Siemens WM14UP70NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14UP70NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

HvdW 05-08-2021

Bevalt goed

Geschreven voor: Siemens WM14UP70NL

Geen ingewikkelde machine, programma's werken naar behoren. Stille machine met touchscreen

Pluspunten

• Stil
  • Eenvoudig gebruik

ArjenvK 21-12-2020

Stil, eenvoudig, stylisch.

Geschreven voor: Siemens WM14UP70NL

Als je een wasmachine in een (open) keuken gaat plaatsen dan is dit een goede keuze. Ik wilde hem eerst inbouwen maar door het mooie ontwerp hoefde ik niet ook nog eens de keuken te verbouwen. Eenvoudig in gebruik en makkelijk door de extra functies zoals wasmiddel en water toevoer.

Pluspunten

• Stil
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Dikte van de deur

Danny 29-11-2020

Stil en zuinig

Geschreven voor: Siemens WM14UP70NL

Wasmachine gekocht als vervanging voor een oude AEG, reeds in het bezig van een Siemens warmtepompdroger. Twijfelde in het begin of het apparaat wel aan stond, zo stil is hij. De ECO programma's duren lang (4 uur), maar dit zal zijn redenen wel hebben. Al met al dik tevreden.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Mooi duidelijk display
  • Automatische dosering!

Minpunten

• Eco programma's duren lang

Julian 28-11-2020

Uiterst stil en bespaard een hoop wasmiddel

Geschreven voor: Siemens WM14UP70NL

Een hele fijne en stille wasmachine die goed wast en weinig wasmiddel verbruikt. Altijd al een fan geweest van Siemens, had al een iq800 droger staan dus de set is nu compleet.

Pluspunten

• Stil
  • Zelfdoserend qua wasmiddel
  • Uiterlijk

Jessie 27-11-2020

Fijne machine

Geschreven voor: Siemens WM14UP70NL

Wast goed schoon en centrifugeert prima droog ondanks dat je er veel was in hebt. IDOS is ideaal, scheelt hier enorm in verbruik van wasmiddel en de was is heerlijk fris 😄.

Pluspunten

• Stil met centrifugeren
  • Kan veel in
  • I-DOS systeem is superhandig

Minpunten

• Pompsysteem geluid;is kort dus niet storend

SW 26-11-2020

Kleren perfect schoon

Geschreven voor: Siemens WM14UP70NL

Ik zocht een wasmachine met een grote trommel, veel programma's en heel stil. Dit heb ik allemaal gevonden in deze wasmachine. Het enige nadeel vind ik dat je niet alle programma's kan versnellen. Gelukkig is er genoeg keus dus altijd wel een programma wat past. Ook het automatisch doseren scheelt veel wasmiddel voor mijn gevoel. En stil is hij! De wasmachine staat direct naast een kinderkamer en waar ik voorheen echt geen was kon doen als ze lag te slapen kan hij nu op volle toeren centrifugeren zonder dat ze wakker wordt.

Pluspunten

• Heel stil
  • Door I-dos minder verbruik wasmiddel
  • Veel programmakeuzes

Minpunten

• Niet alle programma's kan je verkorten

Michel 24-11-2020

Stille wasmachine bij centrifugeren

Geschreven voor: Siemens WM14UP70NL

We hebben de wasmachine nu een aantal dagen gebruikt en zijn zeer tevreden. je hoort de wasmachine bijna niet, met name bij het centrifugeren valt het op ( bij onze oude machine moesten we de deuren dicht doen anders hoorden we de TV niet).
Het automatisch doseren hebben we nog niet gebruikt.
Hij is gebruikersvriendelijk. Programma's die je kunt kiezen duren wel wat langer als we gewend zijn met onze oude wasmachine

Pluspunten

• Stil
  • gebruikersvriendelijk

Arjen 09-11-2020

Goed wasmachine met I-DOS

Geschreven voor: Siemens WM14UP70NL

We hebben al een Siemens droger, die bevalt goed. Daarom bij dit merk gebleven. Uiteindelijk gekozen voor een apparaat met I-DOS. Nog maar kort in gebruik, maar bevalt uitstekend! Heldere display, makkelijke bediening. Veel stiller dan ons vorige apparaat en I-DOS werkt perfect.

Pluspunten

• I-DOS (makkelijk)
  • Makkelijke bediening
  • Goed werkend display
  • Stil