Bosch WAJ28010NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAJ28010NL op Kieskeurig.nl.

Bouke 02-03-2021

Super machientje , prijs ca kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

Voor niet teveel geld een machine met alles er op en er aan. Installatie is simpel en geen overbodige programma's en werkt naar behoren

Pluspunten

• Prijs ca kwaliteit
  • Simpele bediening
  • Stil en trilt niet

Bosch waj28001 nl 28-02-2021

Duidelijk display. Erg zacht

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

Makkelijk in gebruik. Erg stil. Duidelijke handleiding. Supervriendelijk service wout van vlerken helmond.

Tiger schotemeijer 27-02-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

Top wasmachine maakt bijna geen geluid was program a korte optie kleding schoon met goede kwaliteit erg tevreden met cash back beter is er niet kies bosch!!! Voor kwaliteit voor je geld ik heb nog nooit zo een goede wasmachine gekregen voor zo een leuke prijs

Pluspunten

• Geluidloos
  • Korte programma nog super schoon
  • Prijs aantrekkelijk

Bea 23-02-2021

Bosch wasmachine voorlader midden-prijsklasse

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

Rustige machine je hoort hem pas bij het (ook rustig) centrifugeren. Programma katoen bij 40 C. duurt bijna 3 uur. BCC liet weten dat met de nieuwe energie eisen de wasprogramma's langer duren. Ook het nieuwe energielabel is wennen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Blij met mijn aankoop. Eens een Bosch altijd een Bosch!

Pluspunten

• weinig geluid
  • staat stabiel

Denise 22-02-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

Ik was hard toe aan een nieuwe wasmachine toen ik via bol.com op de Bosch Serie 2 stuitte. Vol verwachting was ik toen ik de eerste was draaide en ik was gelijk verkocht. De was kwam er lekker ruikend, heel schoon en goed gecentrifugeerd uit. De eerste indruk was gelijk al goed.

De wasmachine heeft voldoende opties voor een normaal huishouden. Groot pluspunt is dat ie de was zelf weegt en aan de hand daarvan bepaalt hoe lang het programma duurt. De wasmachine is stil, wat een genot! Al met al met ik dus heel erg blij met deze fijne aankoop!

Pluspunten

• snel
  • stil
  • voldoende opties

Jacqueline 22-02-2021

mooie compacte wasmachine, stil, voldoende opties

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

prijs/kwaliteit is prima. het is een mooie compacte wasmachine, die ook nog eens weinig geluid maakt bij het wassen. prima voor een eenpersoons huishouden.

Pluspunten

• niet al te groot apparaat
  • stil

Juliana 21-02-2021

Super blij!

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Alles wat je nodig hebt! Makkelijk te bedienen! Mijn was komt super schoon uit. Dik tevreden.

GJ 17-02-2021

Welkom in het nieuwe millenium

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

Na dertig jaar trouwe dienst moest ik toch maar eens op zoek naar een vervanging voor mijn oude Miele. Aangezien ik inmiddels goede ervaring heb met andere Bosch producten nu dus ook een Bosch wasmachine. Ik ben niet echt een wasgoeroe dus wat me meteen opvalt is de eenvoudige bediening en ..... hij is stil! Het voelt ook allemaal stevig aan, dus hopelijk op naar de volgende dertig jaar :-)

Pluspunten

• Stevig

Dutch 15-02-2021

Degelijke wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

Degelijke wasmachine voor een goede prijs, 7kg vulgewicht is voor mij ruim voldoende, machine is stil en was/centrifuge resultaat naar verwachting. Gekocht tijdens cashback actie, door Bosch snel verwerkt. Na contact met Bosch snel de doseerhulp vloeibaar wasmiddel verkregen (welke er natuurlijk gewoon standaard bijgeleverd zou moeten worden). Tevreden klant!

Pluspunten

• passend vulgewicht
  • Goede was en centrifuge resultaten
  • Resttijd aanduiding
  • Energiezuinig

Noelle 15-02-2021

Stil en goede prijs/kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

Ik ben tevreden over deze wasmachine, Is stil, genoeg programma's ook voor mij als alleenstaande en zeker na centrifiguren goed droog. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• stil
  • goede centrifuge
  • genoeg wasprograma's

Blije was vrouw 13-02-2021

Stil, grote deur en zuinig

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

Ik ben heel blij met mijn nieuwe machine, hij is heel stil, zuinig in verbruik, en de prijs was ook erg fijn , top gewoon!

Moon 11-02-2021

Mooie wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

Mooie eenvoudig te bedienen wasmachine. Kleine trommel voor 7 kg. Mijn andere wasmachines van 7 kg ging veel meer in. Voor ons wel goed te doen met 3 personen.

Minpunten

• Kleine trommel
  • Geen hulpstuk voor vloeibaar wasmiddel

Moon 11-02-2021

Mooie wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

Minpunten

• Kleine trommel
  • Geen hulpstuk voor vloeibaar wasmiddel

Robart 08-02-2021

Stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

Stille wasmachine. 7KG is genoeg voor mij. Was komt er netjes uit (relatief droog ). Genoeg wasopties waarmee je uit de voeten kunt. Erg tevreden.

• Genoeg opties

Inge 24-01-2021

Lange tijdsduur programma's

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

De wasmachine valt me eerlijk gezegd tegen. De katoenprogramma's duren meer dan 3 uur! In die tijd kon ik met mijn oude machine 2 1/2 was draaien. De programma's verkorten is mogelijk, maar dan kan er nog maar de helft van het gewicht in, dus dat schiet ook niet op. Hij is wel stil en wast wel schoon, maar als ik het had geweten dat alles zo lang zou duren had ik niet deze machine gekozen.

Liane 22-01-2021

Blij met mijn Bosch

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

Fijne machine. Eenvoudige bediening, geen fratsen, gewoon goed wassen.
Hij wast goed schoon en draait enorm stil door de koolstofborstelloze motor.
Ik vind de wasmachine ook mooi om te zien. De 'geurgleuf' zoals ik het noem in de wasmiddellade vind ik leuk. Ik weet niet of het de bedoeling is, maar ik vind het wel leuk dat ik de heerlijke geur van m'n wasmiddel er doorheen kan ruiken.
In vergelijking met andere machines is hij zuinig in gebruik. Uitgestelde start is altijd prettig, dat had mijn vorige machine ook, maar dat deze wasmachine de tijdsduur aangeeft dat hij nog bezig is en piept als hij klaar is, dat vind ik geweldig!
Een groot voordeel vind ik, dat hij redelijk snel klaar met de was, sneller dan veel andere wasmachines en dat hij ook nog eens een optie heeft voor nóg sneller wassen. Top!
Gewoon heel erg blij met mijn Bosch!

Ellen R 20-01-2021

Stil & Stijl

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een mooie en vooral ook stille wasmachine. Makkelijk in gebruik en prijs - kwaliteit is geweldig! Zo enthousiast dat ik er metee een Bosch droger bij gekocht heb.

hartje 16-01-2021

prima

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prima machine, stil met wassen, ook met centrifugeren.
is beslist een goede koop geweest

T.C.T 15-01-2021

Heel blij mee

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een verschil met onze oude wasmachine, zoveel stiller met centrifugeren en ik vind de resttijd ook heel handig.

Anoniem 04-01-2021

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28010NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine die doet wat hij moet doen. Veel keuze in wasprogramma's, erg simpel in bediening en uitstekende wasresultaten. Zeer tevreden mee!!