Bosch WAU28T75NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28T75NL op Kieskeurig.nl.

8,9

Willem 06-11-2020

Prettig geluid

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Dit is een fijne wasmachine om de was mee te doen. Wasmachine begint haast knuffelend de was te doen met rustige slagen. Het schakelen naar andere fases zoals centrifugeren en waterafpompen gaan in een rustig volume. De Beepjes die wasmachine maakt heb ik uitgezet, even opgezocht in de handleiding hoe dat kan. En die handleiding is leesbaar en alles is vindbaar.

Heb ik dan niet nog een nadeel bij wasmachine kunnen ontdekken? Voor mij had het elektrische snoer nog wel 40 -50 cm langer gemogen. Wasmachine heeft een buikje van 9 kg en kan 1400 rondjes toeren draaien. Alle instellingen zijn rechtsboven in te stellen en te wijzigen op logische wijze.

Pluspunten

• bij centrifugeren opvallend stil
  • pakt de was liefdevol aan

Minpunten

• snoer had nog 40 -50 cm langer gemogen

Miranda 27-10-2020

Vertrouwd deze wasmachine van Bosch

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Altijd fijne wasmachines van Bosch. Dit is mijn tweede Bosch wasmachine. Hiervoor een ander merk gehad, was ook goed maar Bosch is beter. Duidelijke display voor bediening van apparaat. Doorslag voor wederom aanschaf Bosch is het super handige 15 minuten programma.
Ook erg energiezuinig in gebruik. Ik heb het apparaat nu twee weken in gebruik en al verschillende soorten programma’s gebruikt. Geen irritant eindsignaal wat een hele fijne bijkomstigheid is.

Pluspunten

• 15 minuten programma
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • zeer duidelijke display

Minpunten

• Geen trommelverlichting
  • Deur draait naar links

Phineke 01-07-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldige wasmachine die schoon wast en gemakkelijk te bedienen is.

Tinky 25-06-2021

Prima wasmachine zeker met deze aanschafprijs

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede wasmachine
Geen onnodige poespas
Prima programma's

Jolisa 08-06-2021

Heeeeel blij

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een wasmachine waar je blij van wordt. Grote inhoud, wast super schoon ook met het gebruik van korte programma's

Paula 26-05-2021

Schone was

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtig schone was, minimaal water- en energie verbruik

Een zeer tevreden klant 20-05-2021

Zeer stille en fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Onze oude Bosch wasmachine was aan vervanging toe, nu een prima nieuw apparaat en wederom prettig in de bediening. Altijd goede ervaringen gehad met Bosch en daarom wilden we weer dit merk. We hebben er geen spijt van en zijn super tevreden met het apparaat en over de klantenservice. Had eerst informatie aangevraagd welke type apparaat het meest bij ons huishouden aansloot en 1 van de geboden keuzes uiteindelijk aangeschaft. Bedankt en alle goeds voor de toekomst.

Pluspunten

• fijne service adviezen
  • prima apparaat
  • gemakkelijke bediening

AvSb 19-05-2021

fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

De wasmachine droogt goed, al zijn sommige programma's wel erg lang. Fijn dat het geluid uitgezet kan worden voor de bediening.

Het is een wasmachine die na 2 weken nog steeds aan mijn verwachtingen voldoet.

missy 18-05-2021

fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] na 8 jaar met een bosch te hebben gewassen nu weer een bosch.
ben heel tevreden over het merk en hoop er net zolang plezier van te hebben als de vorige

Cire 17-05-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Degelijk met net de extra's die het comfortabel maken.

Priscilla 15-05-2021

Mooie, goedwerkende en zuinige machine

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben de machine nu een aantal weken en kan zeggen, na een tijd wennen aan de programma's en programmaduur, dat ik het een erg fijne machine vind. Mooie en duidelijke vormgeving. Meer dan genoeg programma's. Hij reinigt zelf de wasmiddelbak en de was ruikt heerlijk en is perfect schoon! Een goede aanwinst voor ons gezin! Helemaal omdat je de startuitstel kunt instellen, zodat je was net klaar is als je bijvoorbeeld aan het einde vd dag thuis komt. En ohja!! Wat is hij stil! Hij staat bij ons in de keuken (dus direct naast de open woonkamer) en je hoort hem amper! Heerlijk!

Barbara 04-05-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijke bediening, redelijk geruisloos. ruime keuzemogelijkheden in programma's

Simone 03-05-2021

Hele fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine, veel opties maar ook veel aanpasbare programma's. Waardoor er altijd wel iets geschikt bij zit.
Erg blij met de aankoop!

Mart 02-05-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Omdat mijn oude bosch wasmachine het had begeven ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe bosch . Dit type uit de 6 serie is fantastisch. Handige en makkelijke bediening vwb de programmakeuze en het meest geweldige is toch het geluid tijdens het centrifugeren . Die is er namelijk bijna niet. Je kan lekker in de nacht je was doen zonder dat je wakker wordt van irritante geluiden .Pracht machine die zijn weerga niet kent.

Pluspunten

• Geen herrie tijdens centrifugeren
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Eco wasprogramma duurt lang

Van Diermen- Spakenburg 28-04-2021

fijne wasmachine, geen poespas gemakkelijke display .

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Bosch is altijd goed! ik heb ook een droogautomaat van Bosch kort geleden gekocht en die werkt ook uitstekend.

Wau28t75nl 09-04-2021

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Programma’s duren echt lang vergeleken met mijn vorige Bosch wasmachine type waq284a0. Kan ik e.e.a. instellen om programma te verkorten.

Richard smith 07-04-2021

Wasmachine wau28p75nl

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

Bespaard wasmiddel en de was is super schoon en ruikt overheerlijk en de wasmachine is geluid loos
Mooi digitaal ingesteld goei uitstraling
Gewoon een top machine

Pluspunten

• Wasmiddel dosering
  • Ruikt heerlijk
  • Schoon
  • Geluid stil

• Nope

K. Maassen 11-02-2021

Stil en praktisch

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine is fluisterstil en wast snel en schoon. De bediening is erg goed te begrijpen. Zeer tevreden met deze aankoop!

Alida 29-01-2021

Super stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een super stille wasmachine.
Ook bij het centrifugeren hoor je de wasmachine bijna niet.
Een goede keuze uit veel programma's en ik ben erg blij met de speedknop voor snelle wasjes.
Ook erg handig dat je ook alleen de stand afpompen en centrifugeren kunt gebruiken.
De deur kan tot 180 graden open, waardoor je geen hinder hebt van de deur.
Ik moet nog even wennen dat de programma's zo lang duren met een normale was.
Dit is energiebesparend en dat hebben we er natuurlijk graag voor over om het milieu te besparen.
De machine heeft daarom ook een A+++ label.
Al met al een super wasmachine.

mary bambacht 06-01-2021

op een makkelijke manier tijd en geld besparen

Geschreven voor: Bosch WAU28T75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] doordat het een negen kilo wasmachine is, hoef je maar 2 ipv 3 wassen te draaien. alle was is zo snel weggewerkt. om de deur te openen en weer dicht te doen is niet veel kracht nodig. deze handgreep is eigenlijk de deur zelf en kan er dan ook niet afgetrokken worden, wat met andere wasmachines nogal eens het geval is. de draaiknop is voorzien van alle programmas die op de display ook nog zijn aan te passen, zoals centrifugesnelheid, meer water, korter programma. met de draaiknop kun je ook apart spoelen, pompen en centrifugeren. dus als je de was toch te nat vind, dan kun je hem altijd op nog een keer op centrifugeren zetten. ideaal. er klinkt ook drie keer een eindsignaal. dit kun je ook uitschakelen. er zit een kinderslot op, wat wij op dit moment niet nodig hebben, maar is wel handig als er kleine kinderen rondlopen. een klein nadeel is dat hij niet vanzelf uitschakeld. maar dat is even wennen. de was komt er schoon en heel uit.
een tip. als je de machine bij bosch, binnen 2 maanden aanmeld, dan heb je nog 10 jaar garantie op de moror. hier wordt geen reclame voor gemaakt, maar staat wel op een formuliertje wat bij de wasmachine zit.