Bosch WAXH2K90NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAXH2K90NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anke 10-06-2021

Geweldig apparaat. Duidelijk en wast super

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Gekocht omdat ik een combi zocht van wasdroger en wasmachine. Dit was een mooie combi. Bosch is duidelijk en heeft een mooi overzicht. Met programmas

Pluspunten

• Programma duiding
  • Uiterlijk
  • Combi met wasdroger

hugo hendriks 03-06-2021

EXCLUSIV!

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Beste uit de test april 2021 Consumentenbond en terecht. Prachtig en stil apparaat . Simpele bediening en heel leuk: binnenverlichting.

Pluspunten

• 1600 toeren
  • stil en stabiel
  • modern uiterlijk

Klant Groningen 31-05-2021

Goede kwaliteit, mooi wasresultaat, energiezuinig

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Beetje twijfel over de i-Dosfunctie (want waarvoor is die nou weer nodig, had om ons niet gehoeven) maar gekozen op kwaliteit en prestaties. Wasmiddel-autofunctie is ideaal, geen omkijken meer naar, nooit meer teveel wasmiddel en je kunt maanden vooruit met een vulling.

Pluspunten

• kwaliteit
  • wasresultaat
  • wasmiddel autofunctie

Minpunten

• weinig korte programma's

André Verheijke 29-05-2021

vertrouwen

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Een vertrouwd merk met goede eigenschappen en testresultaten. Gaat goed om met energie, eenvoudige en duidelijke bediening. Ziet er ook nog goed uit.

Pluspunten

• kwaliteit
  • bedieningsgemak
  • vullen wasmiddelen wit en bont

angel 27-05-2021

schone was

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Wat een top machine. Alles super makkelijk te regelen. digitaal maar zo duidelijk. Ben echt in mijn nopjes.

Inka 27-05-2021

wasmachine i-Dos

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Royale wasmachine geschikt voor gezin en kleden van de beestenboel. De wasmachine is erg stil daar hij drie schokbrekers heeft en met het automatische programma kan een kind de was doen. Handig is ook de bediening via de app en je een seintje krijgt als de was klaar is.
Het speciale systeem zorgt er voor dat het wasmiddel zich goed verspreid over de trommel en dat merk je ook écht. Kleren komen prettig er fris uit. Ook een verademing is het i-Dos systeem, dat de wasmachine zelf de hoeveelheid wasmiddel regelt. Er kan zelfs een hele fles wasmiddel en/of wasverzachter in het reservoir. De programma's duren erg lang, maar dit kan versneld worden met de speedfunctie. Ben erg content mee met deze machine.

Pluspunten

• i-Dos systeem
  • erg stil

Minpunten

• programma's duren lang

Martijn 24-05-2021

Stille vriend voor grote gezinnen

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Na 10 jaar en ruim 5.000 wasbeurten hield mijn oude Bosch Logixx 8 er mee op. Ik heb besloten om het merk en de serie trouw te blijven, in de hoop dat deze machine net zo duurzaam blijkt te zijn als zijn voorganger.

De wasmachine draait hier (5 gezinsleden) dagelijks en soms meermaals op een dag. Dan is het met name prettig dat de machine zo stil is. Ik heb de decibelmeter er bij gepakt en het apparaat blijft inderdaad onder de beloofde 70 dB bij centrifugeren op 1.600 toeren.

Het i-DOS systeem is niet alleen handig (vullen en de machine weegt en doseert zelf), maar bespaart aanzienlijk wat wasmiddel. Nu weet ik dus dat ik in het verleden teveel wasmiddel gebruikte en vandaag de dag mijn portemonnee en het milieu spaar.

De machine verbinden met het wi-fi is even een uitdaging (tip: Pak de volledige handleiding er bij. Die beschrijft het het beste.) en de HomeConnect-app is eigenlijk het enige wat teleurstelt. Na het instellen was de app de wasmachine al vrij snel weer kwijt terwijl ik wel berichten krijg dat de machine klaar is of wasmiddel nodig heeft. Die meldingen zijn overigens wel reuzehandig als je in hoog tempo wilt doorwassen.

Over hoog tempo gesproken: Met de SpeedPerfect-stand kan je rap doorwassen (

Pluspunten

• Stil (< 70 db)
  • Snel, maar ook schoon wassen
  • i-DOS doseert zelf de hoeveelheid wasmiddel
  • Melding op je telefoon als de was klaar is

Minpunten

• Home Connect-app
  • Instellen voor wi-fi is even doorbijten

Wilrieke 23-05-2021

Stil mooi

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Energiezuinig een ruime trommel 9kg stille machine en het i-dos systeem is fijn je gebruikt hierdoor nooit teveel wasmachine. Ook prijstechnisch oké.

Pluspunten

• Stille wasmachine

Minpunten

• Nog niets

Rob 17-05-2021

Prachtige wasmachine met heel veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Werkt uitstekend met duidelijk scherm en goede bediening. Als je vragen hebt heb je een snel beschikbare en deskundige helpdesk.

Pluspunten

• Prima kwaliteit
  • Heel veel mogelijkheden

Ruiter 16-05-2021

Makkelijk te bedienen, veel programma's, handige HomeConnect

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Deze Bosch wasmachine viel op door de vele mogelijkheden. Ideale ruime trommel, 9kg, handig te bedienen, veel keuze in programma's.. de i-dos functie is zeker een groot pluspunt. In de HomeConnect app zijn de hoeveelheden makkelijk aan te passen. Verder is de app ideaal in gebruik, ja kan op afstand je was aanzetten op de door jou uitgekozen tijd.
Zelfs hardnekkige vlekken krijgt deze wasmachine stralend schoon. Met een jong gezin en veel was ben ik daar erg blij mee!

Pluspunten

• Bediening via app
  • Veel keus in programma's
  • Ruime trommel
  • Makkelijk in gebruik

De ma wo is 16-05-2021

Fantastische wasmachine, stil en energiezuinig

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Een fantastische wasmachine met diverse wasprogramma's. Zuinig qua energieverbruik en verbruik van wasmiddel vanwege het iDos-systeem.

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil

S. Donkers 16-05-2021

i-DOS i-DEAAL

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Deze wasmachine werkt erg fijn en stil (de kinderen slapen er doorheen). Het i-DOS systeem is ideaal, af en toe bijvullen en nooit te veel doseren. Ons apparaat draait zo gewenst veel toeren, dus met onze hoeveelheden was droogt het sneller aan de lijn.

Pluspunten

• i-DOS
  • Stil
  • Hoog toerental
  • Korte programma's en lange zuinige programma's

Minpunten

• Geen programma beddengoed(muggenziften ik weet 't)

JanH 14-05-2021

Bosch Wasmachine met automatische dosering wasmiddel

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

i-DOS automatische wasmiddeldosering is echt een uitkomst. Minder verbruik van wasmiddel en met de 2 doseerreservoirs is het makkelijk wassen; je kiest voor bijv. voor wol of bonte was met de juiste keuze voor wasmiddel. Ook de trommelreiniging is een must. belangrijk voor het behoud en lange levensduur van de machine. Home Connect lekker WIFI makkelijk om van afstand je machine in te stellen en te controleren. En dan natuurlijk het wasresultaat is echt goed; wasmiddel wordt effectief in het wasgoed gedoseerd en centrifugeren kan tot 1600 toeren , waardoor de was al optimaal droog is. Al met al een prima machine met goed prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• i-DOS
  • Bediening
  • Home Connect
  • beveiliging
  • 4D Wash systeem

Minpunten

• geen

René 11-05-2021

Zeer stille wasmachine en zeer goed resultaat. Top!

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

4 jaar geleden een ander merk wasmachine gekocht, zal het merk maar niet noemen, maar grote spijt. Nu al stuk. Wat ben ik blij terug te zijn bij BOSCH. Omdat ons gezin uit 6 personen bestaat hebben we nu voor de 9kg versie gekozen i.c.m. 1600 toeren. Erg blij mee. Alles werkt handig en het resultaat is geweldig. Het fijnste van deze machine is dat hij bijna geruisloos is, echt super stil. Hier kun je nooit spijt van krijgen.

Pluspunten

• Stil
  • programma keuzes
  • I-dos systeem handig

Sem 10-05-2021

Doen! Veel opties, goed wasresultaat, stil en duurzaam.

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Mocht je twijfelen om deze wasmachine aan te schaffen? Niet doen, de machine overtreft je verwachtingen die je van een machine van deze tijd mag hebben. Bovendien ziet hij er goed uit en is duurzaam in gebruik; je gebruikt nooit meer energie of wasmiddel teveel. Je kan hem in de nacht of vroege ochtend programmeren en draait zonder dat het hele huis wakker wordt. Mocht dit je nog niet overtuigd hebben dan is gebruiksgemak wellicht doorslaggevend. Je bediend hem intuïtief en je hoeft enkel een paar basisregels te onthouden.

Pluspunten

• Goed wasresultaat
  • Duurzaam
  • Veel opties
  • Stil

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Rita Norder 29-04-2021

Wasmachine en droger

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Hallo wij hebben de wasmachine en droger gekocht voor onze zoon zijn mooie gezinnetje bestaande uit twee kleine kinderen en twee volwassen. Dus veel was mooie grote en moderne machines. Moderne uitstraling en handige bediening.

Pluspunten

• Verlichting
  • Grote van de trommel.
  • Weinig geluid
  • Droger geen condens

else 29-04-2021

wast goed

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Bosch wasmachine WAXH2M90NL gekocht bij elektro world, op aanraden van de verkoper. geregistreerd bij Bosch, omdat die een super actie hebben. €50,= tot €150,= retour. Staat dit model er dus niet bij!!! slechte actie van Bosch, wel je proberen over te halen om Bosch te kopen en dan dit type uitsluiten van de actie.
ik ben blij met de machine maar niet met Bosch.

Pluspunten

• wast goed, grote capaciteit
  • weinig lawaai

Minpunten

• lang zuinig wasprogramma, plm 4 uur
  • via wifi bedienen is onnodige optie

Robert 26-04-2021

Zeer goed

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Zeer goede wasmachine, erg stil en hoeft niet in een lekbak te staan aangezien die een ingebouwde heeft. Dat scheelt weer een hoop stof. Verder een grote trommel zodat je minder wassen hoeft te draaien. Ideaal voor gezinnen.

Pluspunten

• Stil
  • Groot

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

Har 25-04-2021

Stille machine, eenvoudig bedienbaar

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Wat duurdere machine met i-dos, automatisch doseersysteem voor wasmiddel en wasverzachter, vrijwel alle programma's zijn aan te passen dus dat is fijn, trommelverlichting. Duurzaam, stil, kortom, we zijn er blij mee!

Pluspunten

• stil
  • grote trommel
  • alle programma's zijn handmatig aan te passen
  • automatisch doseersysteem
  • verlichting in trommel

Minpunten

• geen

Ruud 24-04-2021

Supermachine, net als de vorige Bosch!

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Doet wat je er van mag verwachten.
Vorige wasmachine heeft 13 jaar zonder problemen gedraaid. Dus uiteraard weer voor een Bosch gegaan.
Duidelijke machine, wast goed. Op naar weer minstens 13 jaar! :D

Pluspunten

• Duidelijk scherm
  • Wast goed

MC 20-04-2021

Nee!

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Verre van verwachting. Maakt te veel geluid en het wasresultaat was, vriendelijk omschreven, nogal tegenvallend.

A Slok 16-04-2021

Groot scherm,goede structuur .

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Het was eerst even zoeken,maar ik ben er nu erg blij mee.Vooral met het Snel/Mix ben ik erg blij.Daar kan je heel veel verschillende wasjes mee draaien.

Pluspunten

• Doseer bakjes voor het zeepmiddel.
  • Veel verschillende programma’s
  • Instelbaar voor latere tijden.

iGerd 15-04-2021

Stil wasmachine, eenvoudige bediening en duidelijke display

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Ons vorige wasmachine had na 10 jaar de geest gegeven. Na een uitgebreide zoekactie op de Bosch WAXH2K90NL uitgekomen. Een wasmachine met een uitgebreid aantal wasprogramma's en 9kg laadvermogen. Het IDos systeem is gemakkelijk in het gebruik. Ook de verschillende wasprogramma's zijn goed doordacht. Ook de stille motor is heel aangenaam.

Pluspunten

• IDOS systeem
  • Uitgebreid aantal wasprogramma's
  • Stille motor

Minpunten

• Nog niets gevonden

H van de Venne 09-04-2021

Een plus zijn de vele mogelijkheden.

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Wasmachine heeft vele mogelijkheden qua programma’s . Kortere duur, langere duur, bijvullen tijdens programma...
Maar we hebben vooral gekozen voor een Bosch om de geweldige service die geleverd wordt, ook buiten de wettelijke garantie termijn.
Denken mee als je belt met een probleem.

Pluspunten

• Vele mogelijkheden programma’s
  • Tijdsduur bij te stellen.

Minpunten

• Tot nu toe geen.

Mo 25-03-2021

Perfecte combi van wasdroger en wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAXH2K90NL

Bosch blijft me verbazen als het gaat om mijn witgoed apparatuur. Na afscheid te hebben genomen van mijn oude serie wasmachine en wasdroger van Bosch, heb ik direct de nieuwe serie besteld. Zeer tevreden, dikke pluim.

Pluspunten

• Maakt bijna geen geluid
  • Super zuinig
  • Doet meer dan het hoort te doen