Bosch WAU28R75NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28R75NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Robert 02-06-2021

goede machine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

De vorige Bosch wasmachine ging ghelaas kapot, Door het servicecentrumn van Bosch keurig opgelost en een andere gekregen ( gekocht) Eens een Boch, altijd Bosch!!! Topservice

Abu saffiya 01-11-2020

Top apparaat

In 1 woord; Top
Degelijk apparaat, erg stil. Veel wasmogelijkheden waarbij het een en ander nog naar persoonlijke voorkeur aangepast kan worden.

Pluspunten

• Stil
  • Wast goed
  • Degelijk

F. Ramli 01-11-2020

Grote vulruimte, stil bij wassen

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

Goede prijs, digitaal, mooi display, grote trommel. 9 kilo vulling, wast heel stil. Ziet er mooi uit

Pluspunten

• Stil, digitaal
  • Grote trommel

Tony 01-11-2020

Oogt smal van buiten, maar zeer ruim van binnen

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

Bosch WAU28R75NL werkt prima.
Veel positieve recensies gelezen over wasmachines van Bosch en hun levensduur dat wij dit keer ook voor een Bosch zijn gegaan.
De wasmachine zelf is smal (in vergelijking met onze vorige) en is hierdoor gemakkelijk te plaatsen.
Het is erg fijn dat de wasmachine zo ruim van binnen is. Een 9 kg trommel komt goed van pas bij een gezin van 4.
De bediening is ook erg makkelijk, wijst allemaal vanzelf. Luxe touchscreen paneel.
We zijn erg blij met onze aankoop.

Pluspunten

• 9kg trommel
  • Duidelijk bedieningspaneel
  • Extra sterk programma voor gras- en/of wijnvlekken

Minpunten

• Prijs aan de hogere kant

gk 01-11-2020

good washing machine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

Bosch washing machine is very silent and it done its job. We are happy with this product. The durability is good and Washing result is excellent. The touch screen works with considerable delay. But it is not a major issue, now we are use to it. Overall very good product to have it in your home.

Pluspunten

• silent
  • power efficient

Minpunten

• touch screen works with delay

Remco 29-10-2020

Stille kracht met veel volume - een echte wastopper

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

De wasmachine bevat veel ruimte met 9 kilo kan je voor het hele gezin de was erin kwijt, toch fijn met een paar kinderen thuis. De interface is volledig van touchscreen en het werkt uitstekend. Het aanbod aan wasprogramma's is enorm en misschien nog wel het allerfijnst is dat de wasmachine superstil is. Ook voor korte wasjes kun je zelfs al in 15 minuten je kleren hebben gewassen. Overigens heeft deze nieuwe serie geen i-dosering zoals sommige andere wasmachines wel, let hier dus wel op! Mijn vorige wasmachine was ook een Bosch en ik ben enorm tevreden dat ik weer dezelfde keus maak. Een echte aanrader :)

Pluspunten

• Superstil
  • Veel ruimte
  • Mooie vormgeving
  • Veel wasprogramma's

Minpunten

• Flinke prijs

anton 28-10-2020

wasmachine bosch

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

zeer stille wasmachine grote trommel met zn 9 kilo ideaal voor ons gezin van 5 volwassenen de prijs was ook zeer gunstig

Birgit 25-10-2020

Goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

Heb deze wasmachine gekocht omdat de prijs / kwaliteitsverhouding goed is. Daarnaast is die makkelijk in het gebruik en levert goede prestaties

Pluspunten

• prijs
  • grote trommel

Minpunten

• nog geen gevonden

Hoogstad 21-10-2020

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

We hebben de wasmachine nu een aantal weken in gebruik. De wasmachine heeft een fijn digitaal display, waarop je de duur van het programma kan volgen. De wasmachine is erg stil, ook met centrifugeren. Alle nodige programma's zitten erop, zelfs met extra optie om het soort vlek te selecteren. Wasresultaat is uitstekend, alle vlekken die m'n kinderen in hun kleding maken gaan er perfect uit.

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Fijn vlekkenprogramma

fam yasar 17-10-2020
  • Product gekregen

zeer stille machine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

Grote trommel is zeer handig met een groot gezin. DE wasmachine hebben we pas een week sus weet ik niet hoe deze op lange termijn zal bevallen. Vooralsnog dik tevreden. Display is duidelijk en overzichtelijk. De machine is zeer stil. Gebruik is makkelijk.

Pluspunten

• grote trommel
  • zeeer stil en zuinig

Minpunten

• geen