Bosch WAU28T75NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28T75NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Een zeer tevreden klant 20-05-2021

Zeer stille en fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Onze oude Bosch wasmachine was aan vervanging toe, nu een prima nieuw apparaat en wederom prettig in de bediening. Altijd goede ervaringen gehad met Bosch en daarom wilden we weer dit merk. We hebben er geen spijt van en zijn super tevreden met het apparaat en over de klantenservice. Had eerst informatie aangevraagd welke type apparaat het meest bij ons huishouden aansloot en 1 van de geboden keuzes uiteindelijk aangeschaft. Bedankt en alle goeds voor de toekomst.

Pluspunten

• fijne service adviezen
  • prima apparaat
  • gemakkelijke bediening

Minpunten

• geen

Mart 02-05-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Omdat mijn oude bosch wasmachine het had begeven ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe bosch . Dit type uit de 6 serie is fantastisch. Handige en makkelijke bediening vwb de programmakeuze en het meest geweldige is toch het geluid tijdens het centrifugeren . Die is er namelijk bijna niet. Je kan lekker in de nacht je was doen zonder dat je wakker wordt van irritante geluiden .Pracht machine die zijn weerga niet kent.

Pluspunten

• Geen herrie tijdens centrifugeren
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Eco wasprogramma duurt lang

Van Diermen- Spakenburg 28-04-2021

fijne wasmachine, geen poespas gemakkelijke display .

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Bosch is altijd goed! ik heb ook een droogautomaat van Bosch kort geleden gekocht en die werkt ook uitstekend.

Richard smith 07-04-2021

Wasmachine wau28p75nl

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Bespaard wasmiddel en de was is super schoon en ruikt overheerlijk en de wasmachine is geluid loos
Mooi digitaal ingesteld goei uitstraling
Gewoon een top machine

Pluspunten

• Wasmiddel dosering
  • Ruikt heerlijk
  • Schoon
  • Geluid stil

• Nope

Karin 19-12-2020

Goed product

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Mooi compact apparaat. Was komt er zeer schoon uit en kleding blijft mooier. Zacht geluid, aanrader! Goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Zacht geluid
  • Schone was

Minpunten

• geen keuze in uiterlijk

kees 03-12-2020

grote deur omwasgoed in te doen en makkelijk te bedienen.

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

deze wasmachine is beter,stiller,grotere vulopening, netjes afgewerkt,en makkelijk te bedienen.
De oude machine begon door de keuken te 'dansen' ,er zal wel iets kapot zijn gegaan.

J. Schenk 18-11-2020

Fijne en makkelijk te bedienen wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Fijne en makkelijk te bedienen wasmachine, ideaal snel programma
mooie grote trommel van 9 kilo, ideaal voor gezinnnen

Pluspunten

• stil
  • makkelijk te bedienen
  • veel programma's
  • snel kort programma

Minpunten

• geen

Paul 12-11-2020

Fijne machine, gemakkelijk in gebruik. Erg stil!

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Wij zochten een machine zonder overbodige "toeters en bellen". Deze machine voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Ziet er mooi uit, een fijne grote trommel en erg stil. Makkelijk en simpel te bedienen! Hij wast goed schoon!!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik, te bedienen
  • stil

Minpunten

• geen

Harold 09-11-2020

Betrouwbaar merk

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Heb deze wasmachine ruim 3 weken en moet er nog meer ervaring mee op doen. Bediening van het apparaat is goed, geluid ook niet storend. Wat mij echter opvalt is dat de was er meer gekreukt uitkomt. De afdruk van de trommel blijft achter op de gewassen kleding, dat stoort mij wel temeer omdat ik voorheen ondergoed zonder te strijken kon opvouwen en dat is nu niet het geval. Na langer gebruik zal ik opnieuw een review plaatsen.

Pluspunten

• wast goed
  • betrouwbaarheid merk en garantie

Minpunten

• trommel veroorzaakt kreuk in wasgoed

Willem 06-11-2020

Prettig geluid

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Dit is een fijne wasmachine om de was mee te doen. Wasmachine begint haast knuffelend de was te doen met rustige slagen. Het schakelen naar andere fases zoals centrifugeren en waterafpompen gaan in een rustig volume. De Beepjes die wasmachine maakt heb ik uitgezet, even opgezocht in de handleiding hoe dat kan. En die handleiding is leesbaar en alles is vindbaar.

Heb ik dan niet nog een nadeel bij wasmachine kunnen ontdekken? Voor mij had het elektrische snoer nog wel 40 -50 cm langer gemogen. Wasmachine heeft een buikje van 9 kg en kan 1400 rondjes toeren draaien. Alle instellingen zijn rechtsboven in te stellen en te wijzigen op logische wijze.

Pluspunten

• bij centrifugeren opvallend stil
  • pakt de was liefdevol aan

Minpunten

• snoer had nog 40 -50 cm langer gemogen

Miranda 27-10-2020

Vertrouwd deze wasmachine van Bosch

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Altijd fijne wasmachines van Bosch. Dit is mijn tweede Bosch wasmachine. Hiervoor een ander merk gehad, was ook goed maar Bosch is beter. Duidelijke display voor bediening van apparaat. Doorslag voor wederom aanschaf Bosch is het super handige 15 minuten programma.
Ook erg energiezuinig in gebruik. Ik heb het apparaat nu twee weken in gebruik en al verschillende soorten programma’s gebruikt. Geen irritant eindsignaal wat een hele fijne bijkomstigheid is.

Pluspunten

• 15 minuten programma
  • Stil
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • zeer duidelijke display

Minpunten

• Geen trommelverlichting
  • Deur draait naar links