Samsung WW10T654ALE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW10T654ALE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wallie22 19-09-2022

ik had er mer van verwacht

Geschreven voor: Samsung WW10T654ALE

Geluid van centrifugeren op 1400 vind ik toch wel wat tegenvallen, maar ligt wel binnen de opgegeven 72 dB(A).
Het wasresultaat is prima.
Jammer dat de deur geen 180º open gaat, nu loop ik er telkens tegenaan als deze open staat.

Pluspunten

• Goed wasresultaat

Minpunten

• Geluid bij centrifugeren valt tegen
  • Deur gaat niet verder dan 135° open
  • Slecht paasende aansluiting waterslang

Sanchez O 17-02-2022

ik beveel iedereen dit product aan

Geschreven voor: Samsung WW10T654ALE

hier voor had ik een wasmachine die bijna naar mars vetrok
nu heb ik gewoon top top top kwaliteit

Pluspunten

• top
  • top
  • top
  • top

h********@g******** 17-02-2022

snel en correct leveren

Geschreven voor: Samsung WW10T654ALE

de enige van 10,5 kilo met B label en geluidsarm en nog op voorraad ook! prima keurige bezorging en goede begeleiding vriendelijke installateurs.

Pluspunten

• compac
  • aanvul luikje
  • 10,5 kilo was in een keer
  • geluidsarm

Minpunten

• geen 1600 toeren

d******@h********** 16-02-2022

Aanrader

Geschreven voor: Samsung WW10T654ALE

Ruime trommel. Makkelijk te reinigen bakken voor het wasmiddel. Bijna geluidloze wasmachine.
Ideaal te verbinden via een app. Op het display van de wasmachine zelf kun je aflezen hoelang de was nog draait, ideaal!

Bart 16-02-2022

Tot nu toe een goede aankoop

Geschreven voor: Samsung WW10T654ALE

De prijs/ kwaliteit is goed, Het is een mooi gestyled wasmachine met veel wasprogramma’s en stil in het gebruik. Ik heb hem nu sinds een week en al veel wasprogramma’s uitgeprobeerd. De was komt er schoon uit enkel een vetvlekken kreeg ik er niet uit. Toch vind ik jammer dat het beddengoed programma maar 4 kg kan wassen. Wij hebben een groot bed en ik maak gebruik van matras beschermers dus denk ik dat ik al boven de 4 kg zit terwijl het toch een 10 kg wasmachine is. De stoomfunctie ben ik nog niet helemaal achter hoe dat werkt. Ik zou het graag gebruiken voor mijn hemden maar dat is een ander programma en het stoomprogramma duurt nog eens 2u en half wel wat overdreven voor een paar hemden te wassen. Heeft iemand nog tips over deze programma’s?

• Stil in gebruik
  • Veel wasprogramma’s
  • Adwash functie

Minpunten

• Stoomfunctie is mij wat onduidelijk
  • weinig inkijk hebt in de trommel door de adwash

Renee 04-02-2022

Een echte aanrader!

Geschreven voor: Samsung WW10T654ALE

Deze wasmachine heeft een geweldig mooi design. In eerste instantie op zijn uiterlijk gevallen!
De grote trommel en deur maakt wassen nu extra makkelijk en zuinig! Waar ik eerder twee wasbeurten voor nodig had ( tijd + extra verbruik kosten ) wordt nu met één wasbeurt schoon! Met weinig wasmiddel en al op lage temperatuur komt de was er heerlijk ruikend en fantastisch schoon uit! Daarbij te bedienen met de app SmartThings die geeft o.a wasadvies. Mocht ik b.v. een t-shirts vergeten zijn kan ik dat nu makkelijk via de addwash er tijdens het wassen moeiteloos alsnog aan toevoegen. Nog een van de vele voordelen van deze wasmachine.... Het blijft tijdens het wassen stil in huis. Ik ben blij met deze aankoop en hartstikke enthousiast over deze wasmachine. Wat mij betreft een echte aanrader dus!

Pluspunten

• Geweldig mooi design
  • Zuinig in energie, water en wasmiddel verbruik
  • Stil
  • Add wash
  • Bedienen en was advies via de app

Minpunten

• Tot nu toe niet kunnen ontdekken