Bosch WAXH2E91NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 36 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAXH2E91NL op Kieskeurig.nl.

Erna 08-06-2021

Fijne, gebruiksvriendelijke wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Aan m'n oude wasmachine was ik gewend, een nieuwe is altijd even wennen. Maar deze viel me alles mee. Wat een fijne machine. Heel gemakkelijk in gebruik. Een grote trommel. Veel mogelijkheden en m'n wasmiddel wordt gedoseerd. Van alle gemakken voorzien en een stralend, schone was. Draait rustig, weinig lawaai. Ik heb zeker geen spijt van deze aankoop! Eigenlijk kan ik tot nu toe geen minpunten noemen.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • I-dos (doseert zelf wasmiddel)
  • Veel opties/mogelijkheden

Ton 01-06-2021

Wat een fijn product

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Op advies van de verkoper bij Expert Wolvega deze machine gekocht.Na 15 jaar met een Miele te hebben gewassen en de winkel ingestapt voor weer een Miele en toch een Bosch geadviseerd. Keurig bezorgd en geïnstalleerd met uitstekende uitleg.

Anoniem 21-05-2021

Dit apparaat maakt je leven makkelijker, wat wil je nog meer

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Ik beveel dit apparaat zeker aan, veel keus uit programma's, luxe uitstraling, goede services, gebruikers vriendelijke, heel handige functie om van afstand aan te zetten en stoptijd van te voren in te stellen.

Pluspunten

• i-dosering voor langere tijd geen gehussel meer
  • Van afstand besturen, ideaal voor moeders
  • keuzes uit programma's voor iedere unieke wasbeurt

Minpunten

• Mooi apparaat, staat alleen groot exclusieve op

H. 04-05-2021

Fijne, stille en goed wassende wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Wat een enorm verschil met onze oude wasmachine! Centrifugeert enorm stil op 1600 tpm. 10kg dus kan lekker veel in gewassen worden. Dankzij de home connect app is het super makkelijk om het juiste programma aan te kiezen en de wasmachine op afstand te bedienen. Een enorm voordeel is toch wel de idos, geen gerotzooi meer met wasmiddel. Precies de juiste hoeveelheid. Wij zijn enorm tevreden!

• Idos
  • Lichtje in de trommel

Ans 27-04-2021

Prima was. Machine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Omdat ik op zoek was naar een grotere inhoud en zag deze in de winkel en ook omdat de verkoper deskundige uitleg gaf en deze stond me aan.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Goed mee om te gaan.

Bart 26-04-2021

Grote trommel, snel, goeie app

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Een zeer stille machine met genoeg laadcapaciteit veel programma mogelijkheden en ook het niet na hoeven denken over de hoeveelheid wasmiddel door het idos systeem is echt een aanrader de app is ideaal enige minpuntje niet alles is in het nederlands

Pluspunten

• Grote trommel
  • IDOS
  • Automatische progamma's
  • 1600 toeren scheelt weer in de droger
  • Homeconnect

Minpunten

• App taal is gedeeltelijk duits

Wilma 08-04-2021

Groot scherm

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Grote deuropening met licht, goede beschrijving erbij. Zo de gezegde is ‘Kind kan de was doen
Een hele stille wasmachine

Christaan 02-04-2021

Wasmachine WAXH2E91NL Home Exclusice Proffesional

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Na lang twijfelen hebben wij dit top model van Bosch aangeschaft en daar nog geen moment spijt van gehad, het kost net even wat meer dan gemiddeld maar dan krijg je er ook wel wat voor terug. Hij oogt niet alleen fantastich maar is dat ook nog eens, hij is fluisterstil en dat terwijl hij maar liefst 1600 toeren maakt. En voor elk vlekje of soort stof is er een speciaal progamma voor. En met de Bosch app kan je hem ook nog eens vanaf je smartphone bedienen en in de gaten houden. Met het speedperfect programma en heb je binnen anderhalf uur een stralend schone was.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Snelheid
  • Aantal programma's
  • WiFi

Robert Hoogendoorn 31-03-2021

Wasmachine met alle mogelijkheden die er bestaan.

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Prachtige uitstraling en bijzonder goed kwaliteit!
Met de App erg makkelijk te bedienen.
De wasmachine is erg stil, zuinig wat betreft energie en ook wasmiddel.
Hiervoor altijd Miele gehad, maar deze Bosch wasmachine vind ik beter.
Deze wasmachine gekocht samen met de Bosch warmtepompdroger WTXH8E90NL/03

Pluspunten

• Vele mogelijkheden
  • wifi

pieter 28-03-2021

wat een stilte......

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

na 3 x miele is ons oog op deze wasmachine gevallen door de 10 kg wasgoed en 1600 tpm . de omschrijving heeft hierin ook geholpen ons dit apparaat aan te schaffen. Mijn vrouw zat nogal vast aan het miele idee...maar wist haar toch te overtuigen eens van die gedachte af te stappen. ondanks dat de machine net een week in ons bezit is ...is zij al helemaal om en kan niet wachten tot de wasmand (half) vol zit om maar weer te draaien.....superstil en super droog. De actie is natuurlijk ook leuk .

Pluspunten

• 10 kg
  • stil
  • stoer uiterlijk

Minpunten

• nog niet gevonden

Richard 26-03-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is even wennen. Bij sommige programma's in de centrifuge toeren lager en komt de was er natter uit. Dat is logisch, maar je moet er rekening mee houden. Het connecteren met de WiFi was met de app op een Android toestel een uitdaging en uit eindelijk ook niet gelukt. Zakelijk heb ik een iPhone en heb de app daarop geïnstalleerd. Het aansluiten liep vervolgens soepel.
Even wennen dat de duur van de wasprogramma’s die wordt aangegeven uiteindelijk niet de duur is dat hij draait. Dit om de machine zich tijdens het wassen aanpast.
Je merkt wel dat met iDos minder wasmiddel wordt gebruikt. De typische was geur na het wassen is minder sterk, maar is dus ook weer positief.

Jan T. 25-03-2021

Geweldige Wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snelle en stille wasmachine. Door het I-dos automatisch doseersysteem wast de machine zeer efficiënt(laag water- stroom- en zeepverbruik) en met het best mogelijk wasresultaat. Door het 4D-wash systeem wordt werkelijk elke veze Snelle en stille wasmachine. Door het I-dos automatisch doseersysteem wast de machine zeer efficiënt(laag water- stroom- en zeepverbruik) en met het best mogelijk wasresultaat. Door het 4D-wash systeem wordt werkelijk elke vezel gewassen. Veel opties te bedienen via de Bosch Homeconnect-app, zoals; tijdens het wassen ervoor kiezen om de wastijd te verkorten. Ideaal voor een gezin. l gewassen. Veel opties te bedienen via de Bosch Homeconnect-app. Ideaal voor een gezin.

S.T. 24-03-2021

Geweldige wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Pluspunten

• Top wasresultaat
  • Automatische dosering
  • Grote trommel
  • Doseervak voor poeder aanwezig(witte was)
  • Snelle wasmachine

Anne-Hans 17-03-2021

Prachtig apparaat met een zeer goed wasresultaat

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Deze wasautomaat samen met de bijbehorende warmtepompdroger aangeschaft bij De Groot in Woerden. Schitterende set! Maar belangrijker nog: ze werken beide fluisterstil en top met een was- en droogresultaat die je een smile geeft. Was eerst wat sceptisch over remote bediening via de HomeConnect-app, maar is toch wel verdomd handig. Programa's en app werken erg intuïtief: "een kind kan nu echt de was doen". Nu komt de tijd om na de eerste wassen alle programma's en mogelijkheden verder te ontdekken.

Pluspunten

• Wasresultaat
  • Fluisterstil, ook bij hoge toeren!
  • Bediening is simpel en intuïtief

Manollita Brouwer 15-03-2021

Mijn nieuwe Super wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Mijn nieuwe super wasmachine. De wasmachine die alles kan. Heel veel verschillende was programma’s waarmee we de was perfect weer schoon krijgen. Natuurlijk heeft mijn nieuwe Bosch ook een eco programma. Via mijn mobiel kan ik de wasmachine aanzetten en ik zie ook wanneer de was klaar is. Er kan 10 kg tegelijk gewassen worden en de was komt bijna droog uit. 1600 toeren kan ik iedereen aanraden.

Pluspunten

• Veel programma’s waaronder ook een eco programma
  • Duidelijke en mooie display
  • 1600 toeren. Hierdoor is de was bijna droog
  • Zuinig met wasmiddel

Maria 09-03-2021

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Prima wasmachine die aan de verwachtingen voldoet.
Het kiezen van de programma's was even wennen na 15 jaar Miele.
Fijn dat er zoveel keuzemogelijkheden zijn. Ik mis alleen het losmaken van het wasgoed na álle programma's.

Sinan 22-02-2021

Perfect

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben heel tevreden met deze wasmachine, hij wast 10 kg super, en is zeer stil. wasmiddel hoef je zelf niet toevoegen je doet vullen en rest doet hij zelf , je bespaart heel veel centjes en energie

Hajar 26-01-2021

top machine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg goede wasmachine die in korte tijd een wasje kan draaien. De design is ook erg mooi.

Martijn 12-01-2021

Slimme wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Bosch Home Professional Warmtepompdroger WAXH2E91NL is slimme wasmachine die makkelijk te bedienen is met een handige app. Eenvoudig in de app aangeven uit wat voor kleding, handdoeken, tafellakens etc. in de wasmachine gaan en welke type was en de app geeft aan welk wasprogramma geschikt is. Vervolgens kun je dit programma naar de machine sturen en het programma starten. Het I-DOS systeem doseert automatisch het wasmiddel.

Onze ervaring is dat de machine geluidsstil is en energiezuinig. De aanschafprijs lijkt hoog, maar is elke euro waard.

fam zondag 07-01-2021

werkt perfect wast goed schoon en idos super

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

bosch wasmaschine home proffesionel gekocht geweldig apparaat idos super stille machine werkt perfect