Samsung WW80T554ATT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80T554ATT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Linda 18-04-2021

Na enkele maanden gebruik

Geschreven voor: Samsung WW80T554ATT

Ik ben nog steeds heel tevreden met deze wasmachine. Enkel is er ondertussen al 2 keer een update geweest van de app, en moet ik elke keer mijn smartphone opnieuw verbinden. Dat is best vervelend. Ik zie het pas als ik een nieuwe was wil draaien en dan lukt j’héritai niet. En erna vergeet ik het weer.
Het zou dus beter zijn als de verbinding na een update automatisch weer tot stand zou komen.

Pluspunten

• Detecteert hoeveelheid was
  • Wasgoed proper
  • Te volgen via de app

Minpunten

• Na een update telkens opnieuw verbinding maken

Jannes 15 11-01-2021

Goed produkt

Geschreven voor: Samsung WW80T554ATT

We gaan onze nieuwe wasmachine testen. Ik draai de wasmachinekraan open en hij lekt als een mandje. Nu bleek dat er op de watertoevoerslang een verkeerde schroefdraad zit.Nadat ik dit verholpen had zijn we gaan testen. Mijn vrouw zette hem aan en er verschenen woorden op de display. Kijk, zegt mijn vrouw, hij praat tegen me. Ik zeg, is er tenminste nog iemand die met je praat :) Na wat gedraai en gedruk op de toetsen om te kijken hoe het apparaat werkt en wat de mogelijkheden zijn, doet mijn vrouw de eerste was erin op de korte wasstand. De was komt er heerlijk fris uit en droger dan we gewend waren van ons oude apparaat. We hebben nu verschillende programma’s geprobeerd, zoals de stoomreinigfunctie en het lange programma en we zijn zeer tevreden over de resultaten. Alles komt er fris en fruitig uit. De addwash functie is ook handig om er nog een vergeten onderbroek of iets dergelijks bij te stoppen. Ook is het handig dat het apparaat een leuk deuntje te horen geeft als de was klaar is. Om kort te zijn. Ik zou deze wasmachine zeker aanbevelen.

Burnings 04-01-2021

Zeer fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80T554ATT

De bediening is eenvoudig en de was komt er na meerdere wasprogramma's (inmiddels 4 getest) schoon en fris uit. De was is minder gekreukt dan ik gewend was bij m'n vorige wasmachine van 9 jaar oud. De indicatie was tijd wijzigt na enige minuten als de machine de was heeft gescand. De wasmachine heb ik gekoppeld met de app zodat ik ook met m'n smartphone de wasmachine kan bedienen en handiger nog, een seintje krijg als die klaar is! Heb inmiddels de machine ook tweemaal gepauzeerd om was toe te voegen. Erg handig deze functie en beide keren was de toegevoegde was ook gewoon schoon. Al met al een erg fijne machine!

Linda&C 29-12-2020

Niet meer te missen

Geschreven voor: Samsung WW80T554ATT

Ik ben deze wasmachine aan het testen. Tot nu toe heb ik al verschillende programma's getest, o.a. beddengoed, gekleurde was, overhemden, eco 40-60°. Van elk programma ben ik heel tevreden. Vandaag heb ik de app geïnstalleerd, heel leuk om te volgen hoe lang de wasbeurt nog gaat duren. Ook kan je in de app je programma kiezen, heel handig. De Addwash-deur werkt goed, met een lichte druk opent de deur op een kier en stopt het programma, je kan er wel enkel kleine stukken wasgoed bijvoegen, zoals vb. een handdoek. Als de deur terug sluit, even op de startknop duwen en het programma start weer. De meegeleverde gebruiksaanwijzing is te summier, maar online heb ik een zeer uitgebreide gevonden. Dat heeft me echt geholpen om deze machine te leren kennen, zoals hoeveelheid wasgoed dat je in de machine mag stoppen per programma. Daardoor is de was ook schoner dan in mijn vorige wasmachine. Als een programma begint, detecteert de machine ook hoeveel wasgoed er in zit en past de duurtijd van het programma aan. Ook komt het wasgoed er veel droger uit door het hoge toerental. Dat helpt natuurlijk om alles snel droog te krijgen, zeker omdat ik de droogkast heel weinig gebruik.

Pluspunten

• grote verscheidenheid in programma's
  • te bedienen via app

Minpunten

26Angelax 23-12-2020

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung WW80T554ATT

Ik ben deze wasmachine momenteel al een aantal weken aan het testen. Dit is een ideale wasmachine voor iemand die net op zichzelf is gaan wonen. Zelf vergeet ik nog wel eens een sok of bh in de wasmachine te doen en aangezien ik niet dagelijks hoef te wassen, kan hij er door de addwash altijd nog bij in. Ideaal! Het is een mooie stijlvolle wasmachine met een hele handige draaiknop voor alle programma's. De programma's zelf spreken voor zich en ben ik nog vol op aan het testen. Eerlijk gezegd weet ik zelf niet zo goed welk programma je waar precies voor gebruikt, maar het handige is dus dat de wasmachine dit zelf aangeeft. Als je wol hebt, of juist handdoeken was en de bijbehorende temperatuur, toerental centrifuge etc.. De was komt er altijd weer heerlijk schoon uit. Al moet ik zeggen dat ik het zeepvakje niet gebruik, omdat ik gebruik maak van pods. Zelf heb ik nog geen droger maar de centrifuge is echt heel goed waardoor je was zo droog is. De wasmachine maakt een geluidje als hij klaar is. Wel zo prettig, maar verder is hij erg stil. Er is een app die je bij de wasmachine kan gebruiken. Installatie en gebruik daarvan is zeer eenvoudig. Je kunt daarmee de wasmachine op afstand laten draaien. Persoonlijk houd ik daar niet zo van, maar je zou er dus voor kunnen zorgen dat je was klaar is als je thuis komt. Kan wel erg gemakkelijk zijn. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben. Tot nu toe nog geen minpunten gevonden. Ik zou deze wasmachine iedereen aanraden, zeker als je een niet al te groot budget hebt.

Sina2 16-12-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung WW80T554ATT

Het eerste wat mij opviel is dat het een mooi apparaat is, dus geen lelijk ding in de badkamer. Nu ben ik het apparaat gaan testen en het is eenvoudig te bedienen en de wasmachinedeur is mooi groot. Ik heb ook al uitgeprobeerd om extra was toe te voegen middels het klepje en ook dit gaat eenvoudig. Wat voor mij prettig is in een appartement is dat hij vrij stil is. In het begin dacht ik dat de app overbodig was, maar ik ben er nu echt blij mee. De wasmachine is sowieso al makkelijk te bedienen, maar met de app al helemaal. Ik kan via de app aangeven welke soort was ik heb en hoe vuil deze is , en de app geeft dan aan welk wasprogramma het beste is, ook geef die aan hoe lang het duurt en hoe veel energie het verbruikt t.o.v. andere programma's. Het aanbevolen programma werkt dan ook erg goed, de was komt schoon eruit of zelfs extra droog. Na een paar weken getest te heben bevalt de wasmachine steeds beter, was komt schoner uit dan mijn vorige wasmachine.

VanDinten87 16-12-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung WW80T554ATT

Sinds kort heb ik de Samsung Addwash in huis. Ik test deze machine. Het is een goede vervanger van mijn vorige wasmachine. De wasmachine ziet er qua uitstraling goed uit. Er zijn tal van opties aanwezig, zo ook de optie om de wasmachine via de app te bedienen. In eerste instantie was het even puzzelen, voordat de app werkte, maar nu werkt het erg fijn. Je krijgt een melding als de was voltooid is. Ook zijn er bij deze wasmachine veel vaste programma’s die je kunt kiezen. Dit werkt ook fijn. Een fijne functie is het uitgesteld starten. Zo is de was altijd klaar wanneer jij wil. Wanneer je vergeet was toe te voegen, kun je deze alsnog toevoegen tijdens het draaiende programma. Dit vind ik ook erg fijn werken. Tijdens het wassen, maakt de wasmachine weinig geluid. Doordat er veel verschillende wasprogramma’s zijn, zit er altijd wel een gepast programma bij. Laatst wilde ik even snel een kort programma draaien voor lichtbevuilde was. Ook dit was geen probleem. Ik heb het programma via de app gestart en zelf kon ik de temperatuur nog instellen en het aantal toeren. Na 20 minuutjes kreeg ik een melding op mijn app dat de was al klaar was. Ideaal! Kortom, zeker een aanrader.

Sien2 11-12-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung WW80T554ATT

Eenvoudig te bedienen wasmachine, ook de app is super handig. Deze geeft advies welk programma het beste is voor je was. Ook een functie dat het extra droogt als het buiten slechter weer is. Super tevreden over het apparaat.

Bartje1980 10-12-2020

Leuke machine

Geschreven voor: Samsung WW80T554ATT

We zijn deze wasmachine aan het testen voor insiders. De machine ziet er mooi uit en is erg stil. de vulopening is lekker groot. Het nadeel zijn de vaste programma's. Je kunt alleen kiezen tussen programma's en zelf niets instellen of veranderen. Sommige programma's zijn te lang en duren nog langer dan de tijd die de machine aangeeft. Wat fijn is, is dat de machine leert van jouw was gedrag en zo de programma's aanpast. Een nadeel is dat de rubbers bij de deuren ver uit elkaar staan en de sokken van de kids erin verdwijnen. De was komt er netjes schoon uit. De adwash functie is handig, maar met kinderen van 8, 3 en 2 maanden, is het volgende wasje nooit ver weg. De lade van het wasmiddel is zelfreinigend en dat is echt ideaal. Geen resten meer in de lade.
Lees minder