Bosch WAU28T95NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 102 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28T95NL op Kieskeurig.nl.

9,1

B.Koster 01-03-2021

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima. Even doorlezen. Makkelijk te bedienen.

RiBa 20-01-2021

Lekker veel was in 1 keer

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Er kan veel was tegelijk in. Staat mooi rustig te wassen. Even wennen voor de hoeveelheid wasmiddelen het juiste programma. De eerste twee keer rook de was niet echt fris. Maar denk dat dit een kwestie van wennen is.

fijne machine 08-06-2021

fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de machine bevalt goed, is stil, zelfs bij het centrifugeren

G.Kok 26-05-2021

nieuwe wasmachine beoordelen

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima functionerende machine; maakt weinig geluid en doet wat die moet doen, namelijk de was goed schoon maken.

R.P. 20-05-2021

Spijt van aankoop

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nooit meer een wasmachine van Bosch.
Doet zijn werk goed. Maar ik moet erg we­nnen aan programma's en dosering. Nadeel vind ik wel bij het instellen van de wa­sprogamma's. dat hij de vorige instellin­gen niet vasthoud wa­ardoor je telkens al­les weer moet instel­len.
Zoals temperatu­ur en centrifuge toerntal.
Voor de prijs/kwalite­itverhouding is het een goede wasmachine. Groot voordeel vind ik dat hij super geluidsarm is. En dat het apparaat doet waarvoor hij gemaakt is.
Mijn vorige machine vond ik een stuk gebruiksvriendelijker. En heb daar met pijn in het hart afscheid van moeten nemen na 22 jaar.

R.P. 20-05-2021

Voor de prijs/kwaliteit een prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet zijn werk goed.
Maar ik moet erg wennen aan programma's en dosering.
Nadeel vind ik wel bij het instellen van de wasprogamma's.
dat hij de vorige instellingen niet vasthoud waardoor je telkens alles weer moet instellen. zoals temperatuur en centrifuge toerental.
Heeft niet de statuur en robuustheid van een Miele die ik hiervoor 22 jaar heb gehad.
Maar voor de prijs/kwaliteitverhouding is het een goede wasmachine.
Groot voordeel vind ik dat hij super geluidsarm is.
En dat het apparaat doet waarvoor hij gemaakt is.

Anoniem 20-05-2021

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hadden eerst van andere producent de wasmachine, maar deze bevalt veel beter door dat er verschillende programma's mogelijk zijn, bedienings gemak, hadden veel eerder naar dit merk moeten overschakelen

Johannink 18-05-2021

Toch gewoon weer een Bosch !!

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

De vorige wasmachine was een Bosch die zich 19 jaar lang naar volle tevredenheid heeft bewezen. De nieuwe mocht dus weer een Bosch zijn. Hij ziet er goed uit, is stiller en voorzien van een digitaal programmascherm.

Boersma 18-05-2021

Prima machine

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze vorige machine was er eentje uit het goedkopere segment. Door goed advies van de verkoper hebben wij nu een zuinige en stille machine die past het intensieve gebruik van een gezin met jonge kinderen

Janneke 18-05-2021

Niet veel programmakeuzes

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie machine maar keuze in wasprogramma's valt tegen.
Handleiding niet altijd duidelijk, bv over opheffen kinderslot

Peter 16-05-2021

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijn dat er een programma op zit waarmee je de wasmachine kunt schoonmaken.

s**9@h**l.com 15-05-2021

Aanrader

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

Prima wasmachine, goede prijs, stil en vriendelijk in gebruik! Nu inmiddels alles bijna vervangen in de huishouding door Bosch apparatuur. Zeer tevreden!!

• Droge was

mevr.Stortelder 14-05-2021

Lekker stil en droog

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

Een snelle koop omdat oude kapot ging. Wat gegoocheld en deze kwam goed uit de bus. De trommel is lekker groot en de was komt er heel droog uit. De keuze om programma's in te korten is heel prettig. Kortom een prima wasmachine voor deze prijs.

Pluspunten

• grote trommel
  • droge was
  • korte programa's

Minpunten

• er blijft zeep in het bakje hangen

Mina 12-05-2021

Geweldig apparaat

Geweldig apparaat.
9 liter trommel eenvoudig te bedienen.
Was zo geïnstalleerd dus kon gelijk beginnen met de was.
Wat wil een mens nog meer.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Eenvoudige Tiptoets bediening
  • 9 ltr trommel

Minpunten

• Geen 1600 rpm

JW&G 11-05-2021

Bosch wasmachine : een "must" voor elk huishouden

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] een prima wasmachine: stil, zuinig en een brandschone was.

Danielle T.-G. 08-05-2021

Super fijn en makkelijk

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een super fijne stille machine en makkelijk in gebruik. Hopeljjk net als de vorige weer jarenlang plezier van!

Santje 07-05-2021

Meer dan tevreden

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

Altijd Samsung wasmachine gehad. Werd me deze Bosch machine aangeraden. Was in het begin nog niet zo zeker ervan. Maar kan met zekerheid zeggen na 1 week wassen, meer dan tevreden. De was is schoner. Mijn zoon hoort savonds zo goed als niks meer. Anti kreuk is ook anti kreuk. Was bij mijn vorige ook niet. Kan iedereen deze wasmachine aanraden.

Pluspunten

• Anti kreuk ook echt anti kreuk

Minpunten

• Langere programma’s

Sieka 07-05-2021

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg blij mee. Veel mogelijkheden en de wasmachine is stil. Eerste keer een bosch wasmachine genomen.

N. Willems 05-05-2021

Schoon en energiezuinig

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in bediening, het starten van de uitgestelde start is erg praktisch. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Was schoon en de was komt vrij droog uit de machine.

Roelf 02-05-2021

Bosch WAU28T95NL EcoSilence Drive SportsEdition

Geschreven voor: Bosch WAU28T95NL

9KG en ruim voldoende voor een grote hoeveelheid was. De wasmachine is geweldig stil het wasresultaat is geweldig.

Wij hebben hem nu ongeveer een maand en zijn super tevrreden

Pluspunten

• 9KG dus past er lekker veel in
  • stil

Minpunten

• nog niet gevonden