Samsung WW90T554AAW - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90T554AAW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

f************@g******** 10-07-2023

Goede machine irritant eindmuziekje

Geschreven voor: Samsung WW90T554AAW

Pluspunten
Wasmachine wast prima, voldoende programma’s.
Minpunten
Eindtune is niet uit te schakelen
Bij eco stand is de temperatuur 40-60 kun je niet zelf instellen. Dat maakt dat ik minder op eco was dan ik zou willen

Geleverd via expert zuidlaren…superservice

aysecetin@hotmail.it 09-04-2022

Wasmachine Samsung WW90T554AAW

Geschreven voor: Samsung WW90T554AAW

Ik heb deze wasmachine gekocht omdat ik toe was aan een nieuwe deze wasmachine bevat heel veel functies zoals eco bubble op lage temperatuur efficiënt wassen, met Addwash systeem voeg je nog vergeten was toe via de klep deurtje tijdens wassen, en je hebt nog een stoomfunctie. Wasmachine bevat veel programma's zoals katoen, wil, jeans, bedding ect.. heeft ook een snel mix programma dit is een korte programma van ongeveer 20 min. Ideaal om snel even iets te wassen.Bevat ook een zelfreiniging functie geeft aan wanneer hij toe is. Je kunt het ook gebruiken met de app. Je kunt daar ook alles volgen hoeveel wanneer hij klaar is en hoeveel stroom er gebruikt is.Tot nu toe ben ik er erg tevreden mee een grote trommel van 9 kg erg fijn met een gezin van 4 personen vergelijking prijs kwaliteit verhouding is zeker goed. Enige nadeel is dat Eco programma heel lang duurt ruim 2 uur

Pluspunten

• Addwash
  • Stoomfunctie
  • Kort programma 20min.
  • Eco programma
  • Grote trommel 9 kg

Minpunten

• Bij sommige programma mag er maar 4 kilo in
  • Eco programma duurt erg lang

i***@m********** 10-08-2021

Levering door Expert

Geschreven voor: Samsung WW90T554AAW

Het product werkt zoals verwacht goed. De levering door Expert is een drama! Op de site staat dat het geïnstalleerd wordt maar dat is niet waar! Daar moet je extra voor betalen. Na een open hart operatie kon ik dat niet zelf. Wasmachine wordt neergezet en veel plezier ermee. Geen mogelijkheid om alsnog extra te betalen. Schaam jullie Expert!