Siemens WM6HXE70NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM6HXE70NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

HenkJan 29-12-2021

Matige kwaliteit

Geschreven voor: Siemens WM6HXE70NL

Helaas twee defecten aan de wasmachine gehad. De aandrijfsnaar van de trommel maakte een krakend geluid dit is onder garantie gerepareerd. Een gescheurd manchet kort na aanschaf viel niet onder de garantie want dat kon volgende de klantenservice van BSH alleen veroorzaakt zijn door mij zelf. Het blijkt echter ook uit andere reacties op internet dat het manchet van teflon snel scheurt. Ik heb het manchet toen zelf vervangen door een alternatief model voor een ander type wasmachine. Verder maakt de wasmachine best wel veel geluid. Handig is het signaal via de mobiele app dat het programma is afgelopen. Al mijn witgoedapparaten zijn van Bosch of Siemens, maar ik denk niet dat ik bij een volgende aanschaf weer voor dit merk zal kiezen.

Pluspunten

• Wast goed schoon
  • Oogt modern

Minpunten

• Matige kwaliteit
  • Doseersysteem is niet handig

Henk-Jan 10-09-2021

Matige kwaliteit

Geschreven voor: Siemens WM6HXE70NL

De wasmachine wast goed schoon, maar maakte af en toe veel lawaai. De oorzaak bleek volgens de monteur een krakende aandrijfsnaar. Deze is nu vervangen onder garantie. De reparatie was nog niet uitgevoerd of we hadden een hroteblekkage. Oorzaak bleek een gescheurd manchet. Volgens de servicedienst valt dit nummer onder de garantie met forse reparatiekosten tot gevolg. En dat voor een wasmachine van nog geen 6 maanden oud. Dit is niet de service die je naar onze mening mag verwachten.

Pluspunten

• Modern ogende wasmachine
  • Signaal op de app dat de was klaar is
  • Wasmiddel dosseersysteen

Minpunten

• Veel reparatiekosten niet onder garantie

Mohamed 05-08-2021

Topwasmachine, zoals je van Siemens kon verwachten

Geschreven voor: Siemens WM6HXE70NL

Wasmachine is erg gebruiksvriendelijk, met een mooie touchscreen die per programma aangeeft op hoeveel graden je in dat programma kan wassen en voor welk toerental je kan kiezen. De wasmachine werkt en centrifugeert ook erg goed, de was komt er bijna al droog weer uit.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Touchescreen
  • Maakt weinig lawaai
  • Kan via internet bediend worden
  • Helder licht in de wasmachine

J. Verhulst 14-07-2021

Uitstekende moderne machine van alle gemakken voorzien

Geschreven voor: Siemens WM6HXE70NL

De Siemens WM6HXE70NL wasmachine is begin van deze maand in bezit en bevalt tot nu toe uitstekend. Mijn keuze is op deze machine gevallen, omdat de Consumentenbond het apparaat heeft beoordeeld met het predicaat "Beste uit de Test". Daarnaast hebben consumenten van de website de wasmachine bekroond met "Best Reviewed". Ik kan niet anders dan aansluiten bij deze beoordelingen. De Siemens WM6HXE70NL heeft niet alleen een bijzonder lage energieklasse, maar is bovendien voorzien van alle gemakken die je tegenwoordig van een wasmachine verwacht. Instelbaar toerental 1600rpm, lage decibellen bij gebruik en een voldoende ruimte met een maximale belading van 10 kg.

De wasmachine lijkt ook voor de nabije toekomst bestendig, het apparaat is van alle moderne gemakken voorzien. Zo heb ik de wasmachine per HomeConnect verbonden met mijn iPhone en kreeg ik onder andere bericht wanneer de was klaar is, of wat de status van de wasbeurt is. Het apparaat is volgens mij nog verder te verbinden met meer HomeConnect apparaten, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen.

De werking en nut van het geadverteerde "Anti-vlekkensysteem" kan ik nog niet helemaal plaatsen, behalve dat de was er gewoon volledig schoon uit komt.

Met deze intelligentDosing wasmachine met elegant design met vol-elektronische bediening, beschik je over 12 wasprogramma's waaronder een paar speciale- Super15 en Snel+Mix, blouses/overhemden, en een Wol handwas. De machine heeft onder andere een startuitstel functie, resttijdindicatie op het LED display en geeft een eindsignaal. Tevens beschikt de wasmachine over VarioPerfect, Ecoperfect, Speedperfect en een onbalans-controlesysteem. De WM6HXE70NL is voorzien met een antiVibration design en een iQdrive koolborstelloze moter. Verder zit er een kinderbeveiliging op de deur en aquastop waterbeveiliging voor een volledige bescherming tegen waterschade.

Pluspunten

• modern
  • stil
  • met internet te verbinden

Minpunten

• prijzig
  • groot