Siemens WM6HXM75NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM6HXM75NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

f***********@z******* 19-08-2021

kwaliteit en betrouwbaarheid

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

Dit apparaat gekocht vanwege de betrouwbaarheid van het merk Siemens, innovatieve ontwikkeling op het gebied van wassen en zuinigheid, prijs- kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• zeer stil
  • zuinig

Minpunten

• nog niet ontdekt

a*******@c******** 04-08-2021

Top wasmachine, aanrader.

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

Fijne wasmachine met een hele stille motor. Genoeg keuzemogelijkheden. Top.

Pluspunten

• Stille motor
  • Duidelijk display
  • Genoeg keuze’s

Minpunten

• Machine blijft aan als WiFi is geactiveerd

Alexander 01-08-2021

Super stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

Oude wasmachine maakte herrie bij het centrifugeren. De siemens wasmachine hebben we ook op ons werk. Daarom deze keuze gemaakt. Veel functies en het belangrijkste: centrifugeren heel erg stil. Leuke bijkomstigheid: licht in de trommel.

Pluspunten

• Stil met centrifugeren
  • Veel instellingen

Nadiaatjuh 23-07-2021

De blije vrouw

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

Een wasmachine waar een een vrouw blij van wordt de uitstraling geeft je zin om te wassen het resultaat maakt je blij met je aankoop gewoon de perfecte wasmachine een Siemens

Ester 18-07-2021

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

Wat een fijne wasmachine is dit! Mijn oude siemens die wij 20 jaar terug hebben gekocht is doorgeschoven naar onze zoon, evenals de 20 jaar oude siemens condensdroger. Nu hebben wij ook een warmtepompdroger van siemens. Beide het model uit de iq700 serie. Staat erg mooi naast elkaar. Wij zijn er erg blij mee! Veel programmakeuze en makkelijk te bedienen. Jammer dat we voor de wasdroger niet mee konden doen voor de 150 euro retour actie. Aankoopdatum 14 juli, net 10 dagen te laat. Helaas...

Pluspunten

• Grote wastrommel
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Geen, tot nu toe

h*************@g******** 16-07-2021

Een prima aankoop

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

Even wennen aan het nieuwe menu maar goed te vinden in de bijgeleverde handleiding. Alles werkt prima. Fantastisch afgeleverd en aangesloten door de Fa. Flinkert Zuidwolde met prima uitleg en installeren WIFI contact. Machine is bijzonder stil en trillingvrij zowel bij wassen als centrifugeren en het allerbelangrijkste hij wast prima schoon en droogt goed. Een goede aankoop. Blij mee.

Pluspunten

• stil
  • Veel overzichtelijke programmas
  • Deels tiptoets instellingen
  • Wast mooi schoon en droogt goed

Sandra 07-07-2021

Siemens iq700 met home connect

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

Geweldige machine met WiFi. Je denkt dat is leuk voor de show, maar ik vind het wasprogramma dus echt geweldig. Via de app kun je aangeven wat voor was je gaat doen en hoe vuil enz vervolgens kun je dan allerlei opties kiezen, met superschoon lekkere fris ruikende was als resultaat. Ook de opties powerspeed en variospeed zijn geweldig voor mensen met weinig geduld voor die lang durende wasprogramma , ben je met deze wasprogrogrammas binnen een half uur tot maximaal een uur klaar. Ook de stoomfunctie vind ik geweldig voor kleding die een opfrisbeurt kan gebruiken maar niet gewassen hoeft of mag.
Kortom heel blij en tevreden met deze machine en app😁

Pluspunten

• Schone was
  • Korte wasprogramma's
  • Home connect
  • Stoomfunctie al heet t anders bij siemens

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Anita 03-07-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

Dit is mijn 2e wasmachine van Siemens, de vorige deed het nog prima na 10 jaar, maar ik wilde deze graag vervangen voor een modernere versie te bedienen via een app. Deze machine de WM6HXM75NL bevalt mij prima. Je hoort het bijna niet als deze draait. Door middel van streepjes geeft de machine aan hoe het verbruik van water en electra is bij het ingestelde wasprogramma, hierdoor kan je in deze milieu bewuste tijd een goede keuze in je programmering maken. Het wasresultaat is zoals van Siemens gewend uitstekend.

Pluspunten

• geluidsniveau is zeer stil
  • via app te bedienen

Kapé 13-05-2021

In één woord “perfect”

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

Perfecte machine. Nu vier maanden in gebruik. Stil, zuinig en een schone was. Erg grote inhoud. Makkelijk iets bijvullen, als je een stuk wasgoed bent vergeten. Via app word je op de hoogte gehouden van de duur van het programma en welk programma je hebt gekozen. Signaal op je mobiel, als de was gereed is. Maak veel gebruik van het eco-programma; dit duurt wel erg lang! Al met al een zeer goede aankoop. Erg blij mee.

Pluspunten

• Stil en zuinig
  • Wast schoon
  • Makkelijke bediening
  • Machine maakt een degelijke indruk
  • Trommelverlichting

Minpunten

• Eco-programma duurt lang

Berend 22-03-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

Erg fijne wasmachine. Hij is stil, centrifugeert erg goed en ook het display is goed afleesbaar. Ik ben ook enorm blij met de ruime trommel, Bewust nu voor een grotere gekozen. De app heb ik nog niet uitgeprobeerd, dus daar kan ik nog niet over oordelen.

Pluspunten

• Stil
  • Ruime keuze aan opties

Ron 01-03-2021

Siemens WM6HXM75NL - Fantatische wasmachine!

Geschreven voor: Siemens WM6HXM75NL

Stille en zuinige wasmachine met zeer goede wasresultaten. Mijn oude wasmachine (ook Siemens) was aan vervanging toe na 12 jaar, ca. 10 wasbeurten per week (= meer dan 6000 wasbeurten(!) Deze nieuwe machine overtreft de oude v.w.b. geluid en wasresultaten, fantastisch!!

Pluspunten

• Wasresultaten erg goed
  • Weinig geluid!