De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14UT70NL op Kieskeurig.nl.

Bea GG 04-12-2021

geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine heeft heel veel leuke gadgets..wasmachine kun je bij vullen.
wasprogramma versnellen.. de tijd dat het nog moet draaien op af lezen. het is heel zachtjes ook het centrifugeren.
de was is schoon (ook niet onbelangrijk)
al met al een perfecte wasmachine voor mijn gezin

Claudia en Hans 01-12-2021

Goedwerkende ,fijne wasmachine met grote trommel

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine is echt fijn,heeft een ruime trommel voor 9 kg was,veel wasprogramma mogelijkheden ,ook herinnering om de wastrommel te reinigen dmv een kookprogramma te gebruiken ,voor als mensen veel op lage temperaturen zouden wassen ,de wasmachine wast écht goed schoon,de was is heerlijk fris iedere keer weer !! Ook fijn dat met variospeed sommige wasprogramma,s zijn in te korten los van het standaard korte programma. Wij zijn in ieder geval erg blij met deze veelzijdige wasmachine !! We gebruiken hem met 4 personen dan ook geregeld.

Gebruiker 29-11-2021

Wat wil je nog meer?

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudig te bedienen; duidelijke programma’s; nagenoeg geruisloos; uitstekende wasresultaten; voor grote en kleine wasjes tot 9 kg; zuinig in verbruik; moderne vormgeving;
Een goede prijs kwaliteitsverhouding;
10 jaar garantie op de motor!
Tot slot de mogelijkheid een goedkope 5-jarige verzekering bovenop de 2 jaar wettelijke garantie af te sluiten via de site van Siemens!

BeaG 13-11-2021

nagenoeg geruisloos tijdens het wassen

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het klotsen van water tijdens het wassen is Wat je hoort.verder niet veel geluid. Het centrifugeren hoor je wel.. maar ook dat is niet hard..
het belangrijkste: de was wordt schoon!!

Philip 04-07-2021

Stil, trillingsvrij en groot

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

Wellicht niet de goedkoopste wasmachine, maar ons inzien de prijs dubbel en dwars waard. De machine is solide (degelijke bouwkwaliteit, de tijd zal het verder uitwijzen maar de signalen zijn goed), stil (hoor hem niet terwijl hij naast de slaapkamer staat) en er gaat een goede hoeveelheid was in. En uiteraard is de was goed schoon. Er zitten veel opties op, die heb ik nog niet allemaal uitgeprobeerd. Zou deze Siemens WM14UT70NL zeker aanraden.

Pluspunten

• Degelijk
  • Grote trommel
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Niet de goedkoopste

Angel 22-03-2021

Goed werkende wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille wasmachine, makkelijk te bedienen

Daphne 16-03-2021

Fris, stil, mooi en makkelijk

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine is makkelijk in gebruik, hij is stil en ziet er chic uit. Verder komt de was er heerlijk ruikend uit. Top machine!

Esther 08-02-2021

Fijne stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine, wast goed schoon en lekker stil. erg fijn dat je de eindtijd kan instellen en ook dat je wasgoed kan toevoegen

Coco 04-01-2021

Top!

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel erg blij met de grote vulopening en het vulgewicht. De machine is erg stil en een prima vervanging van mijn oude Siemens die 18 jaar is meegegaan in een huishouden met 3 fanatiek sportende kids. Duidelijk display.

Seni 23-12-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine, vergelijkbaar in gebruik met onze vorige Siemens wasmachine, hopelijk gaat ook deze weer vele jaren mee.

Geri 03-10-2020

lekker stil

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

Vanwege de prijs kwaliteit verhouding heb ik voor deze wasmachine gekozen. Machine is goed stil, trilt ook niet en wast dus ook prima,

Pluspunten

• geluid
  • ziet er strak uit
  • zuinig

Minpunten

• programma's duren langer

Stephan 31-07-2020

Eindelijk een stille wasmachine!!

Geschreven voor: Siemens WM14UT70NL

Na diverse wasmachines in de afgelopen jaren te hebben versleten, de een wat sneller als de ander, zijn wij via Coolblue op deze Siemens wasmachine gewezen welke ook nog eens in de aanbieding was met een caschback actie!
Nog nooit hebben wij zo'n stille machine gehad, daarnaast is hij ook nog zuinig met water en elektra en wast veel schoner dan onze vorige!

Pluspunten

• stil
  • wast schoner
  • zuinig met water
  • zuinig met stroom
  • zuinig met wasmiddel

Pauline 20-07-2020

Fijne wasmachine

Veel programma’s
label a +++
Energiezuinig
Weinig geluid
Snel bezorgd
Ik ben tevreden over deze wasmachine

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Weinig geluid