Bosch WAXH2E91NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
10 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAXH2E91NL op Kieskeurig.nl.

Maria Ruizendaal 01-12-2020

Aantrekkelijk geprijsd, zuinig en stil.

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Na 38 jaar een ander merk wasmachine gehad te hebben, zijn we nu voor de Bosch gevallen. Aantrekkelijke prijs! Mooie uitstraling, makkelijke bediening, zuinig en lekker stil. Dit laatste is in deze periode een uitkomst, nu er veel thuis gewerkt wordt. Men wordt niet door de wasmachine gestoord. We hopen vele jaren plezier van de machine te hebben.

Pluspunten

• Verlichte trommel
  • I dos

Minpunten

• Rode verlichting bedienings knop

Inge 14-11-2020

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

nadat mijn oude wasmachine stuk ging, ben ik op zoek geweest naar een nieuwe degelijke vervanger.
Uiteindelijk gekozen voor deze. Na uitleg van de verkoper van de bediening, kon ik er thuis zo mee aan de slag.
Het keuze van het wasprogramma is veel beter op mijn behoefte af te stellen zonder een heleboel menus te hoeven door lopen.
Ik ben zeer blij met deze keuze keuze.
Zeker voor iemand die regelmatig moet wassen met grote hoeveelheden is dit model aan te raden.
De idos is een toegevoegde bonus van deze machine. Een keer bijvullen met wasmiddel of wasverzachter en de keuze maken welke je wil gebruiken. Tussen de beide voorraad reservoirs kun je makelijk combineren. Ook is het geen probleem om zelf wasmiddel in de trommel toe te voegen en de idos uit te schakelen als je een andere kleur was wil draaien.
Kortom zeer blij met deze aanwinst

Bas van der Heiden 12-11-2020

Mooie ruime trommel en voorzien van alle denkbare opties!

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Omdat wij een groot gezin hebben (6personen) hebben wij gekozen voor dit top-model van Bosch. Met name de grote trommel (10kg), stille motoren, energie zuinig verbruik en de app-bediening hebben ons doen besluiten voor deze machine te gaan.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Erg stil
  • Zuinig
  • App-bediening via smartphone

Henriette 04-11-2020

Geweldig systeem, nooit meer teveel wasmiddel!

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

We zijn erg blij met onze aankoop van de Bosch i-DOS wasmachine. We hebben de afgelopen jaren veel problemen gehad met een wasmachine van een ander merk. En zijn daarom nu overgestapt naar Bosch. We hebben daar geen spijt van! Vooral het i-DOS systeem bevalt prima. Hierdoor gebruiken we altijd de juiste hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter. Verder een mooie stille machine. Ook bij centrifugeren (dit was bij onze vorige wasmachine wel anders....).

Andre 03-11-2020

Grote trommel past een heel dekbed in makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Wasmachine met een mooie uitstraling supper grote trommel makkelijk in gebruik en met de telefoon te bedienen voor als de kinderen uit bed zijn en je al onderweg bent voldoet aan alle verwachtingen

Pluspunten

• Grote trommel tot 10 kg
  • Met app te bedienen
  • Mooie uitstraling

M. Genc 03-11-2020

Bosch WAXH2E91NL

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Dit is de nieuwste Bosch wasmachine met alle opties die je nodig kan hebben. Ruime keuze in wasprogramma's, waaruit Auto en Auto Fijn waarschijnlijk het vaakst gebruikt zullen worden. Dankzij een wifi verbinding kan het met de Home Connect app volledig draadloos bediend worden. Werkt met Google home. De trommel weegt de hoeveelheid was, vervolgens kan het de beste programma bepalen door de materiaal en hoeveelheid vuil te controleren. De machine voegt de hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter automatisch toe dankzij de i-dos. Wat ik wel als minpunt heb ervaren is de balans en de demping van de trommel, ik heb 2 jassen gewassen ruim onder de 10 kilo. De trommel was zo uit balans dat het maar niet kon centrifugeren. Wel teleurstellend voor zo'n prijs. Dit komt door de voering die veel water opzuigt en ongeveer 2,5 keer zijn eigen droge gewicht krijgt, dit brengt de trommel uit balans omdat de gewicht aan 1 kant van de trommel komt tijdens het centrifugeren en uit balans komt te zitten. Eco silence motor zit m alleen in zijn naam, ze zijn net zo stil als andere borstelloze motoren. Verder een zeer goeie apparaat, met de beste was resultaat die ik heb ervaren.

Pluspunten

• I-dos
  • Energiezuinig
  • Draadloos bedienen (home connect, google home)

Minpunten

• Niet stiller dan andere borstelloze machines
  • Trommel uit balans door grote kledingstukken

Remko 29-10-2020

10 kg wasmachine, fijn!

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

super apparaat, stil, kan veel was in, duidelijk display, iDOS heel handig in gebruik.
Wifi niet ingesteld, niet nodig. 1600 toeren: was komt er al heel droog uit, wat ervoor zorgt dat de droger ook minder lang hoeft te draaien.

Tim Kuijpers 27-10-2020

Grote inhoud

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Zeer gebruiksvriendelijk wasmachine met voorgeprogrammeerde programma's, Er kan meer dan genoeg in per wasbeurt en bovendien energiezuinig. Wat wil je nog meer.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • grote inhoud
  • Energiezuinig

Ahmed 27-10-2020

TOP wasmachine

Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Ahmed 27-10-2020

TOP & Beste wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Ik heb altijd beste en hoogste wasmachines gehad, maar deze overtreft allemaal. Zeer still en zuinig en wasresultaat is niet te geloven !! Gebruiksgemak is absoluut TOP en beter krijg je nergens. Ik raad iedereen die maar kwaliteit en duurzaamheid zoekt deze wasmachine aan te schaffen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Andre Smit 27-10-2020

Stille machine met grote (10kg) inhoud!!

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Zeer fijne wasmachine met grote inhoud en door de luxe uitstraling ook nog eens een sieraad in uw (bij)keuken/ badkamer om te zien. Doet zijn werk nagenoeg geruisloos en het wasresultaat is perfect. Ook het I-Dos systeem is een aanrader!! Tot nu toe dik tevreden!!

Pluspunten

• Grote trommelinhoud
  • Mooie wasmachine om te zien
  • I-Dos is zeer handig

Patrick 24-10-2020

Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Makkelijk te bedienen wasmachine, na 1x het boekje er gehad te hebben was het allemaal duidelijk en doet de machine wat hij moet doen. Ook het bedienen van de machine op afstand via de mobiele app is overzichtelijk en handig in gebruik. Mede doordat de machine fluisterstil is, is het handig dat je op je mobiel een melding krijgt wanneer de machine klaar is.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Mobiele App
  • IDos

Peter 20-10-2020

Prima was machine

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Prima was machine, eenvoudig te bedienen. Grote trommel, efficiënt met automatisch dosering wasmiddel, water en tijdsduur wasbeurt.

Pluspunten

• grote trommel
  • automatische was dosering (zelfgekozen wasmiddel)

Joost 15-10-2020

Prima vervanging van onze vorige machine.

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

We hadden hiervoor een wasmachine gekocht waar we veel problemen hebben gehad. Het gaat hier om een machine van een andere fabrikant. Eenmaal van hen een nieuwe ontvangen ging deze wederom kapot binnen drie maanden. Nog geen twee jaar van deze machine mogen 'genieten'. Na overleg met de verkoper hebben we de machine mogen omruilen. Fijne service. In overleg gekeken of we voor Bosch of Miele zouden gaan. Uiteindelijk voor deze Bosch gegaan. Wat een verschil in afwerking met de Samsung die we hiervoor hadden. Het voelt letterlijk direct als betere kwaliteit. De eerste ervaringen zijn prettig en degelijk. Hopelijk gaan wij van deze Bosch minstens zoveel plezier beleven als de vorige Bosch welke 12 jaar dienst bewezen heeft.

Pluspunten

• degelijk
  • makkelijk te bedienen

Hillebrand 15-10-2020

heel stil

Geschreven voor: Bosch WAXH2E91NL

Deze wasmachine is heel stil ,i dos systeem werkt super handig .Kan 10 kilo in wat het aantal wasbeurten aanzienlijk verminderd. zuinig in wasmiddel en stoom.

Pluspunten

• stil
  • 10 kilo

Minpunten

• leesbril nodig .