Siemens WM6HXK70NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM6HXK70NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

f***@z************ 22-07-2021

prima machine

Geschreven voor: Siemens WM6HXK70NL

Een prima machine voldoet aan onze verwachting een prima afwikkeling van de korting die op die machine zat

Marco 01-07-2021

Mooie en degelijke wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXK70NL

Heb veel wasmachines gezien en deze heb ik gekozen ivm de vele goede reviews en de mogelijkheden. Het oog wil ook wat en deze wasmachine is ook mooi en overzichtelijk om een wasprogramma te kiezen. Verder is het i-dos systeem, het aangeven van het energie, waterverbruik en kg was is een mooie plus van deze machine. Prijs kwaliteit vind ik dan ook top.

Pluspunten

• i-dos, energie en waterverbruik, kg was
  • mooi en overzichtelijk display

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Ben 21-06-2021

Een absolute aanrader

Geschreven voor: Siemens WM6HXK70NL

Mooie en stille machine welke goed wast en droogt. Fijne grote trommelinhoud en de automatische dosering is voor mij ook een uitkomst omdat ik vaak veel te veel wasmiddel gebruikte. Zorg wel dat er naast de 4 bouten van de transportbeveiliging ook de torx 20 schroeven met de 3 stalen beugels afgaan. Die handige jongens van BCC wisten dat niet eens maar is echt van belang en zorgt voor heel wat minder herrie !

Pluspunten

• grote trommel
  • weinig geluid
  • automatische dosering wasmiddel
  • goede was en droogresultaten