Siemens WM6HXM90NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM6HXM90NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

w******@k********** 19-08-2021

product komt volledig overeen met beschrijving

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

Een voordelige wasmachine van yop kwaliteit die we iedereen kunnen aanbevelen

Pluspunten

• stil
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen

M. Kamphuis 25-06-2021

Ruime trommel, goede keuze in wasprogramma's

Makkelijk in gebruik
Goede keuze in wasprogramma's en makkelijk in te stellen
Ruime trommel
Maakt weinig geluid

Heidi 10-03-2021

Hele duidelijke makkelijk bedienbare wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

Ik heb voor mijn 82 jarige moeder deze wasmachine uitgekozen omdat het bedieningspaneel heel makkelijk was en erg duidelijk. Mijn moeder is er erg blij mee. Ook ideaal is het verlichte display, zodat het nog duidelijker is. Prijs kwaliteit verhouding vind ik daarom ook prima. Eerder hadden we een 1400 toeren maar nu met deze 1600 toeren komt de was er nog droger uit. Is echt een heel duidelijk verschil. Mijn moeder heeft geen droger dus perfect nou.

Siemens klasse 28-02-2021

Prima wasmachine, eenvoudig te bedienen, grote trommel.

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

Het is een mooie wasmachine met duidelijke en eenvoudige bediening via draaiknop en goed leesbaar scherm. Handleiding is duidelijk. Tot zover heel goede was resultaten, 1600 toeren haalt hij zonder moeite en weinig lawaai. Erg droog uit de trommel. De keuze voor Siemens was eenvoudig: eerdere apparaten van Siemens (afwasmachine, oven en magnetron) bevallen prima. Excellente service via Aangeenbrug in Zeeland

Pluspunten

• goede was resultaten
  • duidelijke bediening

Minpunten

• geen
  • er zijn veel types uit te kiezen,

Linneke 26-02-2021

duidelijke solide wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

Een top wasmachine! De bediening is makkelijk en wijst zich zelf. Leuke gadget dat je er Wifi op zit. Fijn dat de duur van het programma zich aanpast aan de vuilheid van de was. Ook een geruisloze machine. Maakt weinig geluid zeer prettig

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • Wifi
  • automatische aanpassing duur v/h programma
  • Mooie machine om te zien
  • duidelijke display

MichelenMarijke 26-02-2021

Wasmachine WM6HXM90NL zeer goede koop en ontzettend stil

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

We hebben deze wasmachine nu al een tijdje in gebruik en met z'n 1600 toeren komt de was er echt al redelijk droog uit.
Ook is de verlichte wastrommel echt van toegevoegde waarde.
Daarnaast is de machine tijdens het wassen ontzettend stil, je hebt soms niet door dat de wasmachine aanstaat (geen woord aan gelogen). Ook tijdens het centrifugeren is de machine beduidend stiller dan menigeen andere wasmachine. De techniek staat duidelijk niet stil. Ook is de machine te bedienen via een app op de telefoon. Erg handig, zeker gezien de machine op zolder staat, je krijgt gewoon een melding op je telefoon als de machine klaar is. We kunnen niet anders concluderen, we zijn ontzettend tevreden over onze Siemens wasmachine. Voor ons altijd een Siemens, we zijn echt tevreden over de kwaliteit. We durven wel te stellen dat dit de fijnste wasmachine is die we tot nu toe hebben gehad. Over de duurzaamheid kan je nog weinig zeggen, maar gezien de eerdere ervaringen met Siemens vermoeden we wel dat we hiermee weer jaren vooruit kunnen.

Pluspunten

• Zeer stil met wassen/centrifugeren
  • Drogere was
  • Erg zuinig in gebruik
  • Prijs/kwaliteit
  • App melding wanneer klaar

Minpunten

• Kan er niet 1 bedenken

Ria V. 06-02-2021

Gekozen voor een Siemens wasautomaat

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

Wasautomaat van Siemens voor weer vele jaren, gekocht bij de man / bedrijf in de buurt, goed voor een goed advies en uitleg

Pluspunten

• duurzaam
  • zuinig in gebruik
  • vele mogelijkheden

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken