Siemens iQ300 WM14N276NL - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 WM14N276NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Femke 24-07-2022

Naar tevredenheid

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] voldoet aan verwachting, bevalt net zo goed als vorige wasmachine welke ook een siemens was

A.vijent 08-07-2022

Mooie stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn vorige wasmachine van een ander gerenommeerd merk had het na 4,5 jaar al begeven. Nu voor een Siemens gekozen. Ik ben er zeer tevreden mee. Veel keuzestanden, erg stil en een mooi design.

Hans 04-07-2022

Mijn Siemens iQ300 machine

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn stille machine doet wat van hem wordt verwacht

Karlijn 27-06-2022

Een stille wasmachine met veel functies!

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na het verhuizen vanuit een studentenwoning werdt het tijd voor een betere wasmachine die nog wel enigszins betaalbaar was. Na lang zoeken kwam deze tevoorschijn.

De wasmachine is ontzettend fijn in gebruik, heeft veel mogelijkheden en kan gebruikt worden op lange en korte programma's. De functie start-uitstel die geheel naar wens te bedienen is als op een later moment nog was toevoegen zijn favoriet.

Doordat hij gedeeltelijk in de woonkamer staat was een geluidstille wasmachine gewenst, waar deze ook precies aan voldoet.

Kortom, een prima wasmachine met voldoende functies en stil in gebruik.

Angel 17-06-2022

Zeer mooie, degelijke en stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer blij met deze wasmachine. Hij is stil, voldoende programma's en een mooi design.

KnarffusInterruprus 16-05-2022

Onze stoere Siemens

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tot dusver bevalt de wasmachine prima. Hij wast en centrifugeert praktisch onhoorbaar; het wasgoed komt er schoon en vrijwel droog uit (mits je aangegeven maximale hoeveelheid aanhoudt). In de handleiding staat een overzicht van programma's en corresponderende verbruikswaarden, wat in een tijd van energiezuinigheid erg prettig is. Vooralsnog niets dan lof dus.

Wasmachine 13-05-2022

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine werkt perfect. De instellingen is zeer duidelijk.

Ronald 10-05-2022

Stabiel en stil

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stabiel en stil apparaat doet wat het doen moet al mijn keuken apparatuur is ook Siemens top spul.

Ellen 30-01-2022

Prima keuze

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille machine die goed schoon wast. Ruime keus in programma's. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Na 17 jaar vorige Siemens vervangen door nieuwe.

Theo Boelen 18-12-2021

Prima.

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gewldige machine de vorige was ook een Siemens vandaar onze tevredenheid.

T. Hooge-Krikken 07-12-2021

Fantastische wasmachine!

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine bevalt ons helemaal prima. Makkelijk in gebruik, zuinig, heerlijk rustige wasgang, grote keuze aan diverse wasprogramma's. Ik kan deze machine aan iedereen aanbevelen!

Willem 02-12-2021

vertrouwd merk

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb al 3 Siemens wasmachines gehad dus vertrouw erop dat de nieuwe ook prima zal voldoen

Kwaliteit. 21-11-2021

wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtige wasnachine dit is de 2e van Siemens we zijn tevreden en blij met het product.We hebben koelkast-wasdroger-en wasmaschine van Siemens omdat het producten van zeer hoge kwaliteit zijn.We zullen voor altijd voor Siemens kiezen.

Bltt 06-10-2021

Zeer fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij vinden deze wasmachine een topper.
Na jaren een ander merk te hebben gehad zijn we overgestapt naar deze Siemens wasmachine. En hij bevalt ons super goed en hopen er nog vele jaren en wassen mee te mogen doen.

Dylan 15-09-2021

Geruisloos wassen

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine is opmerkelijk stil, en wast behoorlijk grondig.

Janssen 13-09-2021

Prima!

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast goed schoon, voelt degelijk aan, stil.

k**5@h**l.com 12-08-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

Hele goede informatie gekregen en goede uitleg van verschillende merken. Heel goed product en hele goede ervaringen.

Sonja 06-08-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Duidelijke display, ruime keuze aan wasprogramma's en ook keuze mogelijkheid energie zuinig of snel.

Willem 03-08-2021

Rustige werker

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

De stilte waarmee deze machine werkt deed ons de eerste keer twijfelen of hij het wel deed. Nu 's nachts standaard op 1400 tpm centrifugeren. We hebben een houtskeletbouw woning en de enige wasmachine die we nu horen is die van de buren... Uiteraard zijn de wasresultaten uitstekend. En inderdaad met een minimaal energieverbruik. Omdat we nog steeds in de nacht de was draaien is er geen haast bij en mag hij er de tijd voor nemen.
Voor ons een prima keuze geweest.

J. Groenhof 26-07-2021

eenvoudig bedienen

Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14N276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine kent veel programma's, ook snelwasprogramma's. De programma's zijn heel simpel en overzichtelijk in het bedienen. Daarnaast is de machine heel geluidsarm