Beko WTV81483CSB1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WTV81483CSB1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h**************@g******** 06-12-2021

Mijn beko wasmachine

Geschreven voor: Beko WTV81483CSB1

Halve wegen november heb ik beko wasmachine gekocht,opzicht mooi wasmachine prijs was betaalbaar,want mijn andere wasmachine was kapot.en ik had een bepaalde buget.alles is bijna goed ,alleen drogen op 1400 toeren is niet echt droog mijn kleren duren lang om te drogen.bij mij vorige machine ook 1400 toeren maar droogde beeter.

d********@h********** 26-10-2021
  • Product gekregen
Geschreven voor: Beko WTV81483CSB1

Fijne machine met een mooie vormgeving vind alleen de uitleg van de (homewhiz)smartcontrol erg ingewikkeld kreeg het niet geregeld met mijn gsm gelukkig heeft mijn dochter dit in orde gekregen...alleen vind ik nergens uitleg wbt de stoomfunctie. Verder is hij erg stil zowel tijdens het wassen en centrifugeren. Ben erg blij met mijn kado😁

Pluspunten

• Vormgeving
  • Geluid
  • Vulopening

Minpunten

• HomeWhiz ingewikkeld.