Bosch WAU28S01NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28S01NL op Kieskeurig.nl.

Remco 21-02-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine nu iets meer dan 1 week in gebruik en ik ben er zeer tevreden over. Vorige was ook een Bosch en die was na 15 jaar echt op. I-dos werkt super, ik merk nu dat ik bij de vorige veel te veel wasmiddel gebruikte. Het enige waar ik aan moet wennen is de lengte van de programma's, duren een stuk langer dan bij de vorige. Machine is mooi stil, zeker met centrifugeren merk ik dat.

Foto WAU28So1NL 25-01-2021

2101BeoordelingBoschWasm

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

Deze Bosch wasmachina wast prima en kiest zelf de hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter. Sommige programma's duren erg lang (meer dan 3 uur).

Saskia 12-01-2021

Zeer stille en slimme wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine beoordeeld zelf hoeveel water, wasmiddel en wasverzachter hij nodig heeft en is dus zeer efficiënt. Daarbij is hij ook nog eens heel stil en met een simpele bediening. Top product!

Martine 10-01-2021

Niet verwacht, toch gekregen!

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snel moeten beslissen voor een nieuwe wasmachine. I-dos hadden we onze twijfels bij. Maar na het lezen van reviews en ervaringen van kennisen toch besloten voor dit type te kiezen. Nu na een week kan ik zeggen. Geen enkele spijt. Vele programma's in te stellen. Makkelijk te bedienen. En de i-dos.. wil nooit meer zonder. Gebruik veel minder wasmiddel en wasverzachter dan dat ik eerst deed. Na 1 week kon ik dat al merken. Kortom super aankoop!

rob steege 15-12-2020

wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

gebruik van de wasmachine is eenvoudig en goed, MAAR vooral de after service van bosch klanten-service is meer dan correct men is vriendelijk en snel in het beantwoorden van al je vragen, het vertrouwen in het merk bosch is alleen maar versterkt.

Pluspunten

• klanten service
  • bediening gemak

Joost 13-12-2020

Wasmachine Bosch, fijnproduct, aanrader

Geschreven voor: Bosch WAU28S01NL

Fijne nieuwe wasmachine met standen voor elke wasbeurt, zeer blij met aparte stand voor sportkleding

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Vele opties