Siemens WM6HXM75NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM6HXM75NL op Kieskeurig.nl.

Janneke 05-04-2021

EEN PRIMA MACHINE

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik heb hem net 2 dagen, maar ik ben er nu al blij mee.....

Carla 22-03-2021

Hele stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine is heel stil, alleen de 1ste keer water nemen hoor je, daarna niet meer. Ook centrifugeren is stiller dan mijn vorige machine en de was komt er nagenoeg droog uit waardoor de wasdroger ook sneller klaar is. Fijn dat lampje in de trommel, maar dat had wel iets langer mogen branden. Het programma met het verwijderen van vlekken heb ik ook al geprobeerd en inderdaad, het vet is er uit. Makkelijk dat de machine in de app laat zien hoe lang het programma nog duurt, hoef je niet steeds te gaan kijken (of wachten op het signaal). De temperatuur is van 0 tot 90 in te stellen in stappen van 10 graden. Grote deur waardoor je makkelijk grote stukken wasgoed in de trommel krijgt. Ik hoop dat deze net zo lang mee gaat als mijn Siemens vaatwasser, die is 23 jaar oud.

Berend 22-03-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

Erg fijne wasmachine. Hij is stil, centrifugeert erg goed en ook het display is goed afleesbaar. Ik ben ook enorm blij met de ruime trommel, Bewust nu voor een grotere gekozen. De app heb ik nog niet uitgeprobeerd, dus daar kan ik nog niet over oordelen.

Pluspunten

• Ruime keuze aan opties

Lars 05-03-2021

Onze nieuwe topper!

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Online deze wasmachine gekocht, deze werd de volgende dag al geleverd en onze ouwe trouwe 14 jaar oude Siemens werd gelijk meegenomen. De machine gelijk op zijn plaats gezet, aangesloten app geïnstalleerd en getest. Wat een ongelooflijk stille motor!
De app werkt goed! Gelijk de machine geregistreerd bij Siemens en nu krijgen we nog 10 jaar extra garantie op de motor.
Wat ook nog fijne is dat je de wasbeurt kunt pauzeren om er extra was bij te doen. Met zijn 70 liter (9 kg was) trommel ben je lekker snel door je was heen! En met 1600 toeren centrifugeren komt de was er bijna droog uit!
Zelfs bij het centrifugeren hoor je de machine nouwelijks. Ik ben benieuwd of deze machine ook minimaal 14 jaar mee gaat.

Nicole 04-03-2021

Siemens wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fantastische machine! Aangeschaft omdat oude Siemens wasmachine stuk was gegaan. Deze ziet er qua design mooi uit. Heeft vele diverse programma s en is op elke gewenste temperatuur in te stellen (tussen 20 en 90 graden). Handig lampje dat trommel verlicht als je was erin doet en er weer uit haalt. Maakt zeer weinig geluid , alleen bij 1600 toeren goed hoorbaar maar met alle kamerdeuren dicht hoor je hem niet. Als hij aanstaat branden diverse blauwe lampjes, de ruimte waarin hij staat wordt hierdoor opgelicht. Fijne grote trommel. Verder vind ik het fijn dat de deur een recht 'overzetten raampje heeft, dat is goed schoon te houden (bij de oude machine was het een standaarddeur). Kortom een echte aanrader, geen minpunten te vinden. Wassen wordt zo nog leuk! :-)

Ron 01-03-2021

Siemens WM6HXM75NL - Fantatische wasmachine!

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

Stille en zuinige wasmachine met zeer goede wasresultaten. Mijn oude wasmachine (ook Siemens) was aan vervanging toe na 12 jaar, ca. 10 wasbeurten per week (= meer dan 6000 wasbeurten(!) Deze nieuwe machine overtreft de oude v.w.b. geluid en wasresultaten, fantastisch!!

Pluspunten

• Wasresultaten erg goed
  • Weinig geluid!

JSW1 26-02-2021

Wat een super apparaat

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine gekozen vanwege zijn goede & schone was resultaten icm duurzaamheid en zuinigheid. Ik ben erg blij met de programma's, die vaak korter duren dan het maximale tijds indicatie. Top wasmachine!

tonnis drewes 03-02-2021

geweldig

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wat een rust in huis,je hoort alleen de kleding in de wasmachine wat klapperen,de machine hoor je helemaal niet,GEWELDIG.voorheen altijd aeg gehad.maar dit echt GEWELDIG.bedankt SIEMENS.wilde eerst niets van weten.maar nu wij hem hebben,geen woorden voor

Martijn 23-01-2021

Topkwaliteit stille wasmachine met handige app

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds een week trotse eigenaar van deze wasmachine met topkwaliteit.
De grote inhoud is perfect voor ons gezin. Zowel met app als met knop bediening eenvoudig het juiste programma te kiezen. Was komt snel weer schoon eruit. Daarnaast is de machine ook een lust voor het oog.

Ronald 04-01-2021

Zoals verwacht top

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] IQ700 line van SIEMENS is erg aan te bevelen
Nadat wij eerst en droger hadden aangeschaft van deze line nu ook de wasmachine ( ze zijn echt aan te bevelen )

Diederik 04-01-2021

Zeer stille wasmachine met veel programma's

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine nu drie weken in gebruik. Wat een verademing ten opzichte van de vorige van een ander merk. Wassen is al stil, centrifugeren is fluisterstil. Ik werk in de kamer ernaast en waar de vorige klonk als een boorhamer, hoor je deze niet eens.

Verder is de waskwaliteit prima. Er zijn veel verschillende programma's en mogelijkheden om de meeste programma's ook in te korten. De verbinding met wifi is erg fijn omdat je dan een melding kunt krijgen op je foon dat de was klaar is.

Anouk 03-01-2021

Fijne, stille machine met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijne wasmachine! Veel mogelijkheden die je zelf kan instellen (temperatuur, toerental, tijdsduur (wel afhankelijk van het programma)). Ik wilde een stille machine, omdat hij bij mij in de keuken staat. Wat een verademing t.o.v. mijn vorige wasmachine! Het centrifugeren op 1600 toeren hoor ik een stuk minder dan verwacht. Daarnaast is het mogelijk om de tijdsduur in te korten bij verschillende programma’s, of om een wasje in een uur of miniwasje in 20 minuten te draaien.

Wendy 02-01-2021

Stil en slim

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn oude Siemens beviel prima. Dus toen ik vanwege mijn scheiding een nieuwe mocht kopen, hoefde ik geen twee seconden te twijfelen over welk merk het werd..

Ideaal dat hij kan starten via de app. Zou niet meer zonder willen.

Ook is de machine heerlijk stil en wast onwijs fris. Meer dan tevreden!

Mis alleen wel de idos. Maar ben er eigenlijk al aan gewend

Danny 11-12-2020

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een heel fijn apparaat met een uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding. Het apparaat doet wat het moet doen, genoeg programmakeuzes en behoorlijk stil. Home Connect is handig, je krijgt een melding op je telefoon als het wasprogramma is beëindigd. Mijn bijpassende droger neemt de optimale instellingen aan de hand van het gekozen programma op de wasmachine. TOP!

Hanny 15-11-2020

Degelijke en goede wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Duidelijke programma's, eenvoudig te bedienen, maakt weinig geluid en bovenal de machine wast goed schoon.

Kapé1950 13-11-2020

Topapparaat

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne wasmachine. Wast super stil. Het centrifugeren is veel stiller dan onze vorige wasmachine. Veel programmakeuzes incl. vrije temperatuurkeuze. Trommelverlichting is een pré. Het wasresultaat is boven verwachting; echt schoon! Mijn droger droogt 15 minuten korter, omdat er veel minder reastvocht in het wasgoed zit. Mijn oude wasmachine had 52% en deze 44%; dat scheelt een slok op een borrel. Via de app kan ik het hele wasproces volgen en krijg een melding als het programma klaar is. Mijn vorige wasmachine was 14 jaar oud. Als je deze nieuwe Siemens ziet, dan is er heel veel ten goede veranderd. De machine ademt degelijkheid uit. Alles werkt supersimpel, m.a.w. "een kind kan de was doen". N.B.: er zit wel een kinderbeveiliging op! Niet onbelangrijk. Al met al is het een feestje om met deze machine te gaan wassen. We zijn buitengewoon ingenomen met deze Siemens wasmachine.

Anoniem 12-11-2020

Vraag het mij na 1 maand

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu nog iets te vroeg om het nieuw aangeschafte apparaat te beoordelen. Wel kan ik zeggen, dat die bijna geruisloos werkt! Dat is nieuw voor mij, geweldig.

Peter B. 12-09-2020

Boven verwachting goed

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Energiezuinig, stil, 9Kg, verlicht van binnen. Heerlijk om mee te werken!

Kris 29-08-2020

Fijne en stille machine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine werkt erg prettig en stil. Bediening middels app en hulp bij het kiezen van het juiste wasprogramma werkt feilloos.

Geert 08-08-2020

Geluudloos en veel was tegelijk

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

Mooie machine die snel geïnstalleerd was. Direct maar met wifi verbonden, geen idee of ik dit ga gebruiken. 9 kg inhoud, dus lekker ruim. Veel mogelijkheden, handige programma's, de eerste indruk is ronduit positief!