Bosch WAJ28071NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAJ28071NL op Kieskeurig.nl.

Joke 16-02-2021

Als een zonnetje

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 13 haar een Bosch wasmachine gehad te hebben, ben ik weer voor een Bosch gegaan. Het geluid is super zacht en de was is heerlijk schoon.

Maria 22-01-2021

Super stil apparaat

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel tevreden. Makkelijk in het gebruik, stil bij het centrifugeren, schone was, deur makkelijk te bedienen ( hoeft niets in te drukken bij openen/sluiten).

Richard 14-01-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] maakt iets meer geluid dan dat ik hoopte, maar hij is niet te ingewikkeld, en doet het goed

Sarah 22-12-2020

Prima machine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb dit machine voor 2 weken nu en tot nu toe, ben ik tevreden. Programma's draaien best langer dan andere machines maar de was is prima.

Jeannette 24-11-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geen ingewikkelde programma's maar lekker duidelijk.

Anoniem 18-11-2020

Mevrouw

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille machine met vele mogelijkheden, de wasmachine is een verademening t.a.v. Van de vorige Candy machine

Anoniem 11-11-2020

Weer zo'n kanjer

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn 15 jaar oude Bosch wasmachine vervangen door deze. Alles blijft zoals ik gwend was. Prima resultaat!

Wasmachine Bosch wasmachi 29-10-2020

WAJ28071NL

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een zeer fijne wasmachine. Lekker stil. En zeer duidelijke was programma.