Siemens WM6HXF91NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM6HXF91NL op Kieskeurig.nl.

Mijn fijne wasmachine 03-06-2021

Fijn

Geschreven voor: Siemens WM6HXF91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een fijne wasmachine, en heerlijk stil, ook bij centrifugeren

J.A. 29-05-2021

Supergoed!

Geschreven voor: Siemens WM6HXF91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bijzonder stille wasmachine met zelfs licht in de trommel als je het wasgoed in de machine stopt of uit de machine haalt.
De trommel is zacht van binnen waardoor het wasgoed beter beschermd wordt.
De wasmaschine bevat veel instelbare programma's met veel extra opties en is makkelijk te koppelen en te bedienen met de Home-Connect app.
Kortom, een heerlijke aanwinst!

EllyU 17-05-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXF91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine heeft een mooi groot display, niet moeilijk te gebruiken en heerlijk stil, ook met centrifugeren

Wasmachine en drogen 16-04-2021

Geschreven voor: Siemens WM6HXF91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Even uitvogelen hoe het werkt, maar heb droger en wasmachine tegelijk gekocht
Ze zijn heel stil in het gebruik

Md hijnen 03-04-2021

Super

Geschreven voor: Siemens WM6HXF91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn vrouw moest even wennen maar ze had hem zo onder de knie super was machine

Hebbedingetje 14-02-2021

Alleskunner

Geschreven voor: Siemens WM6HXF91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ontzettend blij met grote trommel inhoud en bedienings gemak.

Topwasmachine 01-02-2021

Superfijn

Geschreven voor: Siemens WM6HXF91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een topwasmachine, we zijn er erg blij mee. Hij is stil, veelzijdig en centrifugeert ook geweldig. Ik vind hem een aanrader!

Fred 30-01-2021

Topper

Geschreven voor: Siemens WM6HXF91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een topper onder de wasmachines. We zijn er enorm blij mee. Heel makkelijk te bedienen en wast zeer goed. Wij willen geen andere meer!

Elburg 22-11-2020

Elburg

Geschreven voor: Siemens WM6HXF91NL

Een mooie hyper moderne machine, zeer gebruiksvriendelijk, geluidarm en een aanwinst voor een efficiënt en duurzaam huishouden!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Efficiënt

van Dorp 09-11-2020

Helder en overzichtelijk display, makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens WM6HXF91NL

Tot nog toe een prima product. Werkt naar behoren, centrifugeren is een genot (erg stil)
De bediening werkt heel intuitief: het gaat eigenlijk vanzelf goed, je hoeft geen hele handleidingen te lezen om het apparaat te begrijpen.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Uitgebreide mogelijkheden

Wasdroger 20-10-2020

Geweldig wasdroger

Geschreven voor: Siemens WM6HXF91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zelf reinigende droger er stil en veelzijdige apparatuur werkt met Wi-Fi samen met de wasmachine

Wasmachines 20-10-2020

Uitmuntend

Geschreven voor: Siemens WM6HXF91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk apparaat stil zuinig en veelzijdig

Wasmachine 20-10-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens WM6HXF91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Was geruisloos en heeft vele mogelijkheden

Cindy 19-10-2020

Super droger en wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXF91NL

Grote trommel. Van binnen verlicht. Tiptoetsen. Gebruikersgemak. Alles wijst zichzelf. Was en droogt stil. Aan alles gedacht! En voor het oog een mooie uitstraling. En het ionen wassen... Wat een uitkomst. Tevens via WIFI uitwisselen van programma's en instellen.

Pluspunten

• Ionenwassen
  • Vele programma's
  • Alles specifiek aan te passen
  • Onderlinge communicatie module

Nicoliene 17-10-2020

Prima

Nicoliene 17-10-2020

Prima

Geschreven voor: Siemens WM6HXF91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijn stil apparaat, met alle luxe van senso fresh, met app programma in te stellen, programma te starten en ook te zien wanneer programma klaar is. Het apparaat wenst je zelfs tot ziens als je het uitschakelt.