Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28R75NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gerda 14-06-2022

Fijn!!

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zoals altijd met Bosch, nu ook weer een supermachine! Wast goed, stil en het speedprogramma werkt ook zo fijn! Centrifugeren is zoveel stiller dan mijn oude Bosch! Wat een verschil! De techniek gaat altijd door. Top!

Job-Joris 29-05-2022

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine is heerlijk stil en gebruikt beduidend minder stroom dan de bosch die we al 15 jaar hadden. Wel viel de was tijd van 3,5 u tegen in het gewone programma maar met de speed toets is dat gereduceerd tot 1 1/2 u. Voor ons een hele fijne machine.

Job-Joris 29-05-2022

Bosch wasmachine

Esther 25-04-2022

Dik tevreden

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 25 jaar een Bosch wasmachine gehad te hebben, die het nog deed, maar de was kwam er stinkend uit, toch besloten een nieuwe te bestellen, maar dan uiteraard weer een Bosch. Want Bosch staat voor kwaliteit en duurzaamheid. Na zo'n "ouderwets" toestel was het even wennen met de digitale knoppen en de wasprogramma's, maar na een paar keer wassen gaat het weer vanzelf. De was komt er stralend en heerlijk ruikend uit. Al met al dik tevreden met de nieuwe Bosch wasmachine.

Ellie 10-04-2022

perfect

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede machine. Duidelijke bediening. Erg stil!

Super machine - super sti 05-01-2022

Super stil en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine lichte wij na aanleiding van een beoordeling bij de Consumentenbond.
De machine bevalt nog beter dan verwacht. Super stil, de mogelijkheid om de machine te pauzeren en een vergeten sok toe te voegen is super handig.
Ook centrifugeren is super met deze machine. De as komt bijna droog uit de machine al!!
De machine is ook energie zuinig.
Het enige minpunt is dat de standard was programma's vrij lang duren. Maar goed. Voor ons is dit echt geen probleem!

Niemeijer 22-12-2021

Prima

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede geruisloze wasmachine, met ruime 9kg trommel

Steuten 16-11-2021

Wasmachine Bosch serie 6

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] MAkelijke machine voor in te stellen en fantastisch in gebruik al jaren hebben wij Bosch machines nooit wat aan makkelijk ingebruik

gerr 12-11-2021

een stille droom wasmachine van BOSCH

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wat een droom van een wasmachine. zo stil je kan eeen speld horen vallen ongeloofliijk stil. een van de top wasmachines van BOSCH een echt aanrader

Ferry 01-11-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille en schoonwassende machine en makkelijk te bedienen

Wasmachine 08-10-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goed werkend machine, beantwoordend aan de verwachtingen die ik aan een wasmachine stel

Wat bedoel je? 01-10-2021

Fijne, stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine wast stil, hij wast schoon. Hij heeft veel programma keuzes maar hij doet er wél lang over

Cmveld 27-09-2021

Handige Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super handig in gebruik, veel verschillende optie die echt handig zijn. maakt goed schoon.

Martin 25-09-2021

Werkt geruisloos

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn erg tevreden omdat het bedieningspaneel heel overzichtelijk en makkelijk te begrijpen is, en er veel wasprogramma's zijn.
Belangrijk is voor ons ook dat hij heel stil is zelfs bij centrifugeren.
Tot nu toe dan ook erg tevreden!

Danielle 04-08-2021

Kapot

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 3 weken al kapot monteur er bij geweest nu wachten op nieuwe printplaat die over 2 weken pas geleverd kan worden dus nu weer niet wassen.

Linda 26-07-2021

Super goed

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele goede en fijne wasmachine
Zeer stil

Beste die ik tot nu toe heb gehad

Nelleke 25-07-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Genoeg keuzes qua programma's. Daarbij verschillende mogelijkheden om toe te voegen. Erg stil .

P. Voogt 21-07-2021

Geweldige Stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een genot om gewoon door te slapen als deze Bosch WAU28R75NL zijn werk voor je doet, zo stil en geruisloos, Heerlijk. en weet je nog schoon ook.

Robert 28-06-2021

Geweldige machine

Geschreven voor: Bosch WAU28R75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine hebben we nu 5 weken. De was is schoon en voornaamste: je hoort em amper. Kortom,het is echt een Bosch