Samsung WW80T554ATT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80T554ATT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Linda 18-04-2021

Na enkele maanden gebruik

Geschreven voor: Samsung WW80T554ATT

Ik ben nog steeds heel tevreden met deze wasmachine. Enkel is er ondertussen al 2 keer een update geweest van de app, en moet ik elke keer mijn smartphone opnieuw verbinden. Dat is best vervelend. Ik zie het pas als ik een nieuwe was wil draaien en dan lukt j’héritai niet. En erna vergeet ik het weer.
Het zou dus beter zijn als de verbinding na een update automatisch weer tot stand zou komen.

Pluspunten

• Detecteert hoeveelheid was
  • Wasgoed proper
  • Te volgen via de app

Minpunten

• Na een update telkens opnieuw verbinding maken

Linda&C 29-12-2020

Niet meer te missen

Geschreven voor: Samsung WW80T554ATT

Ik ben deze wasmachine aan het testen. Tot nu toe heb ik al verschillende programma's getest, o.a. beddengoed, gekleurde was, overhemden, eco 40-60°. Van elk programma ben ik heel tevreden. Vandaag heb ik de app geïnstalleerd, heel leuk om te volgen hoe lang de wasbeurt nog gaat duren. Ook kan je in de app je programma kiezen, heel handig. De Addwash-deur werkt goed, met een lichte druk opent de deur op een kier en stopt het programma, je kan er wel enkel kleine stukken wasgoed bijvoegen, zoals vb. een handdoek. Als de deur terug sluit, even op de startknop duwen en het programma start weer. De meegeleverde gebruiksaanwijzing is te summier, maar online heb ik een zeer uitgebreide gevonden. Dat heeft me echt geholpen om deze machine te leren kennen, zoals hoeveelheid wasgoed dat je in de machine mag stoppen per programma. Daardoor is de was ook schoner dan in mijn vorige wasmachine. Als een programma begint, detecteert de machine ook hoeveel wasgoed er in zit en past de duurtijd van het programma aan. Ook komt het wasgoed er veel droger uit door het hoge toerental. Dat helpt natuurlijk om alles snel droog te krijgen, zeker omdat ik de droogkast heel weinig gebruik.

Pluspunten

• grote verscheidenheid in programma's
  • te bedienen via app

Minpunten

• geen