De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14UP75NL op Kieskeurig.nl.

Joris 29-09-2021

Fijne wasmachine, soms niet stil

Geschreven voor: Siemens WM14UP75NL

De machine ziet er mooi uit, ook de bediening is snel en intuitief. Het iDos systeem werkt heel fijn, we doen nooit meer teveel wasmiddel in de machine! De 9 kilo belading komt ook goed van pas in ons gezin met 2 jonge kinderen.
Een minpuntje dat ik tot nu toe ben tegengekomen is dat bij het centrifugeren de trommel soms een dingetje in de machine raakt waardoor een irritant tikgeluid ontstaat. De machine is dan niet meer stil te noemen. Maar als de was zo gebalanceerd is dat de tik niet ontstaat dan kunnen we hem prima 's nachts aanzetten!

Rene 03-09-2021

Mooi en goed

Geschreven voor: Siemens WM14UP75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie stille en zuinige en goed wasmachine

Ria Weij 27-08-2021

Schoon, zuinig, snel!

Geschreven voor: Siemens WM14UP75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een makkelijke wasautomaat!
Simpel te bedienen en het wassen gaat vanzelf!

r**n@k**l.nl 08-08-2021

Goede aankoop

Geschreven voor: Siemens WM14UP75NL

Geweldige Machine Heel handig met het IDos systeem en dus altijd de juiste dosering Was komt er mooi schoon en droog uit

Pluspunten

• Idos