Beko WTV81483MC1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WTV81483MC1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

c*********@u********* 19-10-2021

Volgende

Geschreven voor: Beko WTV81483MC1

Goed wasmachintje, leuke prijs voor zijn mogelijkheden,enkel handleiding is summier.

Pluspunten

• Volgende
  • Volgende

Minpunten

• Handleiding summier
  • Handleiding summier

Groenendijk 03-02-2021

Stil, fraai uiterlijk, laadvermogen

Geschreven voor: Beko WTV81483MC1

De beste wasmachine die wij ooit hebben gehad. De wasmachine heeft een stille motor, vele mogelijkheden. Kortom een aanrader. Waarom voor de dure merken kiezen? Kies voor een Beko!

marjon 07-12-2020

ruime voldoende met een paar opmerkingen

Geschreven voor: Beko WTV81483MC1

Hij is net vanmorgen gebracht, dus ik kan alleen de voor mij opvallende eigenschappen benoemen.

Hij is met wassen en centrifugeren heel stil, de pomp maakt echter wel het nodige geluid en is net zo luid als bij mijn oude wasmachine (8 jaar).

Hij is mooi vormgegeven, de grote opening is heel fijn.
Het bakje voor de wasverzachter komt juist weer wat goedkoop over . Dat merk je vooral als je het open doet, dat loopt wat stug en het materiaal doet goedkoop aan.

Ik heb het idee dat hij goed op temperatuur komt, 40 graden is ook echt 40 graden, dat was bij mijn oude machine niet zo waardoor de was niet goed schoon werd. Ik heb wel het idee dat hij ruim water pakt, maar aan de andere kant heb ik ook het idee dat mijn was ook echt gewassen wordt

Wat voor mij even wennen is, is dat hij het programma aanpast na 20 minuten draaien, dan hebben de sensoren blijkbaar berekent hoelang hij over de hoeveelheid was gaat doen. Misschien dat ik de app nog ga downloaden zodat ik het daarin kan zien. Anders is het wel lastig inschatten hoe laat de was klaar is.

Ik denk dat de machine veel kan voor deze prijs. Vooralsnog een ruime voldoende!

Pluspunten

• vormgeving/ uiterlijk
  • wast goed
  • app, werkt op Bluetooth
  • stille motor

Minpunten

• zeepbakje doet goedkoop aan
  • geluid van de pomp