Bosch WAU28R75NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28R75NL op Kieskeurig.nl.

Robert 02-06-2021

goede machine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

De vorige Bosch wasmachine ging ghelaas kapot, Door het servicecentrumn van Bosch keurig opgelost en een andere gekregen ( gekocht) Eens een Boch, altijd Bosch!!! Topservice

Super wasmachine 02-06-2021

Bosch28R75NL

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden met deze aankoop. Echt het geld waard. Stille wasmachine van 9 kg laat de was heerlijk fris ruiken. Hij is gemakkelijk te bedienen.. Ruime keuze uit wasprogramma's die gemakkelijk zijn in te stellen. Wij zijn er erg blij mee .

Thirza 20-05-2021

Top

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige wasmachine. Heel stil. Programma's duren langer dan dat ik gewend was, maar met de speed functie zijn deze in te korten.

Simone 24-03-2021

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super blij met de 9 kg grote trommel. Het Instellen van de programma’s is erg gebruiksvriendelijk. De was komt er schoon uit en ruikt erg fris. Voor mij geld: “Eens een Bosch, altijd een Bosch”

Bosch wasmachine serie 6 16-02-2021

Top wasmachine serie 6 WAU...

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine met veel (ook eco) wasprogramma's. 9 kg en 1400 toeren.

Anoniem 06-02-2021

Bosch Wasmachine WAU28R75NL

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideaal deze 9 kg Bosch wasmachine . En met zijn vele opties . En zuinig met water en stroom . En de. Grote trommel . Is fijn voor mijn grote dekbed overtrekken . Voor mij de idiale Bosch wasmachine .

D.Yasar 04-02-2021

Stille machine, maar verliest water na openen klep

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] -Dikke pluspunt hoe stil deze machine kan zijn.
-Dikke minpunt, deze machine verliest water bij het openen van de deur waardoor er zeepresten en kalk op de grond en rand van de klep achterblijven. Je moet wekelijks de vloer en klep reinigen. Bij mijn oude Bosch wasmachine had ik dit probleem niet.

Stil en korte programmas 14-01-2021

Stil en korte programmas

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze week gekocht, top product. Hij is gemakkelijk te bedienen en een silent mode.

Ienien 30-12-2020

Top produkt

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bosch 9 kg laat zich makkelijk vullen, programma's duidelijk, wasmachine erg stil tijdens wassen en zelfs met centrifugeren weinig geluid hoorbaar buiten de ruimte waar hij staat.
Was komt er erg schoon uit, vlekken zijn verdwenen door het speciale programma wat geselecteerd kan worden.
Ben er erg blij mee

Bram 13-12-2020

perfecte machine voor schone was

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] stille machine met ruime keuzes in programma's die schoon wast

Bakker 13-12-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ruime keuze uit wasprogramma's die gemakkelijk zijn in te stellen.

Anoniem 10-12-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

Deze Bosch wasmachine voldoet prima. Hij is gemakkelijk te bedienen en fluisterzacht. Wij zijn er erg blij mee dat we deze wasmachine hebben aangeschaft !

Zeer tevreden klant 07-12-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden met deze aankoop. Echt het geld waard. Stille wasmachine, laat de was heerlijk fris ruiken (dit was bij onze oude niet het geval).

De Cock 05-11-2020

Fantastische apparaat

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi stille machine met uitgebreide programma's. Was komt er heerlijk fris en schoon uit.

Abu saffiya 01-11-2020

Top apparaat

In 1 woord; Top
Degelijk apparaat, erg stil. Veel wasmogelijkheden waarbij het een en ander nog naar persoonlijke voorkeur aangepast kan worden.

• Wast goed
  • Degelijk

F. Ramli 01-11-2020

Grote vulruimte, stil bij wassen

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

Goede prijs, digitaal, mooi display, grote trommel. 9 kilo vulling, wast heel stil. Ziet er mooi uit

Pluspunten

• Stil, digitaal
  • Grote trommel

Tony 01-11-2020

Oogt smal van buiten, maar zeer ruim van binnen

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

Bosch WAU28R75NL werkt prima.
Veel positieve recensies gelezen over wasmachines van Bosch en hun levensduur dat wij dit keer ook voor een Bosch zijn gegaan.
De wasmachine zelf is smal (in vergelijking met onze vorige) en is hierdoor gemakkelijk te plaatsen.
Het is erg fijn dat de wasmachine zo ruim van binnen is. Een 9 kg trommel komt goed van pas bij een gezin van 4.
De bediening is ook erg makkelijk, wijst allemaal vanzelf. Luxe touchscreen paneel.
We zijn erg blij met onze aankoop.

Pluspunten

• 9kg trommel
  • Duidelijk bedieningspaneel
  • Extra sterk programma voor gras- en/of wijnvlekken

Minpunten

• Prijs aan de hogere kant

gk 01-11-2020

good washing machine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

Bosch washing machine is very silent and it done its job. We are happy with this product. The durability is good and Washing result is excellent. The touch screen works with considerable delay. But it is not a major issue, now we are use to it. Overall very good product to have it in your home.

Pluspunten

• silent
  • power efficient

Minpunten

• touch screen works with delay

Remco 29-10-2020

Stille kracht met veel volume - een echte wastopper

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

De wasmachine bevat veel ruimte met 9 kilo kan je voor het hele gezin de was erin kwijt, toch fijn met een paar kinderen thuis. De interface is volledig van touchscreen en het werkt uitstekend. Het aanbod aan wasprogramma's is enorm en misschien nog wel het allerfijnst is dat de wasmachine superstil is. Ook voor korte wasjes kun je zelfs al in 15 minuten je kleren hebben gewassen. Overigens heeft deze nieuwe serie geen i-dosering zoals sommige andere wasmachines wel, let hier dus wel op! Mijn vorige wasmachine was ook een Bosch en ik ben enorm tevreden dat ik weer dezelfde keus maak. Een echte aanrader :)

Pluspunten

• Superstil
  • Veel ruimte
  • Mooie vormgeving
  • Veel wasprogramma's

Minpunten

• Flinke prijs

anton 28-10-2020

wasmachine bosch

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

zeer stille wasmachine grote trommel met zn 9 kilo ideaal voor ons gezin van 5 volwassenen de prijs was ook zeer gunstig