Siemens WM6HXK70NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM6HXK70NL op Kieskeurig.nl.

Ben 21-06-2021

Een absolute aanrader

Geschreven voor: Siemens WM6HXK70NL

Mooie en stille machine welke goed wast en droogt. Fijne grote trommelinhoud en de automatische dosering is voor mij ook een uitkomst omdat ik vaak veel te veel wasmiddel gebruikte. Zorg wel dat er naast de 4 bouten van de transportbeveiliging ook de torx 20 schroeven met de 3 stalen beugels afgaan. Die handige jongens van BCC wisten dat niet eens maar is echt van belang en zorgt voor heel wat minder herrie !

Pluspunten

• grote trommel
  • weinig geluid
  • automatische dosering wasmiddel
  • goede was en droogresultaten

f**t@z**t.nl 22-07-2021

prima machine

Geschreven voor: Siemens WM6HXK70NL

Een prima machine voldoet aan onze verwachting een prima afwikkeling van de korting die op die machine zat

Marco 01-07-2021

Mooie en degelijke wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXK70NL

Heb veel wasmachines gezien en deze heb ik gekozen ivm de vele goede reviews en de mogelijkheden. Het oog wil ook wat en deze wasmachine is ook mooi en overzichtelijk om een wasprogramma te kiezen. Verder is het i-dos systeem, het aangeven van het energie, waterverbruik en kg was is een mooie plus van deze machine. Prijs kwaliteit vind ik dan ook top.

Pluspunten

• i-dos, energie en waterverbruik, kg was
  • mooi en overzichtelijk display

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Anke 16-06-2021

Slim schoon

Geschreven voor: Siemens WM6HXK70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is even wennen. In het begin was de wasmachine slimmer dan ik ;-) Enorme trommel, genoeg keuze programma's en veel instelmogelijkheden. Hoop er jaren van te genieten.

Top wasmachine 24-05-2021

Top wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXK70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Je moet wel je even goed in de handleiding kijken... maar A betekent dus Automatisch

Rolando 05-05-2021

Fijne wasmachine die sowieso stil z'n werk doet.

Geschreven voor: Siemens WM6HXK70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine met makkelijke bediening, ook via de App en goede resultaten. Zowel schoon als droog. Niets op aan te merken. Net in bezit en nu al overtuigd.

K. van Oers 29-04-2021

Super tevreden!

Geschreven voor: Siemens WM6HXK70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds een paar maanden heb ik deze wasmachine in gebruik en ik ben hier heel erg tevreden over. Je hoort 'm bijna niet. Soms loop ik naar de zolder om de was op te hangen, maar dan is de wasmachine nog niet klaar, zo stil! Sinds ik de app op m'n telefoon heb geïnstalleerd, loop ik niet meer voor niks naar de zolder haha. Ik krijg tegenwoordig een 'de was is klaar' melding op m'n telefoon, ideaal!
En met de automatische dosering van het wasmiddel heb ik nooit meer last van op de grond lekkende wasbolletjes en gebruik ik automatisch de juiste hoeveelheid wasmiddel.
Ook is de grote trommel een uitkomst. Ik ben nu altijd bij met mijn was, omdat ik meer was tegelijkertijd kan wassen dan voorheen met een kleinere trommel.
Alleen maar pluspunten!