Bosch WAXH2K00NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
70 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAXH2K00NL op Kieskeurig.nl.

Ludolphij 16-11-2020

Stil en degelijk

Geschreven voor: Bosch WAXH2K00NL

Eerste indruk is goed. Even tijd nemen om te verbinden met wifi en mobiel, maar dat lukte! Gekozen op basis van goede berichten. En de prijs was gunstig voor wat het biedt. Miele is stuk duurder en Siemans ook, dan is Bosch een goede derde, ook omdat we al andere apparaten van dat merk hebben die het prima doen.

Pluspunten

• Materiaal voelt goed aan
  • makkelijk waterpas te plaatsen
  • Rustig geluid

Josry 12-11-2020

Zeer volwaardige wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K00NL

Gisteren uit nood (de oude AEG) was na 8 jaar echt overleden, deze Bosch wasmachine binnen gekregen. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik vol lof ben over deze machine, hij heeft een groot laadvermogen (9kg) en is tijdens het centrifugeren echt heel erg stil en je voelt ook geen trillingen. Deze machine is door Bosch heel erg goed doorontwikkeld en met alle technische snufjes van nu incl. de Sensoren en het I-dos systeem verwacht ik nog heel wat jammer plezier mee te hebben. Voor de milieubewuste kiezer deze Bosch wasmachine voldoet ook aan A+++ standaard en is ook zuinig met water, met name ook omdat de machine meet hoeveel was erin zit en stemt daarop af hoelang het wasprogramma duurt.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Trilt niet bij 1600rpm
  • 9Kg
  • Voldoet aan hoge standarden
  • Is te connecten met Wifi

Minpunten

• nog niet gevonden,

Mark 07-11-2020

topper

Geschreven voor: Bosch WAXH2K00NL

Machine is goed ruim van binnen ( 9 kilo!) , makkelijk te bedienen en met dat I-dos systeem ook nog eens zuinig met wasmiddel. Al met al een top aankoop

Pluspunten

• zuinig
  • vriendelijk in gebuik
  • ruim
  • slimme machine

Remon 27-10-2020

De perfecte wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2K00NL

Perfecte wasmachine,mijn vorige Bosch is er na 10 jaar trouwe dienst mee opgehouden en nu deze aangeschaft.tot nu toe perfect maar had ook niks anders verwacht.......

Pluspunten

• 1600 toeren en stil
  • I dos systeem ideaal..
  • Gebruiks gemak

Minpunten

• Geen waterstof op waterslang(vorige had dit wel)

Eunice 08-09-2020

Lekker lui wassen

Geschreven voor: Bosch WAXH2K00NL

Heel erg blij met de nieuwe wasmachine. Hij is zuinig in verbruik. Heeft heel veel opties om te kiezen per programma, zoals wel geen wasverzachter, toerental, temperatuur en je kunt er voor kiezen om de wasmachine 's nachts te laten draaien zodat hij 's ochtends klaar is. En als klapper op de vuurpijl, je kunt hem vanaf de bank bedienen.. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com