Siemens WM14UQ75NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14UQ75NL op Kieskeurig.nl.

d**s@h**t.nl 18-07-2021

Wij kozen wéér voor Siemens, dat zegt genoeg. Fijne machine wederom, duidelijk en super zacht in volume. Daarbij… schone was natuurlijk. Super blij.

Arno 05-07-2021

Wm14uq75nl

Hallo,
De machine is top.
Hij is erg stil. Staat muurvast op de grond, zelfs met een droger erop. Verder een machine met veel mogelijkheden. Ik kan hem aanbevelen.
Groet Arno

Pascal 26-03-2021

Wat een verschil !!!

Geschreven voor: Siemens WM14UQ75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Net een paar dagen in huis en wat een verschil met de vorige wasmachine. Van ruim 10 jaar oude simpele machine met koolborstel motor en kleinere inhoud, naar deze moderne en stillere Siemens. Mede gekozen vanwege de sensoFresh mogelijkheid en de handige trommelverlichting. Bediening is heel eenvoudig en overzichtelijk en vooral makkelijk dat je ook het meest gebruikte wasprogramma als favoriet op kan slaan.

A. Hartman 17-03-2021

hoge kwaliteit voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Siemens WM14UQ75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine van Siemens is een slim en zuinig apparaat, want de machine bepaalt aan de hand van de hoeveelheid was en de vuilgraad hoeveel water en wasmiddel er nodig is. De machine heeft het nieuwe energielabel C (voorheen A+++). Dit is veel zuiniger dan mijn vorige wasmachine van 15 jaar oud. In combinatie met mijn zonnepanelen is het energieverbruik zelfs nihil. Ik moest even wennen aan de nieuwe programma's, maar dat duurt niet lang want de machine is eenvoudig te bedienen. Als deze weer 15 jaar meegaat, ben ik heel tevreden.

Ikke 15-02-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens WM14UQ75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastisch produkt. Heel tevreden, geluidloos,en mooi design.
Makkelijk en overzichtelijk in gebruik, met heel veel mogelijkheden

Wasmachine 02-02-2021

Siemens wasmachine WM14Q75NL

Geschreven voor: Siemens WM14UQ75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Toen ik de wasmachine zag dacht ik, zo die is wel erg groot, maar mooi om te zien.Hij wast perfect, is heel erg rustig, geeft duidelijk weer wat er gebeurd en wanneer het programma klaar is. Even wennen na mij oude Simens wasmachine, die bijna negentien jaar oud is geworden. De gelijk gekochte Siemens wasdroger doet het nog steeds Een fijne, goede aankoop, waarvan ik hoop dat hij ook zo lang mee zal gaan.!

Anoniem 04-01-2021

Prima zoals verwacht

Geschreven voor: Siemens WM14UQ75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe wasmachine.
Een mooie upgrade van de oude wasmachine

Henrico 23-12-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens WM14UQ75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na de vorige Siemens jaren naar tevredenheid gebruikt te hebben is deze nieuwe een mooie verbetering .

Erwin 04-12-2020

Siemens wasmachine Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14UQ75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruiksvriendelijk, rustig snel en zuinig.

Pieter 26-11-2020

Geuidsloos en overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens WM14UQ75NL

Wij hadden al eerder een Siemens Wasmachine en die heeft 12 jaar trouwe dienst gedaan in een was-intensief huishouden. Ik heb niet eens gekeken naar een ander merk. Ben wel heel nieuwsgierig naar de Sensofresh optie.... ben er nog niet aan toe gekomen om die te proberen.
De wasmachine staat in de badkamer naast onze slaapkamer en wij gebruiken altijd de timer zodat de was gaat draaien als wij slapen en klaar is als wij wakker worden..... ben nog niet wakker geworden door de was! top dus.

Pluspunten

• stil
  • eenvoudige bediening
  • SensoFresh
  • zuinig

Minpunten

• nog niet ontdekt

Lin. . 18-11-2020

goede duidelijke bediening

Geschreven voor: Siemens WM14UQ75NL

Vanwege de Senso fresh , heb nml. veel wollen kleding. Goede uitvinding en werkt goed. Ook komt de kleding zeer
droog uit de machine wat maakt dat de wasdroger kort nodig heeft.

Pluspunten

• duidelijke bediening
  • maakt geen herrie
  • veel mogelijkheden ook voor delicate stoffen

Sake Boertje 09-10-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UQ75NL

Uitstekende wasmachine voor alle soorten was. Ruime keuze in menu's. Prima was resultaat. laag geluidsniveau.