Haier HW80-B14636N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Haier HW80-B14636N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

l**************@g******** 30-07-2022

Stille machine

Geschreven voor: Haier HW80-B14636N

Zeer stille machine, mooi design, grote opening, eenvoudig in gebruik, snelle programma's

z*****@l****** 18-07-2022

in één woord: WAARDELOOS

Geschreven voor: Haier HW80-B14636N

Waardeloze machine en een waardeloze service van Haier.

Deze machine gekocht omdat hij op het oog precies was wat ik zocht. Zuinig, stil, 8 kg wasgoed.

De garantie is 2 jaar met een reden.
Daarna is hij namelijk aan het einde van zijn levensduur.
Mijn Haier is gekocht in november 2019. Begin juli 2022 was hij kapot. Foutcode FC1. Communicatiefout.
Niet op te lossen door een 'gewone' monteur hier uit de omgeving. Monteur namens Haier vraagt € 440,00!!!
Het bedrijf zelf zit blijkbaar in Belgrado. De telefonistes spreken gebrekkig Nederlands.
Had gebeld of er een oplossing was voor mijn wasmachineprobleem zonder dat ik een monteur hoefde in te schakelen. Volgende dag kreeg ik een telefoontje van een reparateur dat de machine was aangemeld voor reparatie en voor het maken van een afspraak.
Hadden ze bij Haier mijn telefoonnummer gekoppeld aan een andere 'gelukkige' eigenaar. Die had een Haier aangeschaft in september 2019. Paar maandjes eerder dan ik.
Dus nogmaals, ruim 2 jaar en het ding is aan het einde van de levensduur.
Haier heeft geen coulanceregeling, geen oplossing, helemaal niks.
Alleen een reparatieservice die net zo duur is als een nieuwe machine.
Ik koop nooit meer iets van Haier, hoe mooi het er op papier ook uitziet.

Pluspunten

• hij was stil

Minpunten

• levensduur = 0
  • Chinese troep die nèt de garantietermijn overleeft

Ashley 10-04-2022

Haier

Geschreven voor: Haier HW80-B14636N

Wat het eerst opvalt, wasmachine is erg stil.
Handleiding duidelijk, alleen om stangen uit te halen achterkant dat was een hell… geen beschrijving niks! Best jammer.

Als je was draait, de deur is helemaal donker, je ziet niks van binnen want er zit geen eens een lichtje in de trommel.

Ik draaide de was, katoen naja geen probleem, hij doet Zijn ding, maar hij gaat automatisch programma aanzetten zoals extra spoelen!?!? Ik heb dat niet om gevraagd!? Elke keer doet hij dat.. of was duurt 1 uur en 10 minuten, later springt hij naar 2 uur en 10 minuten?
Ik hoop dat mijn wasmachine lang volhoudt.. anders koop ik nooit meer een haier.

Pluspunten

• Centrifugeren 1600
  • Stil

Minpunten

• Geen tijd bij programma’s
  • Geen verlichting in trommel

Camilla 22-07-2021

Zeer stille wasmachine

Geschreven voor: Haier HW80-B14636N

Wow wat ben ik blij met deze stille wasmachine. Omdat die bij ons (helaas) in de keuken moet staan, vond ik het belangrijk dat die stil is. En dat is die! Je hoort amper wat! Grote trommel, kan lekker veel in en makkelijk te bedienen. Was komt er schoon en fris uit. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Zeer stil!!!
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Tot nu toe geen

r*************@g******** 26-05-2021

Zeer stille wasmachine voor een zeer aantrekkelijke prijs

Geschreven voor: Haier HW80-B14636N

Dit merk was voor mij vrij onbekend. Na wat geoogle en reviews lezen toch besloten te bestellen.

Doorslaggevend was de prijs/energielabel/Design en reviews van anderen.

Wat een mooi apparaat. Fluister stil zelfs met centrifugeren.
Veel was programma's en een grote 8 kg trommel. En ook nog eens super zuinig

Echt een aanrader

Pluspunten

• Zeer stil
  • Zuinig
  • Zeer mooi design
  • Aantrekkelijke prijs
  • Grote trommel

Minpunten

• Bediening soms tikkeltje ingewikkeld