Siemens WM6HXF71NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM6HXF71NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Noortje 08-01-2021

Siemens Wasmachine WM6HXF71NL

Geschreven voor: Siemens WM6HXF71NL

Mid december deze IQ800 wasmachine gekocht. Het is echt een top-apparaat. De machine is geruisloos en ook het menu is simpel en erg klantvriendelijk. Ook een fijne optie is de koppeling met je telefoon. Wij kunnen de wasmachine bedienen via onze app en zien op deze manier ook wanneer de wasmachijne klaar is. Wij zijn zo tevreden dat we nu ook de IQ800 wasdroger gaan kopen. Ga zo door Siemens!!

Fam Kuipers 04-12-2020

Wasmachine iq800

Geschreven voor: Siemens WM6HXF71NL

Een machine met veel mogelijkheden! Gevarieerde programma’s, heel stil en de app is handig en helemaal van deze tijd. Capaciteit is super, probleemloos al het beddengoed van 3 kids er in. In 1 keer klaar, bespaart veel tijd! Kortom, heel tevreden en happy met deze aanwinst. Onze vorige Siemens heeft 15,5 jaar gedraaid en daarom weer een Siemens gekozen. Goede kwaliteit voor een goede prijs. Ook het luchten is ideaal voor kwetsbare kleding of als je het even niet in de buitenlucht kunt hangen.

Pluspunten

• Veel capaciteit
  • Stil
  • 150 retouractie is mooi meegenomen in deze maanden

Pherai 12-11-2020

Uitstekende machines

Geschreven voor: Siemens WM6HXF71NL

2 Siemens apparaten gekocht. De WM6HXF71NL en de WT8HXM70NL aangeschaft vanwege de Home Connect mogelijkheden. Dit wordt de toekomst, alles bedienen vanaf je tab of mobiel. Ik moet de machines nog ontvangen, maar had van een servicemonteur van Siemens begrepen dat het topkwaliteit is. Voor deze apparaten hoeft hij nooit langs te komen bij de mensen voor reparatie ;). Dat zegt voldoende lijkt mij. Plus een leuke marketingactie van Siemens, Bosch en Neff. Ga zo door!

Pluspunten

• Home Connect
  • Veel functies, zoals; 15 min een was draaien

Minpunten

• Draai richting van de deur (voor mij nadelig).

Bernadet 11-11-2020

Ben zo blij met mijn sensoFresh wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXF71NL

Dit had ik altijd al willen hebben sensoFresh wist niet dat het bestond Bcc maakte mij er op attent en ik was meteen verkocht.

Pluspunten

• Goede uitleg
  • Prachtige machine

Sandra 11-11-2020

Geweldige aankoop de Siemens WM6HXF71NL

Geschreven voor: Siemens WM6HXF71NL

Wij zijn een gezin bestaande ut 4 personen met opgroeiende kinderen en draaien bijna 2 x per dag een was. Deze Siemens machine met een capaciteit van 10 kg doet geruisloos zijn taak.
Leuke bijkomstigheiddat je deze machine met je smart phone kunt te verbinden.
Maar waar het om gaat : Een schone was, geruisloos, efficiënt met water en een laag stroom verbruik.

Pluspunten

• Schone was
  • Geruisloos
  • Effcient met water
  • Laag stroom verbruik
  • De was ruikt heerlijk

Minpunten

• toe nu toe nog niet gevonden