Samsung WF70F5E0Z4W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF70F5E0Z4W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Jan Jansen 05-08-2016

Slechte machine

Geschreven voor: Samsung WF70F5E0Z4W

Deze machine nu twee en half jaar. Ook wij dachten een topmachine gekocht te hebben. Sinds een paar weken begon hij steeds meer herrie te maken, was niet normaal. Nu was onze garantie verlopen dus maakte wij de machine open. Alle rubbers van de moter zijn helemaal weggesleten. Hierdoor ook de nokken van de trommel. Dus met heel veel pech moeten we een andere buitentrommel kopen en andere onderdelen. Die niet te krijgen zijn. Dus al met al zal deze machiene niet meer te repareren zijn. Dus wordt een nieuwe kopen. NOOIT GEEN SAMSUNG MEER. Met Samsung gebeld die zeggen het probleem niet te kennen. Nee nee.. Als bij ons de monteur van het reparatiecentrum al aangeeft niet meer de samsungmachines te gaan repareren. Zegt toch heel wat als hij er meerdere heeft staan met hetzelfde probleem?

Caligula Biboppus 31-08-2014
Geschreven voor: Samsung WF70F5E0Z4W

Wasmachines zijn saaie dingen,ik heb de gebruiksaanwijzing nog niet gelezen maar hij doet wat hij moet doen wassen.
Hij is stil,hop was erin en laat maar lekker draaien en als hij
klaar is een muziekje.
En het wasresultaat is goed,ik had alleen liever gehad dat de was er wat droger uitkwam.
Hoe zit dat met die app (ook voor Blackberry Playbook ?),want dat is wel cool ?
Caligula Biboppus

Mw Amsterdam 19-06-2014
Geschreven voor: Samsung WF70F5E0Z4W

Inmiddels heb ik deze machine nu een paar maanden en ik heb er toch wel spijt van dat ik deze gekocht heb. Ten eerste is een 7 kilo machine voor een 1-persoonshuishouden echt overkill en de machine heeft geen optie voor halve wasjes. Misschien doordat ie een 7 kilo machine is of zo spoelt ie zo ontzettend na dat ik nooit iets merk van mijn fijne wasverzachters. De wastijd kan je niet aanpassen naar onder en vaak zijn de centrifugetoeren vastgekoppeld aan programma's dus ook de opties vind ik te beperkend. Ik heb deze in de haast gekocht maar ik heb er echt een beetje spijt van.

mediker 03-06-2014
Geschreven voor: Samsung WF70F5E0Z4W

Ik heb deze wasmachine nu iets langer dan 1 jaar en ik betreur het dat ik geen Miele heb gekocht. Ik zal ongetwijfeld pech hebben gehad, maar dit is de miskoop van het jaar geweest. Deze machine gaat nooit in 1 keer aan. Ik moet altijd wachten op de error die komt, dan volg ik weer dezelfde procedure (gewoon aanzetten dus) en dan doet ie het wel. Regelmatig stopt de machine ook midden in het programma en kan ik het weer opnieuw doen. Een verschrikkelijk slecht apparaat.

iterson 05-01-2015

zelfde probleem gehad nadat samsung kostenloos de printplaat heeft vervangen nooit meer dit probleem gehad. voor de rest top machine

Snarfway 15-05-2014
Geschreven voor: Samsung WF70F5E0Z4W

Het is een 'gewone' standaard wasmachnien en naar het lijkt goede machine. Hij doet wat hij moet doen. De App om op afstand je machine te controleren werkt bij mij niet.
D.w.z. in de gebruiksaanwijzing staat dat je de knoppen Temp. en Start/Pauze gelijktijdig moet indrukken en dan de programmaknop moet draaien waarna dan op de display moet komen te staan: AP.
Nou dat lukt dus echt niet gelijk dat ik dit doe start het ingestelde programma en lukt het verder dus niet meer.
Ik heb zowel de app op een Iphone4S als op een Samsung Note 3 geïnstalleerd. Ook komt de machine niet in het draadloos netwerk voor. ( herhaaldelijk andere beveiligingsprotocollen op de router ingesteld, zoals Samsung beschrijft, doch geen resultaat). Overigens staat de machine dus dicht bij een range-extender dus signaal voldoende. Dat de wasmachine het goed doet is logisch te verwachten, dat de app het niet doet is knap irritant, waarbij ook nog de gebruiksaanwijzing voor de app en het hoe en wat bij installeren veel te omslachtig is. Wie o wie heeft wel de app werkend?

timovos 13-03-2014
Geschreven voor: Samsung WF70F5E0Z4W

Prima wasmachine, produceert iets meer geluid dan onze vorige, maar voor ons niet storend. Wasprogramma's zijn duidelijk en de piepjes zijn leuk, maar ook uit te schakelen. Was komt er goed schoon uit.

Na twee weken ontdekten we een piepend geluid als de trommel met de hand naar in één richting werd gedraaid. We hebben met Samsung gechat en vervolgens een monteur laten langskomen. Deze heeft de wasmachine binnen garantie gerepareerd. Prima service dus van Samsung!

Mw Amsterdam 01-03-2014
Geschreven voor: Samsung WF70F5E0Z4W

Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen want ik heb de machine net een paar weken maar dit is op zich een prima machientje voor de prijs, denk ik. Hij wast lekker schoon en is behoorlijk stil voor een wasmachine. De muziekjes zijn erg leuk en als je zou willen, heel makkelijk uit te zetten. Paar minpuntjes: de 15-minutenwas (voor mij 1 van de selling points) centrifugeert alleen op 800 en dat kan je niet handmatig bijstellen dus moet je daarna toch nog een keer centrifugeren waardoor je toch een half uur kwijt bent. De trommel is wel heel ruim maar kan toch niet een volle trommel aan want dan centrifugeert ie nauwelijk dus moet je je was toch verdelen om nog twee keer te centrifugeren. Wat een klein beetje onhandig is ook, is dat de knop altijd weer naar 1 positie teruggaat als ie uit is geweest en dat is meestal niet het programma dat ik wil. Verder kan deze machine geen klokkijken :-): ik heb tot nu toe foutmarges van tot een kwartier ontdekt (machine zegt 1.13u en doet er bijna anderhalf uur over).

lecoq 9 23-12-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E0Z4W

Tot op heden een prima wasmachine voor het geld.
Werkt zeer gebruiksvriedelijk en duidelijk.
Ik mis het zogenaamde eco-bubbel programma niet.
Centrifugeren gaat goed, de machine blijft goed op z'n plek staan en het geluid is ook ok.

A.vanWeert 10-08-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E0Z4W

Fijne wasmachine,tijd hoelang de was draait,geluidsignaal wanneer die klaar is.
Veel programma's,nog maar een paar weken in huis,maar erg blij mee.
Binnenruber,zit vast dus geen zwarte troep eronder meer,een drumtrommel,die slijtage en veilig is voor je kleding.
Voor 7 kg,grote opening.

A.vanWeert 06-01-2015

Viel niet onder de garantie,ik heb echt spijt van deze wasmachine,terwijl die zo fijn was in het begin.De rubber verdwijnt gewoon spontaan,en komt in de was terecht.
Wordt steeds erger nu,dus moet een keer aan een nieuwe rubber,zou niet moeten kunnen nu al.
Vind erg jammer

keessie_11 18-07-2014

Hoi Hoe is het met je binnen rubber af gelopen?
Heb je toch nog een nieuw rubber gehad onder de garantie?

Ben benieuwd,

groeten kees

A.vanWeert 20-06-2014

Zijn nu 10 maanden verder,vind de machine nog steeds goed,maar de binnenrubber is aan het vergaan,en valt niet onder de garantie,net of die door het wassen verpulverd.
Met gevolg komt rotzooi in de wasmachine en troep wat jammer is,hoe dit op te lossen,ik weet het ook niet?

A.vanWeert 19-07-2014

Nee,viel niet binnen de garantie gemaild met Samsung zelf,binnen rubber lijkt wel op te lossen hoe vaker je wast.
Ontzettend jammer verder is het een fijne wasmachine,maar nu steeds was uitkloppen omdat er rubber in blijft zitten en vuiligheid onder de rubber.
Word zelf dus een nieuwe rubber laten plaatsen.