Bosch WAU28T75NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28T75NL op Kieskeurig.nl.

8,9

Willem 06-11-2020

Prettig geluid

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Dit is een fijne wasmachine om de was mee te doen. Wasmachine begint haast knuffelend de was te doen met rustige slagen. Het schakelen naar andere fases zoals centrifugeren en waterafpompen gaan in een rustig volume. De Beepjes die wasmachine maakt heb ik uitgezet, even opgezocht in de handleiding hoe dat kan. En die handleiding is leesbaar en alles is vindbaar.

Heb ik dan niet nog een nadeel bij wasmachine kunnen ontdekken? Voor mij had het elektrische snoer nog wel 40 -50 cm langer gemogen. Wasmachine heeft een buikje van 9 kg en kan 1400 rondjes toeren draaien. Alle instellingen zijn rechtsboven in te stellen en te wijzigen op logische wijze.

Pluspunten

• bij centrifugeren opvallend stil
  • pakt de was liefdevol aan

Minpunten

• snoer had nog 40 -50 cm langer gemogen

mary bambacht 06-01-2021

op een makkelijke manier tijd en geld besparen

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] doordat het een negen kilo wasmachine is, hoef je maar 2 ipv 3 wassen te draaien. alle was is zo snel weggewerkt. om de deur te openen en weer dicht te doen is niet veel kracht nodig. deze handgreep is eigenlijk de deur zelf en kan er dan ook niet afgetrokken worden, wat met andere wasmachines nogal eens het geval is. de draaiknop is voorzien van alle programmas die op de display ook nog zijn aan te passen, zoals centrifugesnelheid, meer water, korter programma. met de draaiknop kun je ook apart spoelen, pompen en centrifugeren. dus als je de was toch te nat vind, dan kun je hem altijd op nog een keer op centrifugeren zetten. ideaal. er klinkt ook drie keer een eindsignaal. dit kun je ook uitschakelen. er zit een kinderslot op, wat wij op dit moment niet nodig hebben, maar is wel handig als er kleine kinderen rondlopen. een klein nadeel is dat hij niet vanzelf uitschakeld. maar dat is even wennen. de was komt er schoon en heel uit.
een tip. als je de machine bij bosch, binnen 2 maanden aanmeld, dan heb je nog 10 jaar garantie op de moror. hier wordt geen reclame voor gemaakt, maar staat wel op een formuliertje wat bij de wasmachine zit.

Karin 19-12-2020

Goed product

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Mooi compact apparaat. Was komt er zeer schoon uit en kleding blijft mooier. Zacht geluid, aanrader! Goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Zacht geluid
  • Schone was

Minpunten

• geen keuze in uiterlijk

kees 03-12-2020

grote deur omwasgoed in te doen en makkelijk te bedienen.

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

deze wasmachine is beter,stiller,grotere vulopening, netjes afgewerkt,en makkelijk te bedienen.
De oude machine begon door de keuken te 'dansen' ,er zal wel iets kapot zijn gegaan.

Samantha 23-11-2020

Top apparaat, zuinig, wast goed schoon

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijn apparaat, gemakkelijk te bedienen, fijn voor ons gezin bestaande uit vier personen niks is te moelijk voor dit apparaat! Zelf wassen is nu een leuke klus

J. Schenk 18-11-2020

Fijne en makkelijk te bedienen wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Fijne en makkelijk te bedienen wasmachine, ideaal snel programma
mooie grote trommel van 9 kilo, ideaal voor gezinnnen

Pluspunten

• stil
  • makkelijk te bedienen
  • veel programma's
  • snel kort programma

Paul 12-11-2020

Fijne machine, gemakkelijk in gebruik. Erg stil!

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Wij zochten een machine zonder overbodige "toeters en bellen". Deze machine voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Ziet er mooi uit, een fijne grote trommel en erg stil. Makkelijk en simpel te bedienen! Hij wast goed schoon!!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik, te bedienen
  • stil

Addy 12-11-2020

Beste wasmachine voor het beste wassen

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met behulp van deze wasmachines van de afgelopen weken. Het goede aan deze machine is de superstille motor die kleding perfect wast zonder de stof aan te tasten, zelfs zijde en lingerie. Alle vereiste wasmodi zijn ingeschakeld met voorweken.

Oude 12-11-2020

Zeer goed

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt goed was lekker schoon en maakt weinig lawaai

Bosch wasmachine 12-11-2020

Prima Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne, energiezuinige en stille wasmachine met een mooi en strak design. Een enorme verbetering t.o.v. de oude wasmachine die we 14 jaar hebben gebruikt.

Ria62 10-11-2020

Eens een Bosch altijd een Bosch

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 23 jaar een Bosch te hebben gehad, ben ik erg blij met mijn nieuwe Bosch wasmachine. Het is duurzaam, stil en makkelijk in gebruik. Je kan de wasmachine verkorten in minder dan 1 uur.

Willem 09-11-2020

degelijke wasmachine die fijn zijn werk doet

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine werkt fijn samen met de was in zijn negen kilogram buikje. Daarbij wordt tijdens het centrifugeren niet zo heel veel meer geluid gemaakt als tijdens de normale wasronden. Rechtsbovenin kan snel bij elk programma verschillende instellingen worden aangepast, zoals temperatuur en toerental bij centrifugeren. De beepjes zijn daar ook uit te schakelen. Handig als je met nachtstroom wast en niet ineens om 4.00 wakker wil worden van wasmachine die dan even wil melden dat zijn gestoei met de was erop zit.

Harold 09-11-2020

Betrouwbaar merk

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Heb deze wasmachine ruim 3 weken en moet er nog meer ervaring mee op doen. Bediening van het apparaat is goed, geluid ook niet storend. Wat mij echter opvalt is dat de was er meer gekreukt uitkomt. De afdruk van de trommel blijft achter op de gewassen kleding, dat stoort mij wel temeer omdat ik voorheen ondergoed zonder te strijken kon opvouwen en dat is nu niet het geval. Na langer gebruik zal ik opnieuw een review plaatsen.

Pluspunten

• wast goed
  • betrouwbaarheid merk en garantie

Minpunten

• trommel veroorzaakt kreuk in wasgoed

N.Louman 07-11-2020

Enorm goeie wasmachine boven verwachting

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine voldoet echt aan mijn verwachtingen . Stil , krachtig , duidelijk in gebruik op de display, duidelijke handleiding en zuinig in stroom en water en echt kwaliteit waar ik Bosch zo op vertrouw !

Miranda 27-10-2020

Vertrouwd deze wasmachine van Bosch

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Altijd fijne wasmachines van Bosch. Dit is mijn tweede Bosch wasmachine. Hiervoor een ander merk gehad, was ook goed maar Bosch is beter. Duidelijke display voor bediening van apparaat. Doorslag voor wederom aanschaf Bosch is het super handige 15 minuten programma.
Ook erg energiezuinig in gebruik. Ik heb het apparaat nu twee weken in gebruik en al verschillende soorten programma’s gebruikt. Geen irritant eindsignaal wat een hele fijne bijkomstigheid is.

Pluspunten

• 15 minuten programma
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • zeer duidelijke display

Minpunten

• Geen trommelverlichting
  • Deur draait naar links