Siemens WM6HXM90NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM6HXM90NL op Kieskeurig.nl.

Michel en Marijke 25-02-2021

Zéér stil en prettig in gebruik

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben deze wasmachine nu al een tijdje in gebruik en met z'n 1600 toeren komt de was er echt al redelijk droog uit.
Ook is de verlichte trommel echt van toegevoegde waarde.
Daarnaast is de machine tijdens het wassen zéér stil, je hebt soms niet door dat de wasmachine aanstaat (geen woord aan gelogen). Ook tijdens het centrifugeren is de machine beduidend stiller dan menigeen andere wasmachine. De techniek staat duidelijk niet stil. Ook is de machine te bedienen via een app op de telefoon. Erg handig, zeker gezien de machine op zolder staat, je krijgt gewoon een melding op je telefoon als de machine klaar is. Ook is de machine te koppelen aan onze ook aangeschafte Siemens wasdroger WT8HXM90NL. De droger stelt zich al gelijk automatisch in na aanleiding van het ingestelde wasprogramma van de wasmachine. We kunnen niet anders concluderen, we zijn ontzettend tevreden over onze Siemens wasmachine en wasdroger. Voor ons altijd een Siemens. We zijn echt tevreden over de kwaliteit. We durven wel te stellen dat dit de fijnste wasmachine is die we tot nu toe hebben gehad. Over de duurzaamheid kan je nog weinig zeggen, maar gezien de eerdere ervaringen met Siemens vermoeden we dat we hiermee weer jaren vooruit kunnen.

AdeG 20-02-2021

Wasmachine en zijn App

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine is perfect, makkelijke bediening. De app om hem van afstand te bedienen had wel wat eenvoudiger gekund.
Het doel Wassen en centrifugeren is uiteraard helemaal in orde

De Langendam 19-02-2021

Prettige Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik was snel gewend aan onze nieuwe wasmachine. Eenvoudig in gebruik. Hij doet wat hij moet doen. Geluidsarm, kortom,, een goede aankoop.
Ik heb hem gekocht bij een detailbedrijf, en hem laten plaatsen. Zeer prettige ervaring.

Daandels 24-01-2021

Siemens wasmachine geweldig

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat fijn dat Siemens wasmachine WM6HXM90NL zo geluidsarm is. En ingergie zuinig. En belangrijk schone was . Wij zijn er blij mee

Daandels 22-01-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben goede advies gekregen van de verkoper. Klopt helemaal wat hij uitlegde.
We zijn er blij mee.

Miriam R. 25-12-2020

Goede koop

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne machine: zeer gebruiksvriendelijk, maakt vrijwel geen geluid, grote trommel en vulopening, ieder programma handmatig aan te passen, binnenverlichting (top!) en centrifugeert echt heel erg goed.

Thomas 23-12-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik kan enkel zeggen, ziet er mooi uit en nog niet mee gewassen, Ben alleenstaande van over de 70 en kan er nog niets van of over zeggen.

iQ700 wasmachine, voorlad 02-10-2020

Prima

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het was programma gaat tot nu toe goed Het apparaat heeft een goed wasprogramma en de was is schoon.

Heidi 23-09-2020

Blij ei!!

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Toen mijn vorige wasmachine kapot ging wilde ik maar 1 ding; een mooie SIEMENS wasmachine!
In combinatie met bijbehorende warmtepompdroger, ben ik echt "een blij ei" als ik naar mn set kijk. Wasmachine is gemakkelijk in te stellen, snel klaar en in tegenstelling tot mijn vorige wasmachine is deze heeel stil, je hoort hem haast niet. Ben dus écht heel blij!!

Hans 20-09-2020

Wasmachine met handige grote trommel.

Geschreven voor: Siemens WM6HXM90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine met een mooie grote trommel, waarbij we al het beddengoed in 1 keer kunnen draaien. Bij centrifugeren maakt hij af en toe wel een piep geluid, terwijl hij nog geen maand oud is. Monteur komt volgende week kijken.