast. je hebt verschillende standen, een korte was van 14 minuten, en een eco was van tussen de 2 en 3 uur. je hebt de dagelijkse was en de turbowash. de turbowash centrifugeert sneller en draait sneller maar is niet veel eerder klaar dan de dagelijkse was. en dan denkt u, met een turbowash hoe harder hij draait hoe meer geluidsoverlast, maar dat valt hartstikke mee. hij staat bij mee op de 1e verdieping boven de woonkamer en overdag hoor ik de wasmachine niet. hiernaast zijn de vakjes voor wasmiddel en wasverzachter het zelfde en kunt u dit al klaarzetten met de was, want stel u moet werken en u denkt dan gaat de was stinken als hij te lang in de trommel zit, dan kunt u de app gebruiken. u kunt dan op afstand het apparaat aan zetten. bijvoorbeeld als u bijna weggaat vann uw werk.

Pluspunten

• op afstand de wasmachine aanzetten in de app
  • weinig geluidsoverlast

Minpunten

• eco stand duurt tussen de 2-3 uur

RVelden 17-02-2021

Stille wasmachine

Geschreven voor: LG GC3V708S2

Na twee weken de wasmachine (intensief) gebruikt te hebben heb ik nog geen minpunten kunnen ontdekken. Zelfs als de Turbowash functie gebruikt wordt, komt de was er goed schoon uit (deze functie is tot 5 kilo). Met deze functie is de was al binnen 39 minuten klaar. Met een baby van 3 maanden is de stoomfunctie erg handig! De kleertjes komen er helemaal fris uit, hoe vies ze er ook ingingen. Ook komen ze er hierdoor echt minder gekreukt uit.
We hebben ook een LG ThinQ droger, dus alle 2 de apparaten (en evt. een LG smart tv) fijn in dezelfde app. Heel handig om een melding te krijgen als de was klaar is, zodat deze minder snel vergeten wordt. Door de wasmachine en droger te koppelen, weet de droger precies welk programma deze moet pakken.
Via de app kun je ook fijn het energieverbruik in de gaten houden (per maand maar ook per wascyclus)

Pluspunten

• Duidelijk display
  • koppeling met droger
  • koppeling met app
  • stil

SuusGro 14-02-2021

Slimme wasmachine met een mooi design

Geschreven voor: LG GC3V708S2

Stoom optie is geweldig, deze verwijdert allergenen en bacteriën

Met een gezin van 4 personen hebben wij sinds 1,5 deze wasmachine, een wasmachine met inhoud van 8 kg is perfect. We wassen de wasjes snel weg.

Er zitten veel fijne wasprogramma’s en functies op. De stoomfunctie is onze favoriet. Kleding komt er niet alleen minder gekreukt uit zo dat het strijken veel sneller gaat maar hij verwijdert ook de allergenen en bacteriën. Ik vind dat niet alleen een fijn idee, maar ook voor honden allergenen is dat perfect. Wij hebben zelf een hond thuis. Maar het is toch fijn als de kleding echt schoon is.

De LG ThinQ app vinden wij echt een uitkomst. Je ziet precies hoelang de was nog moet draaien, een ritje naar zolder voor niets komt dus niet meer voor.
Pauzeren en stoppen tussentijds kan ook en je krijgt een melding als de was klaar is.

Design vinden wij ook heel tof. Wit met een gehard glazen zwarte deur. Het oog wil ook wat haha. Kortom wij zijn tot nu toe tevreden!

Pluspunten

• Fijne Stoomoptie
  • De LG ThinQ app

Jeroen Wijnhoven 08-02-2021

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: LG GC3V708S2

De wasmachine is er gemakkelijk in gebruik, het display geeft alles aan en met de draaiknop is goed in te stellen welk was schema de wasmachine moet volgen.
We hebben de wasmachine nu 1 week en heb de wasmachine direct met de app verbonden.
Dit gaat erg gemakkelijk en hier is goed op te zien wat het stroom-/ waterverbruik is per cyclus.
Met de app kun je ook andere was schema's downloaden of voorprogrammeren, je kunt bijvoorbeeld de was al in de wasmachine doen en instellen dat de wasmachine om 02:00 's nachts moet beginnen met de cyclus.
De turbowash functie is ook erg handig om je was in slechts 39 min te wassen, dit werkt verrassend goed.
We zijn ook erg benieuwd naar de stoomfunctie, dus deze zullen we snel gaan uitproberen.

Wat betreft het geluid is deze wasmachine erg stil, het is echter wel aan te raden om een waterslagdemper tussen de kraan en wasmachine te plaatsen. De wasmachine neemt op het begin een aantal keer water af en dit geeft best wel wat klappen op de waterleiding.

• Powerwash functie
  • bediening met een app
  • stil bij centrifugeren

Minpunten

• lawaai bij water afname

Renske Oudshoorn 06-02-2021

Snel schoon wassen

Geschreven voor: LG GC3V708S2

Deze wasmachine heb ik nu bijna een week. De verschillende wasprogramma's ben ik aan het testen. Wat ideaal is, is het snelle was programma, in 39 min een schone was. Daarbij is hij echt super stil, wat ideaal is omdat hij naast mijn thuiswerkplek staat. Morgen zal ik nog de stoom functie gaan testen met mijn schapenbont jas

Pluspunten

• Geluid
  • Volume

Minpunten

• Lampje van menu niet helemaal duidelijk