AEG L72670FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L72670FL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

ajvdpl 28-07-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

prima machine die doet wat je verwacht!
goed in te stellen naar eigen wensen, graden, centrifuge en tijd los van elkaar in te stellen. prettig!!

ikke 56 26-06-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

Ik wist het zeker mijn volgende wasmachine moest weer een AEG worden.
Goede wasresultaten, gemakkelijk programmeerbaar met korte programma's en een top centrifuge met weinig geluid. Maar wat schetste meer mijn verbazing nog steeds voor dezelfde prijs dan meer als 10 jaar geleden.Nu wel met een laadvermogen van 7 kilo en waarschijnlijk een stuk zuiniger, klasse A+++.

Jacqueline0860 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

Fijne wasmachine, met 1 knops bediening... eventueel kun je toerental of tijdsduur verkorten via aparte knoppen... ik ben er zeer tevreden mee, vind hem ook super stil in vergelijk met mijn vorige machine. Nadeel vind ik dat ik ook een droger heb van AEG en deze past wel op de machine maar dan kan me zeepbakje niet open... Niet aan gedacht bij bestellen, maar ook hier een oplossing voor gevonden... Uiterst tevreden en kan hem zeker van harte aanbevelen...

HePaThoWo 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

Een hele fijne wasmachine, en wat is 9 kilo veeeeel! Heerlijk.
De was is goed schoon en hij maakt weinig geluid. De programma's duren wel iets langer dan ik gewend was met een 5 kilo trommel maar dat is ook logisch.
Je kunt veel verschillende programma's kiezen, dus voor ieder wat wils.

daniellevanasselt 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

Ik heb de wasmachine nu ongeveer een maand en hij bevalt me heel goed. De was komt er goed schoon en droog uit door de 1600 toeren waarop hij kan centrifugeren. Verder staan er veel verschillende wasprogramma's op die je op andere wasmachines niet vindt zoals een speciaal programma voor jeans. Ideeal! De wasmachine staat bij ons op een verhoging en bij de 1600 toeren trilt hij wel hard, maar niet te hard. Al met al voor die lage prijs echt een top machine!

sennyvd 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

superfijne wasmachine! een stuk stiller dan onze vorige wasmachine. het apparaat is snel geleverd. een goede service via kieskeurig.nl!

dehuisman 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

Na 14 jaar trouwe dienst was mijn vorige AEG Lavamat aan vervanging toe. Aangezien ik tevreden was met de vorige wasmachine was de keus snel gemaakt, wederom een AEG.
Nu, na een maand gebruik blijkt deze keuze juist geweest te zijn. Begrijpelijke wasprogramma's, goede wasresultaat, en een uitstekende centrifuge. Mocht ik over 14 jaar wederom voor de keuze komen: een AEG.

dittydebruin 16-06-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

Super wasmachine!!! veel mogelijkheden, aanrader..
Wast perfect en energie zuinig.Snelle levering Goede serive

P.B.C 03-06-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

Wij hebben hem nu een maand en zijn erg tevreden.
De was komt bijna droog uit de machine.
De vele programma's maken het wassen snel en gemakkelijk.
Vooral de korte was van 20 min is handig.

connyenrob 03-06-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

Zeer gebruiksvriendelijk, veel mogelijkheden, maakt niet veel lawaai, was is alleen nog vochtig dus hoeft niet lang meer te drogen
Voor ons is dit een goede keus geweest

J.M.H.van Holland 02-06-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

Wij zijn zeer tevreden over de AEG wasmachine, zeker betreft de prijs kwaliteit verhouding.
Over de duurzaamheid kunnen we natuurlijk nog niets zeggen, maar daar hebben we wel vertrouwen in.
Maakt niet veel lawaai, en heeft ook een kort progamma

druus 02-06-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

Zeer tevreden. Was komt schoon en lekker droog uit de trommel. Alle soorten wasjes mogelijk. Bediening is eenvoudig. Soms duurt het wat lang voor het deurtje open kan. Inmiddels meerdere AEG apparaten in huis.

I.C. Pouwe 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

De grote deur voor het in- en uitladen is bijzonder handig. De was komt er behoorlijk droog uit, wat weer scheelt in tijd en energiekosten bij de droger.

riwal 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

Zeer tevreden met deze wasmachine, wast schoon en de was komt er goed droog uit.
De programma's makkelijk instelbaar, handig dat je de temperatuur en centrifuge zelf kunt instellen, heb de machine nu 1 maand in gebruik.
Als deze machine het net zolang volhoud als mijn oude AEG, die ik 18 jaar in gebruik had, dan mag ik niet mopperen.

hasem911 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

Prima wasmachine. We zijn er blij mee.
Neemt weinig plek in, wasprogramma's makkelijk in te stellen.

SonjaJ 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

Was resultaat is goed droog resultaat is ook goed.
met 1600 toeren en een grote trommel is dit een ideale wasmachine.
Er zijn veel was mogelijkheden zowel de temperatuur,tijd en toerental van centrifuge zijn apart in te stellen.
Dit is ideaal wannneer je een kleinere wasdraait.
Ook is de vulopening van de wasmachine ruim zodat de was er makkelijk ingaat.
Ook de startuitstel is erg handig.

Bruno1995 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L72670FL

De wasmachine bevalt prima. De was komt goed schoon uit de wasmachine. Hij doet zijn programma's vrij geluidloos maar maakt bij het centrifugeren wel redelijk veel geluid. Over de hele linie genomen een prima wasmachine.

klrparijs 14-08-2014
Geschreven voor: AEG L72670FL

Uiteraard een prima wasmachine met veel mogelijkheden en eenvoudig te bedienen. Echter, er kan meer dan 7kg in de trommel en de machine heeft geen sensor die aangeeft dat hij overbeladen is. Gevolg is dat er tijdens het centrifugeren was klem kan komen te zitten in de rubber seal tussen trommel en deur en deze kledingstukken kapot gecentrifugeerd worden. Tevens raakt hierdoor de trommel in een disbalans die ook effect heeft wanneer er een kleine was gedraaid wordt. AEG laad dit probleem niet onder garantie vallen !

John '13 04-11-2013
Geschreven voor: AEG L72670FL

Deze wasmachine biedt een keur aan programma's. Het display geeft een duidelijk overzicht van het ingestelde programma en eventuele extra aanvullingen of wijzigingen die naar eigen keuze nog aan te brengen zijn. Dit werkt buitengewoon gemakkelijk. Bovendien is deze machine héél stil en verloopt het centrifugeren bijzonder soepel. Het is ook prettig, dat de voortgang van het lopende programma goed is te volgen. Allemaal zéér aangename nieuwigheden ten opzichte van onze vorige machine. De was komt er dan ook keurig schoon en al naar gelang het gekozen centrifugeer toerental droog tot zéér droog uit. De instel mogelijkheid 'extra spoelen' lijkt soms noodzakelijk om de was zacht te maken. Bij het ontwerp van de machine is gelukkig ook aan het bedieningsgemak gedacht. De toegankelijkheid van het pluizen-filter is gemakkelijk en het 'dashboard' is overzichtelijk. Wasmiddelen-lade, programmaknop, extra-instellingsknoppen en display zijn gemakkelijk te bedienen en/of af te lezen.
Dat de machine bovendien héél zuinig met energie en water omgaat is voor ons ook een belangrijke eigenschap.
Al met al voelen wij ons gelukkig met de aankoop van deze AEG wasmachine.

BNbm 01-11-2013
Geschreven voor: AEG L72670FL

Uitstekende apparaat. Redelijk stil. De machine wast super schoon. De was is ook prima gecentrifugeerd. Kortom ik ben dik tevreden.

onur1907 26-10-2013

ik vind de AEG L72670FL een hele goede wasmachine ,
wast perfect vieze was . de wasmachine is eenvoudig in gebruik , en het droogresultaat is ook super.
We hebben al 13 jaar een aeg , nooit problemen mee gehad , was een mooie aanbieding, daarom gehaald anders kon die oude nog lang mee.

mvg onno

Fernand0 23-10-2013
Geschreven voor: AEG L72670FL

Bij de eerste wasbeurt op maximale temperatuur om de machine schoon te maken (aangezet door de installateur) sloegen na een paar minuten bij mij de stoppen door. Even balen, want ik dacht dat er iets mis was met mijn aankoop.

Hij lijkt het nu echter goed te doen. Veel programmakeuzes, die ik nog lang niet allemaal geprobeerd heb. Centrifuge op 1600 toeren is lekker droog (mijn vorige, antieke, wasmachine kon maximaal 1000 toeren) en de was is uiteraard goed schoon. Bediening wijst zich vanzelf: programmakeuze gelukkig via een handige ouderwetse draaiknop (ik ben gek op draaiknoppen!). Wijzigen op standaard programma (zoals andere temperatuur, extra spoelen, ander toerental) door één of meerdere keren een toets voor de betreffende aanpassing in te drukken.

Tot nu toe zeer tevreden. Ik hoop dat hij het net zo lang blijft doen als mijn vorige wasmachine.

Duurzaamheid moet verplicht ingevuld worden, dus dan maar een 7.

YHP 17-10-2013
Geschreven voor: AEG L72670FL

Handig in gebruik en redelijk stil. Vooral de kleine wasjes zijn een uitkomst. Het kortste wasje duurt 20 minuten, perfect schoon.1600 toeren geeft een redelijk droge was, daarna even in de droger en klaar.

ferry48 12-10-2013
Geschreven voor: AEG L72670FL

Uiteraard is nu over de duurzaamheid geen beoordeling te geven maar de wasmachine bevalt uitstekend. Wat een bijzonder noemenswaardigheid is en bovendien waard te vermelden is het feit dat deze machine erg stil is. Heerlijk als je 's nachts de was wil doen.Tot nu toe: AEG laat je niet in de steek !